• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Zendé keek me op een aparte manier aan. 'Serieus? Maar jullie hadden toch iets?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ja, nee. Hij wou het een kans geven. Hoort dat erbij?' vroeg ik zachtjes. Ik begon me dom te voelen. Nagaari zag ik wegrennen. Ik keek haar aan. 'Nagaar! Kom!' riep ik naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'JA WANT IK BEN EEN EEND,' Zei ik toen e begon ook te zwaaien. Ik gooide zijn pet naar hem toe en keek om me heen. Ik zag Nagaari. Damn yeah makkelijk doelwit, Ik nam een aanloop en tackelde haar toen, 'Helloo love,' grinnikte ik toen blij, 'Ik ga mijn dag niet verpesten door slecht nieuws,' glimlachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Ja, nee,' zegt Nadia schouderophalend. 'Hij wou het een kans geven. Hoort dat erbij?' Dan kijkt ze om. 'Nagaar, kom!'
    Ik kijk ook naar Nagaari en zie dat ze wegrent. Wil ze gewoon even alleen zwemmen, of is er meer aan de hand?
    'Maar hij wilde het dus een kans geven,' ga ik door. 'Maar jullie hadden niet echt verkering? Dat is ziek. Eerst met jou zoenen en lief doen tegen jou, en dan opeens niets meer tegen je zeggen en met Des gaan flirten.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Ik tyfde op me bek stond weer snel op en pakte Des bij haar schouders. 'DUDETTE. THEY'RE TALKING!! LIKE RODDELING LIKE. ITHINKJEALOUSHY.' Het kwam er geshockeerd en fluisterend uit.. 'Des, helpme, ik wil weg hier. Er is een enge dooie kaksfeer. Menotlike.' Ik gedroeg me als een klein kindje maar dat mocht ook wel.

    [Storm is gewoon verdornken in zand ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Maar hij wilde het dus een kans geven,' ging hij verder. Ik keek nog eventjes, maar Des was naar Nagaari toe. Ik keek weer naar Zendé en knikte. 'Maar jullie hadden niet echt verkering? Dat is ziek. Eerst met jou zoenen en lief doen tegen jou, en dan opeens niets meer tegen je zeggen en met Des gaan flirten,' zei hij en ik knikte weer. 'Daar komt het wel op neer,' zei ik zachtjes. 'Maar op een strand hoor je lol te hebben, toch?' vroeg ik en ik gaf hem speels een zacht duwtje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Yeaah.]

    Destiny

    Nagaari werd geroepen, 'Wacht even,' zeg ik dan. Ik trok haar mee naar Zendé en Nadia en hoorde ze praten, 'Storm en ik hebben niks, we zijn gewoon vrienden,' zeg ik dan. 'Die zoen was perongeluk,' zucht ik dan. 'En weet je, ik ga mijn dagen daar niet door laten verpesten.' glimlach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Storm en ik hebben niks, we zijn gewoon vrienden. Die zoen was per ongeluk en weet je, ik ga mijn dagen daar niet door laten verpesten,' zei ze en ze glimlachte. Met grote ogen keek ik haar aan. 'J-j-jullie hebben wat?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Daar komt het wel op neer,' zegt Nadia zacht. 'Maar op een strand hoor je lol te hebben, toch?' zegt ze daarna weer wat opgewekter waarna ze me een duwtje geeft. Ik grijns lichtjes en laat me achterover in het water vallen, waarna ik aan haar enkels begin te trekken zodat zij ook in het water valt.
    'Storm en ik hebben niks, we zijn gewoon vrienden,' hoor ik opeens achter me. Als ik opkijk zie ik Des en Nagaari staan. Heeft Nagaari tegen haar gezegd dat wij het over Storm hadden? 'Die zoen was per ongeluk,' vervolgt Destiny. 'En weet je, ik ga mijn dagen daar niet door laten verpesten.' Ze tovert een glimlach op mijn gezicht, maar ik lach niet terug.
    'Oké dan,' zeg ik maar terwijl ik overeind krabbel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik trok Nadia eventjes mee, 'Naad, het was niks.' probeer ik dan toch, ik ook met mijn grote bek. 'We waren gewoon wat aan het zwemmen, stoeien en shit en toen vielen we in het water.' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Zendé had mij omver getrokken toen Des eraan kwam. Ik krabbelde daarna vrijwel gelijk omhoog. 'Oké dan,' zei Zendé. Hij lachte niet. Leek me logisch. Des trok mij mee. 'Naad, het was niks,' zei ze. Ik trok mijn hand terug en keek haar aan. 'We waren gewoon wat aan het zwemmen, stoeien en shit en toen vielen we in het water,' zuchtte ze. Ik keek haar aan. 'Ik weet genoeg,' zei ik zachtjes. Ik wist niet wat ik voelde. Ik voelde van alles tegelijk. 'Ga weg,' zei ik na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Des trekt Naad mee. Ik blijf een beetje ongemakkelijk achter met Nagaari en weet niet wat ik moet zeggen. Ik laat me verder het water in zakken en kijk haar dan aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik zuchtte en was het zat. Dacht ze nou werkelijk dat het mij geen pijn deed terwijl zij heel de tijd aan het zoenen was met Storm. Hij gaf haar de kans. Ik heb geen eens een kans gehad. 'Weet je wat Nadia, ik heb het gehad met alles van je. Je mag echt oprotten,' zei ik toen en liep weg. Ik liep niet eens meer het werd langzamerhand rennen. De zon ging al aardig naar beneden en ik rende richting de boulevard. Iedereen kan de pot op. Storm, Nadia, Zendé everyone. Ik stopte en probeerde even op adem te komen. Ik liep toen richting de kant van de boulevard waar de meeste muziek was. Alles wat er was gebeurd sinds ik hier was kwam nu in één keer aan. Het warme gevoel bij Storm, De leuke momenten met iedereen. Nadia en Storm samen en nu echt maar dan ook echt alles.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Weet je wat Nadia, ik heb het gehad met alles van je. Je mag echt oprotten,' zei ze en ze liep weg. Verward bleef ik staan en keek ik even naar Nagaari en Zendé. Wat had ik gedaan? Hun twee wisten het denk ik ook niet. Ik krabde weer eventjes op me achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ik kijk even naar Des en Nadia. Ze blijven wel erg lang weg. Dan zie ik dat Destiny is weggelopen en Nadia verward is achtergebleven. Ik frons mijn wenkbrauwen en waad dan naar haar toe.
    'Wat is er?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Ik hoorde van alles en van alles ging er mis. Dit was het? Die nare sfeer? Het word erger of niet. 'STOP!? Storm heeft dit ge-shizzle'd like, ik heb geprobeerd met beide te praten.. maarlike als dat zelfs geen nut heeft, en ik zeg je eerlijk ik ben zelf voor die aap gevallen, ben erover gegaan en done bestfriends. Maar Nadia, hij is in de war zoals ik zei. Hij is bang en Des, jij ..' Ik keek bedenkelijk. 'Yeah, nevermind. Ruzie is kutjes en daarmee uit. Like this day is a blackpage in the living world of the house.' Ik kwam er denk ik tussen en niemand hoorde me echt, voor ik het wist was Des weg. Ik was verward en alles en wist gewoon niet meer wat ik moet doen. Achterna of laten. Ik keek wat twijfelend. Ik keek naar Zendé.. En toen naar Nadia.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.