• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat je hebt is een rugzak met verschillende overlevings spullen. Het eerste dat je moet doen is het vinden van de weg naar het dorp. (De rest komt in het speel topic)

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:(± 10/12)
    × Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen.
    × Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren.
    × Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren.
    × Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten.
    × Esti Nicole Lovey - LovingStyles.
    × Yasmin Lexi Carter - LovingStyles.
    × Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking.
    × Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen.
    × Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren.
    × Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid.

    Boys:(± 10/12)
    × Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten.
    × Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen.
    × Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren.
    × Alive - Diapal - Beheerst vuur.
    × Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren.
    × Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen.
    × Liam Oliver Sanz - Proprius - Metaal en ijzer besturen. Op vakantie !
    × James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien.
    × Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen.
    × Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen.

    Fill in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nummer:
    Speciale Gave:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:15 ]

    Blergh (: hierdoor krijg ik al een geweldig stukje om te beginnen ;D XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ForeverZaynx schreef:
    (...)

    OMG, BEN JE NOG STEEDS MET MIJN CADEAU BEZIG?
    Ben je nog vij Céline dan? ^^.


    Ja, we zijn nog steeds bezig en ben nog steeds bij Celine. Als je het cadeau niet leuk vind houden we het zelf. ^^

    @LovingStyles Nee ze mogen er NIET allemaal tegelijk achter komen, anders is het saai. (;

    Mijn persoontje kan voelen wat anderen voelen als ze op een afstand van 5 meter bij de persoon vandaan staat, zet dat even bij de reservatie, ik vul mijn persoontje zo rap mogelijk in --

    IHEARTNIALLx schreef:
    @LovingStyles Nee ze mogen er NIET allemaal tegelijk achter komen, anders is het saai. (;


    Yaaay (: Ik ga me persoontje btw even een andere naam geven want ik vind Selene best wel een kut naam xD


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Liam Oliver Sanz
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man
    Nummer: 009
    Speciale Gave: Het besturen van mataal en ijzer
    Uiterlijk:
    Liam heeft bruin har en bruine ogen. hij is lang en goed afgetraind. Zijn huid is licht en rond zijn neus heeft hij wat sproetjes. Zijn lach doet meisjes smelten.


    Karakter: Liam is een spontane jongen. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden en heeft geen vooroordeel. Omdat hij zijn gevoelens niet goed kan uiten doet hij dit door middel van liedjes schijven. Zo kan hij zijn emoties kwijt. Daarnaast is hij erg sportief. Als hij zijn hoofd leeg wilt maken dan gaat hij een paar kilometer hardlopen.
    Extra: X

    Oh my geud! Alle gaves die ik wil zijn bezet!


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Oh my geud! Alle gaves die ik wil zijn bezet!

    Moest je maar eerder aanmaken. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Liaaaam <3

    @spyclon miss kan je hier inspiratatie opdoen (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waar is liam? ;o


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mag ik een jongen reserveren? (kan zo aanmaken)
    met als gave dat ze in het verleden en in de toekomst kan kijken

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 20:22 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Hihi <3

    Hebben we nog een jongen nodig? :'D,


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    Hebben we nog een jongen nodig? :'D,


    There's power in the words you whisper.

    Naam: James William Jackson
    Leeftijd: 18
    Geslacht: mannelijk
    Nummer: boy six (006)
    Speciale Gave: Hij kan details van het verleden/heden van een object/locatie zien zolang hij genoeg kan concentreren en de kracht er voor heeft. (hij moet vaker met het object in aanraking zijn geweest of vaker op de locatie)
    Uiterlijk:


    Karakter:
    James is een lieve jongen die altijd voor je klaar staat als er problemen zijn, een van zijn goede eigenschappen is dat hij nooit liegt en dat hij weet of iemand de waarheid spreekt of niet. Zodra hij merkt dat er iets fout is wil hij weten wat het is. Hij is traag van begrip maar dat maakt niet uit. De sixpack die hij heeft tekent zich lichtjes af op zijn huid, aan zijn haar besteed hij veel aandacht en zodra iemand er aan komt word hij boos.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:40 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."