• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik moest lachen toen Nagaari tegen Zendé aan sprong. Alleen Zendé draaide om en ze raakte elkaar nog al hard aan. 'Jij ook goedemiddag,' zei hij en hij wreed over zijn voorhoofd. Ik lachte nog even. 'Gaat het met jullie?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    Ik lachte pijnlijk. Ik zat boven op hem. 'Im so sorry my love.' Ik gaf hem een kusje op zijn voorhoofd en lachde weer. 'Gaat het?' Ik bleef expres zitten om hem te pesten. 'Gaat het met jullie?' Ik draaide om en lachte, deed een korte peace teken en ging expres omhoog en weer omlaag. 'Met mij opzizch goed, ben alleen beetje duizelig.' Alles draaide een beetje maar het ging al wat beter.

    Storm

    'STOORRMM WAKE UP,' Des ging op me zitten en pakte me af, ik schrok lichtelijk van de afstand tussen ons. Ik draaide ons om zodat ik boven haar lag maar stond gelijk weer op. 'Stoute meid. Waar is mijn ijsje?' Ik keek expres erg sip.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Opeens lach ik onder hem maar hij stond op. 'In mijn buikje,' grijnsde ik toen en wees naar mijn buik. Ik stond ook op en liep toen met zijn pet half huppelend een eindje verderop.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Met mij opzizch goed, ben alleen beetje duizelig,' zei ze en ik knikte. Ik ging een beetje omlaag en keek Zendé aan. 'En met jou?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Im so sorry my love,' zegt Nagaari tegen me. Ik ben inmiddels op de grond gevallen omdat ik een beetje duizelig was, en Nagaari zit bovenop me. Ze buigt zich voorover en plant haar lippen op mijn voorhoofd. 'Gaat het?'
    Nadia vraagt aan Nagaari of het gaat. 'En met jou?' vraagt ze daarna aan me. Ik knik en grijns pijnlijk. Dan begin ik Nagaari speels in haar buik te porren, in de hoop dat ze verslapt zodat ik weer op kan staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Ik plof in het zand naast Zendé en alles vervaagt lichtelijk ik sta snel op zodat het niet opvalt en sta weer op. 'Zwemmen?' Ik glimlach er bij.

    Storm

    Ik ga Des achterna en til haar weer op ik loop richting de zee en laat haar vallen, me pet maakt nu niet zoveel uit. Hopelijk is het water koud dat zou een leuke payback zijn. Ik wachtte op Des haar reactie.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik viel weer is in het water en sprong meteen op. 'KOOUD!,' loog ik toen. Ik trok hem mee het water in en grijnsde, 'NOT!' zei ik toen glimlachend en liet me achterover vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Zwemmen?' vroeg Nagaari en ik knikte. Ik liep er alvast in. Ik keek weer een beetje rond en mijn blik bleef hangen op Storm en Des. Het deed zeer. Ik keek eventjes omlaag. Ik had al gelijk geen zin meer. Ik keek naar Nagaari en Zendé.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Nagaari gaat naast me zitten. 'Zwemmen?' vraagt ze vervolgens glimlachend. Ik knik, sta op en loop achter Nadia aan. Dan kijkt ze ergens naar en kijkt meteen weer naar beneden. Haar gezicht is verdrietig. Ik volg haar blik en zie Des en Storm weer stoeien. Ik ga naast Nadia staan. 'Mij doet het ook pijn,' zeg ik zacht tegen haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik glimlach even naar Storm, 'Just friends,' zeg ik dan glimlachend. Hoeveel pijn het me ook doet het moet maar. Glimlach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik hoorde iemand naast me komen staan. 'Mij doet het ook pijn,' zei diegene. Het was Zendé. Ik keek hem aan. 'Moet ik me zorgen maken?' vroeg ik aan hem. 'Ik heb hier helemaal geen verstand van,' voegde ik er zachtjes aan toe en krabde eventjes aan me achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Moet ik me zorgen maken?' vraagt Nadia aan me. 'Ik heb hier helemaal geen verstand van.'
    'Waar moet je je zorgen om maken?' vraag ik met een lichte frons. Het water reikt nu tot aan mijn enkels en ik loop iets verder de zee in.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Waar moet je je zorgen om maken?' vroeg hij. Hij liep verder de zee in. Ik liep met hem mee en haalde mijn schouders op. 'Om Storm en Des. Ik bedoel, sinds we hier zijn heeft hij nog niks tegen me gezegd, zelfs niet in de auto,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Om Storm en Des,' zegt Nadia schouderophalend. 'Ik bedoel, sinds we hier zijn heeft hij nog niks tegen me gezegd, zelf niet in de auto.'
    Ik kijk haar ongelovig aan. 'Serieus? Maar jullie hadden toch iets?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Dafuuqq doorgaan zonder Storm and Nagaari. ;cc howdareyou. ]

    Storm

    Ik keek even verbaasd maar herstelde me snel. 'Cool,' Ik stond op en liep naar de handoeken. 'BEN HET WATER ZAT!! GA MAAR LEKKER BADDEREN.' Ik schreeuwde naar Des en zwaaide wat.

    Nagaari

    Ik keek even naar Zendé en Nadia. Ik ging naast hun staan en keek waar zij keken. Me mond viel een beetje open. Ik rende richting het water want had hier even geen zin in. Ik voelde de sfeer zwaar en het is gewoon.. Hatelijk.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.