• Ik luister rustig

    en ik zal lief zijn voor jullie meningen enzo.


    "How we survive is what makes us who we are"

    Avenger schreef:
    In short: Justin Bieber die de Backstreet Boys zingt x 5. En met iets betere kwaliteit.


    Okee, hier moest ik om lachen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    They make me laugh all the time (:


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    They make me laugh.
    En de liedjes zijn leuk.


    Vas Happening.

    Eyes schreef:
    :| Je weet niet One Direction is?

    Een boyband gevormd in 2010 tijdens de Engelse x factor van dat jaar, ze werden derde maar beleven populair. De band bestaat uit Liam James Payne, Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson & Zayn Jawaad Malik en ze hebben laatst een Brit gewonnen.

    En hun muziek is leuk als je dat soort muziek leuk vind en ze zijn best knap


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Vraag je nu seriously WAT one direction is? ;o


    The universal language of art.

    Eyes schreef:
    :| Je weet niet One Direction is?

    Een boyband gevormd in 2010 tijdens de Engelse x factor van dat jaar, ze werden derde maar beleven populair. De band bestaat uit Liam James Payne, Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson & Zayn Jawaad Malik en ze hebben laatst een Brit gewonnen.

    En hun muziek is leuk als je dat soort muziek leuk vind en ze zijn best knap

    Weet jij wie Adam Grahn is? Nee? :|


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Boyband uit the Uk en Ierland. alle 5 apart mee gedaan aan x-factor, gingen op bootcamp en uiteindelijk mochten ze alleen met zn 5en door. Toen vormden ze One Direction. Ze zijn 3e geworden maar wel heel succesvol.
    Simpelweg geweldig vind ik. Love Them. x

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 12:24 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Silverling schreef:
    Ah ja zoiets.. ik ben absoluut immuun voor het BoyBand-verschijnsel.
    Tenzij de muziek eht goed is ntuurlijk maar dat zal wel niet

    Dare I say his name.. JB ish?

    Hm, zo zou je het kunnen noemen. Maar ik ben niet bepaald een JB fan, en wel een 1D fan. :Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Eyes schreef:
    :| Je weet niet One Direction is?

    Een boyband gevormd in 2010 tijdens de Engelse x factor van dat jaar, ze werden derde maar beleven populair. De band bestaat uit Liam James Payne, Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson & Zayn Jawaad Malik en ze hebben laatst een Brit gewonnen.

    En hun muziek is leuk als je dat soort muziek leuk vind en ze zijn best knap


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    OHMYZAYNx schreef:
    Vraag je nu seriously WAT one direction is? ;o


    I thought so either :)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ze zijn mega goed!!!!!(H)

    Je weet nu wel dat ze een Britse boyband zijn, I guess. -a- Maar ik vind vooral hun persoonlijkheid leuk. Als ze niet dat bepaalde karakter hadden, zou ik geen fan zijn, ook al hadden ze nog steeds dezelfde looks. c:


    Save me from myself.

    One Direction is gewoon het beste wat er is :$ eens je fan bent, dan ben je het voor altijd :'D

    Annatar schreef:
    (...)
    Weet jij wie Adam Grahn is? Nee? :|


    Adam Grahn is geen hype op Quizlet, daar ken ik 1D van en heeft volgens mij niet meerdere video diaries gemaakt, staat waarschijnlijk ook niet in de hitlijst van heel veel landen en word niet als het ware aan beden door een horde stalkers & fans of wel soms?


    Physics is awesome

    Wat ik leuk vind, is dat ze zo close zijn. So Cute.. ^^


    The strobe lights not as Bright as You are