• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat je hebt is een rugzak met verschillende overlevings spullen. Het eerste dat je moet doen is het vinden van de weg naar het dorp. (De rest komt in het speel topic)

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:(± 10/12)
    × Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen.
    × Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren.
    × Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren.
    × Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten.
    × Esti Nicole Lovey - LovingStyles.
    × Yasmin Lexi Carter - LovingStyles.
    × Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking.
    × Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen.
    × Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren.
    × Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid.

    Boys:(± 10/12)
    × Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten.
    × Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen.
    × Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren.
    × Alive - Diapal - Beheerst vuur.
    × Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren.
    × Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen.
    × Liam Oliver Sanz - Proprius - Metaal en ijzer besturen. Op vakantie !
    × James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien.
    × Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen.
    × Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen.

    Fill in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nummer:
    Speciale Gave:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:15 ]

    Haha, my too. ^^

    Nou ik zou gerust willen dat die jongens bij mij in de klas zaten. Ik let toch nooit op en dan zou ik ergens naar kunnen staren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anyway...zullen we zo beginnen (: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ja van mij mag et ;D kan ik eindelijk et stukje schrijven wat ik al heel de tijd in me hoofd heb.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben bezig met het topic, het is een gedoe.. Het moet goed. Ben pietje precies. XDDD

    yaaay Me is happeeeeeeeh (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lá Tôpíc !

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:02 ]

    Welke nummer ben ik eigenlijk? Want ik had dat niet neergezet en ik weet niet welke nummers vrij zijn XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nummers staan in het speeltopic, ik heb ze aangepast..

    [Juap ik had zoiets al door haha xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag ik Leighton laten vallen en een meisje aanmaken?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tuurlijk!

    --

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:18 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam:
    Flame Mount.
    Leeftijd:
    17.
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Nummer:
    Girl 011.
    Speciale Gave:
    Ontzichtbaarheid.
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Flame is een geduldig meisje, die niet graag van ruzie's houd. Meestal is zijn de gene die het goedmaakt of ervoor zorgt dat mensen de ruzie oplossen. Flame denkt oplossend en is een stil type. Ondanks dat ze stil is, is ze niet verlegen. Ze praat gewoon wat minder en heeft altijd een luisterend oor.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vanaf morgen ben ik op vakantie dus dan reageer ik niet