• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    'Hmmm, dan ga ik je geen kusjes meer geven,' zeg ik tegen Do waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik schrok. Ik voelde opeens zijn lippen op die van mij, deed hij dit nou express? Of was het perongeluk? Met lichte aarzeling zoende ik dan ook terug.

    Dominique

    Ik begin nu heel zielig te doen en trek een pruillipje, 'Weet je dat zeker?' vraag ik dan zielig.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    'Hmmm, misschien kan je me wel overhalen,' zeg ik met een mysterieuze ondertoon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique

    Ik begin te grijnzen, 'Wist ik wel,' en boog naar haar toe. Ik gaf haar een paar kusjes in haar hals en werkt me toen een pad naar haar lippen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik glimlach als hij een paar kusjes in mijn hals geeft en dan een pad maakt naar mijn lippen. 'Ik ben nog niet helemaal overtuigd,' zeg ik plagerig.

    [ik ga slapen, tot morgen (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Storm

    Ik wist het zeker, het waren haar lippen ik merkte dat ze terugzoende en ik gin meteen weer boven water. Ik keek haar even schuldig aan maar hield haar wel nog vast. 'Sorry, ik wist niet dat het je lippen waren.' ik voelde mezelf rood worden en vervloekte mezelf in me hoofd, 'het leek niet alsof je het erg vond. Dusseh je denkt of weet dat je wat voelt..?' Er klonk een aarzeling in me stem.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ tot morgen !]

    Dominique

    Ik grjins even en druk dan mijn lippen op die van haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Ik zuchtte en keek weg, ' Ik heb nooit gezegd dat ik niks voor je voelde maar ik dacht dat je gewoon al voor Nadia had gekozen. ' Hij houdt me nog steeds vast en ik laat hem los en ga van hem af. 'Nou ja ik denk dat je voor Nadia hebt gekozen,' zucht ik dan en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik keek even moeilijk. DramadramaDILEMMA. Somuchhate. 'Ik heb niet echt gekozen. Maar ik weet niet wat ik moet. Gewoon met jou ben ik meteen in de war en like ik wil je. Van jou krijg ik spontane boners.' ik dacht even na over wat ik zojuist zei. 'Eh grapje..? Sorry vergeet dat laatste.' Ik lachte wat. Het is waar maar dat hoeft zei nietecht te weten.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik keek op, 'Weet je, het is apart dat ik je laat twijfelen en zo maar als dat alleen is omdat ik je opwind dan hoeft het voor mij niet,' zei ik toen zacht,'Ik heb het meestal heel leuk met je of met je gehad. I mean eerste dag al toen je iets voor me zong en zo en ik ook iets speelde.' Ik zuchtte loop ik nu mijn freaking hart uit te luchten bij hem? 'En ik weet niet. Ik zal eerlijk zijn, voordat ik hier kwam was ik zo'n meisje dat nooit vast relaties had. Ik was meer het meisje die feeste en al die shit.' Zucht ik dan, 'Dus ik weet ook niet hoe het echt is om verliefd te zijn, maar ik denk toch dat ik dat op jou ben,' eindig ik dan weer zacht. 'Zo al mijn gezeik eruit,' zeg ik dan en kijk naar de zee onder ons.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik glimlach tegen zijn lippen en begin hem dan terug te zoenen. 'Je hebt me overtuigd,' fluister ik na een tijdje in zijn oor waarna ik zachtjes in zijn oorlel bijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Storm

    Ik lachte een beetje. 'Ik bedoelde niet altijd ik heb het ook leuk en bij lach ik veel meer. Ik vind het lief dat je het zegt maar ik weet niet, misschien vind ik Nadia leuk en hou ik van jou. Of.. Vind ik niemand of what idk, ik denk dat. Ik Nadia geen valse hoop moet geven dus ga ik denk gewoon zeggen dat ik opgeef, het is lullig maar het zit me dwars.' Ik haatte zulke momenten. Altijd maar je hart luchten.. Maar hielp het? Nobody knows. 'Ik weet het ongeveer wel, zegnaar verliefdheid maar zo leuk is het niet.. Alhoewel niet altijd.' ik krabde weer wat op me achterhoofd.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Nadia, voel jij je veilig bij Storm?' vroeg Nagaari. Ze was voor me komen zitten en speelde met het zand. Ik haalde mijn schouders op. 'Op dit moment weet ik het niet,' zei ik zachtjes en ik keek haar aan. 'Het doet me pijn hoe hij nu doet bij Des. Misschien jaloerse gedrag van mij, maar als nog. Sinds we hier zijn heeft hij nog niks gezegd,' zei ik en ik voelde tranen op komen. Ik krabde even aam mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik zuchtte, 'Dat is inderdaad zo, daarom had ik ook never vaste relaties. Ze stellen je uiteindelijk teleur,' Ik liep toen naar de kant en en ging op het warme droge zand zitten en klopte ernaast, hij kwam naast me zitten en ik haalde even adem. 'Maar ik snap je nu niet volledig, je gaat haar zeggen dat wat?' zucht ik dan. Ik dacht na over het hele gebeuren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique

    Ik grijns, 'Hmm, ik wist wel dat ik je over kon halen,' en gaf haar een kus op haar mond waardoor ik op haar onderlip beet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.