• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat je hebt is een rugzak met verschillende overlevings spullen. Het eerste dat je moet doen is het vinden van de weg naar het dorp. (De rest komt in het speel topic)

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:(± 10/12)
    × Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen.
    × Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren.
    × Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren.
    × Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten.
    × Esti Nicole Lovey - LovingStyles.
    × Yasmin Lexi Carter - LovingStyles.
    × Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking.
    × Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen.
    × Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren.
    × Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid.

    Boys:(± 10/12)
    × Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten.
    × Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen.
    × Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren.
    × Alive - Diapal - Beheerst vuur.
    × Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren.
    × Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen.
    × Liam Oliver Sanz - Proprius - Metaal en ijzer besturen. Op vakantie !
    × James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien.
    × Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen.
    × Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen.

    Fill in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nummer:
    Speciale Gave:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:15 ]

    Naam:
    Leighton James Monté.
    Leeftijd:
    19.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Nummer:
    boy 018
    Speciale Gave:
    Leighton kan ontzichtbaar worden. Niet altijd, alleen als hij genoeg energie heeft.
    Uiterlijk:


    Leighton heeft krullend zwart haar. Hij heeft een six-pack en meestal een gouden ketting om zijn nek. Ook heeft hij volle lippen en is hij erg gespierd.
    Karakter:
    Leighton is een jongen die zichzelf vaak op de tweede plaats zet. Hij is erg vriendelijk tegen andere, maar kan ook best eigenwijs zijn. Ook heeft hij een lichte vorm van ADHD en kan soms nogal druk zijn.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik maak zo aan ik ben al bezig. Ik reserveer meisje en jonge. Een kan het lichaam en pijn manipuleren en andere energie manipuleren. Ze zijn broer en zus en net jing en jang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb dat boek ook gelezen. <3 x'd
    Mag ik een meisje reserveren?

    Gave; kan mensen onder hypnose brengen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:44 ]


    There's power in the words you whisper.

    Mag ik een meisje reserveren die met geesten kan praten? :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naam: Evy Selene Mcgomery
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nummer: Girl 005
    Speciale Gave: Visioenen bij aanraking
    Uiterlijk:


    Karakter: Evy is een nonchelant, sarcastisch meisje met een goed gevoel voor humor. Ze is eigenlijk erg onzeker, omdat ze wil dat mensen haar leuk vinden. Ze is namelijk gepest toen ze klein was. Ze wil eigenlijk gewoon normaal zijn. Daarom doet ze zich stoer voor, maar wanneer ze je eenmaal vertrouwt, smelt haar stoere gedrag en is ze een heel lief, trouw meisje waar je alles tegen kan zeggen. Ze is gek op kleine kinderen. Wanneer ze iemand aanraakt, krijgt ze een visioen van diegene. Haar leven staat dan even stil, en ze krijgt een kleine blik op de toekomst te zien. Dit is best pijnlijk, en ze kan wanneer ze weer bijkomt enorme hoofdpijn krijgen.
    Extra: Haar stopzinnetje is: 'Sticks and stones may break my bones.'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 9:43 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naam: Alive
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Nummer: Boy 007
    Speciale Gave: Beheerst element vuur
    Uiterlijk:


    Karakter: Alive is best wel ijdel en doet elke morgen zorgvuldig zijn haar. Hij bevindt zich nooit in de buurt van meisjes zonder dat zijn haar gedaan is, anders schaamt hij zich.
    Bij vrienden is Alive gezellig, en hij stapt snel op mensen af voor een gesprek. Hij is niet verlegen. Als hij iets oneerlijk vind, kan hij soms een woede-uitbarsting krijgen. Misschien gaat hij dan zelfs schelden. Na die uitbarsting, als hij gekalmeerd is, heeft hij dan ook spijt. Tenzij het terecht is.
    Alive schiet snel in de lach en heeft dan ook vaak de slappe lach. Hij wordt best wel snel verliefd, maar probeert dat meestal niet te laten merken. Het is geen jaloers type.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:10 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:(...)


    Is het goed dat je alleen naar plekken kan teleporteren die je kent? Het is eerlijk als je ook moet zoeken waar je heen moet.

    Naam: Juliétta Stone
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nummer: Girl 004
    Speciale Gave: Kan met geesten praten
    Uiterlijk:


    Karakter: Juliétta kan zweverig overkomen en is soms totaal onderdompeld in haar eigen wereld. Soms begint ze lukraak te praten tegen iets wat er niet is, of reageert soms ineens niet meer omdat het niet doordringt. Juliétta is een optimistisch meisje dat altijd vrolijk is en graag lacht en praat. Ook houdt ze er van om nieuwe mensen te leren kennen.
    Juliétta is echter wel een kluns en heeft een evenwichtsstoornis, waardoor ze soms zonder reden op haar snufferd valt.
    Extra: -


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik bump deze ff omhoog, er moeten meer inschrijven! Ik kan niet wachten om te beginnen in deze RPG, vooral omdat mijn vakantie veel te snel voorbij gaat. D:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    Is het goed dat je alleen naar plekken kan teleporteren die je kent? Het is eerlijk als je ook moet zoeken waar je heen moet.

    [Ik heb mijn gave al aangepast. (:]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Sweetest schreef:
    Ik bump deze ff omhoog, er moeten meer inschrijven! Ik kan niet wachten om te beginnen in deze RPG, vooral omdat mijn vakantie veel te snel voorbij gaat. D:


    Als je reclame wilt maken; Graag! Wanneer er genoeg mensen zijn kunnen we beginnen. (:

    Ik moet eventjes ak overschrijven en dan maak ik mijn rol aan (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een jongen reserveren?


    I only miss you when I'm breathing