• Topic 1

Deze RPG is gebaseerd op het boek 'De gave van Katsa'.
    De omgeving en het verhaal er rond is zelf verzonnen, maar het idee van de gaven heb ik uit het boek.

In een ver rijk heerste er eens grote welvaart. Dat veranderde op de dag dat de koning stierf. Zijn drie zonen, Roberto, Rover en Jonas geraakten er niet over eens wie het koninkrijk moest leiden. Uiteindelijk kozen ze ervoor het land in drie te splitsen. Zo ontstond er:
    Elak, waar Roberto -die ook wel de slechte werd genoemd- de leiding had.
    Aslkat, waar Rover -ook wel de goede genoemd- heerste
    en Gallardia het rijk van Jonas -de dappere-.
    Al deze koninkrijken hadden 1 ding gemeen. Er werden speciale mensen geboren. Mensen met een gave.
    Gaven kunnen verschillende vormen hebben. Het kan gaan over dansen, zingen, koken, borduren, vechten....
    De bijnamen van de koningen zijn wel duidelijk denk ik. Roberto probeert steeds land, geld,... af te pakken van zijn broers. Hij zit niet verlegen om een oorlog te ontketenen.
    Rover probeert hem bij zinnen te brengen, tevergeefs.
    Jonas heeft het beste leger. Hij is niet bang om mee te vechten en vindt dat zijn broer het zelf gezocht heeft. Ook al wil Rover Roberto wel nieuwe kansen blijven geven. Volgens Jonas verdient hij die niet meer.
    Zo leeft het land al 15 jaar in tweestrijd. Zelfs Rover ziet zich soms genoodzaakt om zich te verdedigen. De begaafden spelen een grote rol in deze strijd. Door hun gaven kunnen ze hun koning dienen. De begaafden hebben twee verschillende ogen.
    Vanaf dat er een baby geboren wordt met twee kleuren ogen, moeten de ouders die naar hun koning brengen. Zodat de begaafde op het paleis kan opgroeien en zijn gave kan leren gebruiken in dienst van zijn koning.

Zo jullie kennen nu het verhaal. Pik maar in!

-Elak:
    Zoey Carroll (Pijn bezorgen)
    Erik Marshall (vuur)
    Liam Oliver Sanz (tijd bepalen)
    Dean Robin Marias (waanbeelden opwekken)
    Esther Bradley (van uiterlijk veranderen)
    Jack Starbright

-Alskat:
    Chase Young (beïnvloeden)
    Alice Redbird (gedachten lezen)
    Shireen Lily Homers. (hypnotiseren)
    Loren Redcliff (natuur)

-Gallardia:
    Damian Green
    Amy Jackson (vechten)

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 19:58 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Shireen Homers
    Eenmaal toen ik buiten was zette ik mijn masker weer op en negeerde ik iedereen die tegen me begon te praten. Ik liep regel recht door naar mijn huis en sloot de deur achter me dicht. Eindelijk rust.

Loren Redcliff
    Ik begon glimlachend met Zoey te praten. We hadden het over van alles, maar vermeden beiden ons verleden. Ik glimlachte, lachte en knikte, maar inwendig maakte ik me zorgen. Ik wist wat er zou gebeuren, ik wist dat ze hier vroeg of laat voor de deur zouden staan en dan...
    Nou ik zou ze Zoey niet meegeven, die kans had hij verkeken.

“To live will be an awfully big adventure.”

sorry sorry sorry kon het maar niet vinden mag ik een samenvatting?]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

nou er is al veel gebeurd, de laatste ontwikkelingen zijn:
    Nathan is (tijdelijk) blind
    Stephanie is van plan om zich aan te sluiten bij een rebellengroep (tegen Kerkura)
    en...
    Nou dat is het zo een beetje.
    Hiervoor zijn er ook nog wat dingen gebeurd, maar die zijn nu niet zo belangrijk.

Ehm, Femke, je hebt een samenvatting van Evil gegeven.

Ehm, ik weet persoonlijk alleen wat er met Shireen is gebeurd hier.

ah oeps!
    sorry!

wacht eh!
    dus buiten dat Loren, Shireen, Chase en Alice, Zoey hebben gevangen genomen is er eigenlijk niet veel meer gebeurd!

okee thanks :p

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Chase Young
    Na een tijdje thuis te hebben gezeten, besloot ik om naar Loren toe te gaan. Rustig liep ik naar zijn huis en aan de deur aangekomen klopte ik.

BOOOOOOOOOOOOOOOOOM
    kben eindelijk terug
    en kbreng drama mee, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel drama *femke knows*

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Loren Redcliff
    "Kara, zit." riep ik naar de overactieve hond die tegen de deur stond aan te springen. Ze ging zitten en ik deed de deur open.
    "Chase." zei ik blij. "Kom binnen."

Chase Young
    'Yooow' zei ik terwijl ik Kara over haar kopje wreef. Ik haalde een hondenkoekje uit mijn zak en gaf het haar.
    'Oh hey.' zei ik toen ik Zoey zah zitten.

Loren Redcliff
    Zoey werd nog verlegener dan ik ze ooit had gezien. Ze stamelde wat en staarde naar haar schoenen.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op naar Chase en sloot de deur achter hem.
    "Ga zitten. Iets eten? Of drinken?"

Chase Young
    'Een pintje ofzo.' zei ik terwijl ik ging zitten. Ik zag Zoey naar haar schoenen kijken en kon het niet laten even te glimlachen. Waarom waren meisjes toch zo verlegen?

Loren Redcliff
    "Jij nog wat Zoey?"
    "Nee bedankt." ze keek me uit haar ooghoeken beschuldigend aan. Alsof ik ik haar iets aan deed door haar te laten praten. Ik hief mijn handen omhoog.
    "Oh, vroeg maar wat." ik liep grinnikend naar de keuken.

Chase Young
    'Wat is er nu weer zo grappig?' vroeg ik terwijl ik ook even moest grinnikken. Kara liep naar me toe en met alle plezier begon ik haar te aaien. Het was een schat van een hond.