• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 18:55

    Prepare for the games


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'als je moe bent, moet je het zeggen, oké? ik wil niet dat jij vannacht doodmoe de arena ingaat. ik overleef het wel, maar jij moet echt op je sterkst zijn,' ik wil niet de reden zijn dat Jonah niet op zijn benen kan blijven staan omdat hij zo moe is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik voelde hoe mijn shirt een klein beetje vochtig werd. Ik wreef langzaam over haar rug. Deze simpele omhelzing voelde goed. Heel goed. Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen haar voorhoofd, wachtend op haar reactie.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Freya Aprilynne, district 11

    'Nolan, wil je hier nog even blijven? Ik wil momenteel echt niet alleen zijn,' mompelde ik, Nolan was de enige die ik nu bij me wou, tenminste de enige bij wie het ook mogelijk was. 'Ik wil wel slapen, maar ik heb geen zin in de nachtmerries, ik wil niet overstuur de arena in gaan,' zuchtte ik dramatisch. Ik prutste aan de randen van mijn jurkje, ik probeerde niet op te kijken, want al het bloed was weer eens naar mijn hoofd gestegen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Wat is er gebeurd? Ik zat als laatst bij de District 12ers en mijn mentor}


    Tijd voor koffie.

    [District 12er zijn weg, maar de beide mentors zijn er nog, je kan tegen Dewi praten met je mentor, ze wil samen naar de spelen kijken omdat ze het vreselijk vindt om alleen je tribuutjes te zijn lijden...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Rustig maar, ik blijf wel bij je. Maar, vertel je "stille mysterieuze meisjes strategie" eens? Ik ben benieuwd,' grijns ik.
    Ik ga op het tapijt zitten dat op de marmeren vloer ligt. Verrassend genoeg voelt het warm aan. Ik grinnik.
    'Nu hebben ze hier ook al tapijtverwarming. Het moet niet gekker worden in het Capitool.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik ging achterover op mijn bed liggen: 'Zorg je alsjeblieft dat ik niet in slaap val? Ik wil geen nachtmerries, blijf anders maar gewoon praten, dat kalmeert me wel.'
    'Ik ben het zielige gebroken meisje dat het heel erg vindt dat mijn districtgenoot me afgeschoven heeft voor een ander meisje, ik mag mijn gezicht amper laten zien en ik moet heel stil zijn, volgens mij vermoeden ze dat men gelooft dat ik op een keer zo gek word dat ik ze afmaak,' mompelde ik, ik wist dat Nolan dit verhaal erg pijnlijk zou vinden, gezien zijn arenageschiedenis, eigenlijk zat ik nu in zijn positie...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hij wreef langzaam over mijn rug en ik kalmeerde. Ik veegde mijn tranen weg en keek hem toen aan. Ik wist niks om te zeggen. Helemaal niks. Ik keek om me heen en het werd al langzamerhand donkerder. Ik drukte zacht een kus op zijn kaak en gebaarde Dankjewel met mijn mond terwijl ik mijn armen weer om hem heen sloeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [CrumbCake; wil je reageren op mijn post?(a)]

    [Ahh, sorry, vergeetik het weer!]

    Frederick Smith, ditrict 11

    'Het probleem is dat iedereen dat wil, No, maar dat zorgt er nog steeds niet voor dat iedereen het kan. Misschien kan je beter zonder enige wil of voorkeur naar binnen gaan, dan wordt je niet teleurgesteld én je kan je instinct op de vrije loop laten,' mompelde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [whaha geeft niet hoor!
    Man heb meer dan 15 km geskeelerd en ben ka-pot xD.]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik merkte dat ik mijn emoties onder controle had. 'Weet ik.'
    Ik wist gewoonweg niet meer wat ik moest zeggen. 'Maar je kunt niet zonder wil of voorkeur naar binnengaan,' ging ik na een korte stilte verder. 'Iedereen heeft verlangens en doelen. Familie en vrienden. Iets wat hij of zij graag wil bereiken.'
    Ik zuchtte.

    Frederick Smith, district 12

    'Dat is nu eenmaal menselijk,' zuchtte ik, 'en dat is waarom niemand deze onmenselijke spelen aankan, of ze sterven, of hun ziel sterft daarbinnen...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Ik zal er op letten, Freya. En hoor eens, vind je het heel erg als ik je nu zou vertellen dat ik het er niet mee eens ben? Dat zou namelijk heel bar weinig sponsors opleveren, of jullie moorden elkaar uit. Dat leek mij nou niet zo'n héél goed idee.'
    Ik zucht en kijk door het raam. Het Capitool straalt een gloed van licht uit, de stad die nooit ergens gebrek aan heeft. Bij ons is dat wel anders. Dan word ik opeens uit mijn gedachten opgeschrikt door een kille stem.
    'Meneer Griffiths, kunt u even meelopen? Ik wil u even spreken.'
    Die stem ken ik veel te goed. Met een ruk draai ik me om en kijk recht in de slangenogen van president Snow, die me grijnzend aankijkt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noëmi Crowe || District 12

    'De Spelen zijn inderdaad onmenselijk, maar ja. Daar doen we niks aan. Ik wil het aankunnen, Fred. We gaan ervoor. Samen.' Ik glimlachte.
    Ik keek nogmaals op de klok. 'Wat dacht je er van om naar mijn kamer te gaan? Dan kleed ik me om en laat ik mijn Spelen kleding zien en daarna gaan we naar jouw kamer, zodat jij je kan omkleden en ik jóúw Spelen kleding kan bewonderen!'