• Die samen met mij naar elke conventie wil en gezamelijke cosplay's
    wil doen van één anime met z'n allen enzoo.
    Dat lijkt me awesome ._.

    Dus wie lijkt het leeeeuk?

    & hoewel er probably niet zoveel serieuze anime con-gangers op quizlet zitten, denk ik dat mijn idee hier minder afgezeikt word dan op echte anime forum's lol.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    1. Ik ben 11, ik mag dus sowieso niet gaan.
    2. Mie doesn't know you. (cat)
    3. Ik heb geen geld voor cosplay en mijn ouders willen het hoogstwaarschijnlijk niet betalen. (huil)

    Als dat alledrie niet was was ik graag met je meegegaan ^^

    probeer Linagalang op Quizlet. Zij doet dat soort dingen ook met een groepje, you never know.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mij lijkt het ook ontzettend awesome, maar ik heb er echt het geld niet voor..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het klinkt heel nice, maar wat houdt het precies in?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Dat zou ik zo graag een keer willen doen, alleen vervoer is niet mogelijk en ik heb het geld voor de kleding niet. Helaas... Als het kon had ik het gedaan (:


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    Dat zou ik zo graag een keer willen doen, alleen vervoer is niet mogelijk en ik heb het geld voor de kleding niet. Helaas... Als het kon had ik het gedaan (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Chartreux schreef:
    Dat zou ik zo graag een keer willen doen, alleen vervoer is niet mogelijk en ik heb het geld voor de kleding niet. Helaas... Als het kon had ik het gedaan (:

    + Ik ben nog geen 16 .____.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Had ik maar een miljoen... D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    'k Zou gewoon zelf kleding proberen te naaien als het niet te ingewikkeld is, ipv een heel kostuum halen. Denk dat er vast wel tuts te vinden zijn onder 'how to make cosplay clothes [insert dude/chicknaam here]'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mij lijkt het me ontzettend leuj maar ik ben nog geen 18 en me ouders vinden het vast niet goed:( (ze weten niks over anime of manga of zo iets)

    Aurelia schreef:
    'k Zou gewoon zelf kleding proberen te naaien als het niet te ingewikkeld is, ipv een heel kostuum halen. Denk dat er vast wel tuts te vinden zijn onder 'how to make cosplay clothes [insert dude/chicknaam here]'.


    Was dat tegen mij?
    Want ik cosplay al vanaf 2008 en maak ook eigen kleding + spul wat ik daarvoor nodig heb. Ik had het gewoon over een gezamelijke group, zodat je met z'n allen kan cosplayen ;D

    Morgue schreef:
    (...)

    Was dat tegen mij?
    Want ik cosplay al vanaf 2008 en maak ook eigen kleding + spul wat ik daarvoor nodig heb. Ik had het gewoon over een gezamelijke group, zodat je met z'n allen kan cosplayen ;D

    Eh nee, tegen iemand die het duur vond. Maar ik herzie mijn mening: in een aantal gevallen is zelf kleding maken nog duurder dan het te halen :'D.
    En godver, wat ben ik moe!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, ik zou het heel leuk vinden maar ook ik heb het geld er niet voor(cat)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Aurelia schreef:
    (...)
    Eh nee, tegen iemand die het duur vond. Maar ik herzie mijn mening: in een aantal gevallen is zelf kleding maken nog duurder dan het te halen :'D.
    En godver, wat ben ik moe!


    haha true, stof is duur!

    Lijkt mij ook supervet! Helaas ken ik je niet, heb ik geen custoom (geen geld dus moet mijn oma anders vragen om helpen in elkaar te zetten) em schaam me kapot als een bekende mij in zo'n anime costuum zie rondlopen :$ Geen van mijn vriendinnen weet namelijk dat ik Anime kijk :$

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 17:05 ]


    I'm awesome :D