• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat je hebt is een rugzak met verschillende overlevings spullen. Het eerste dat je moet doen is het vinden van de weg naar het dorp. (De rest komt in het speel topic)

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:(± 10/12)
    × Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen.
    × Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren.
    × Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren.
    × Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten.
    × Esti Nicole Lovey - LovingStyles.
    × Yasmin Lexi Carter - LovingStyles.
    × Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking.
    × Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen.
    × Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren.
    × Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid.

    Boys:(± 10/12)
    × Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten.
    × Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen.
    × Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren.
    × Alive - Diapal - Beheerst vuur.
    × Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren.
    × Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen.
    × Liam Oliver Sanz - Proprius - Metaal en ijzer besturen. Op vakantie !
    × James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien.
    × Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen.
    × Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen.

    Fill in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nummer:
    Speciale Gave:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:15 ]

    ik wil jongen en meisje reserveren ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Naam: Liv Sheeran
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Nummer: Girl Three
    Speciale Gave: Hypnotiseren
    Uiterlijk:


    Karakter: spontaan, vrolijk, naïef
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden, en ze is enigskind.


    There's power in the words you whisper.

    Naam: Esti Nicole Lovey
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nummer: Girl 002
    Speciale Gave: Atmokinesis (Het weer manipuleren/veranderen etc. )
    Uiterlijk:


    Esti is rond de 1.70m en heeft een mooi figuur. Ze ziet er soms nogal engelachtig uit maar door de fonkeling in haar zeegroene ogen kan je gelijk zien dat ze dat niet is. Haar golvende blonde haar valt tot op haar middel


    Karakter:Esti is over het algemeen een spontaan meisje die niet bang is om te zeggen wat ze denkt en als haar iets niet bevalt laat ze het vaak duidelijk merken. Ze heeft er geen probleem mee om op vreemde mensen af te stappen en is niet snel bang. Ze is een doorzetter en geeft niet snel op. Doordat ze nieuwsgierig is stelt ze mensen altijd veel vragen en ze vindt het irritant als ze niet duidelijk antwoord geven. Vaak is ze nogal koppig maar ze drijft nooit haar zin door.
    Extra:-Ze is gek op muziek
    -Ze heeft er een hekel aan als mensen commentaar hebben op haar naam
    -Ze heeft een groot deel van haar leven in Engeland gewoond en heeft dan ook een Engels accent.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 0:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (zou ik opnieuw noah doen of een andere sexy jongen zoeken xp??)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [hmmm, Noah blijft natuurlijk errug sexy a. Maar je moet het zelf weten (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    sexy jongen 1
    sexy jongen 2
    sexy jongen 3
    sexy jongen 4
    sexy jongen 5


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Damn, ze zijn allemaal sexy (; maar hangt er een beetje vanaf wat het innerlijk is. Bij een player of flirt zou ik 5 doen, bij een badboy 4 En bij een lieve jongen 1,2 of 3 (: maar je moet zelf weten wat je doet. 5 en 4 vind ik denk ik het knapst


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Max Evans
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Nummer: Four
    Speciale Gave: elektriciteit sturen
    Uiterlijk:


    Karakter: Max is een ruige jongen, hij houdt wel van vechten. Hij heeft een klein hartje en weet niet hoe hij vriendelijk kan doen tegen mensen. Hij heeft best al veel meegemaakt, daarom stelt hij zich wat bot op. Hij is wat een mysterieus type en houdt wel van meisjes met pit. Hij is best een sociaal type, maar zal ook de eerste zijn om zijn mond open te trekken als hij je niet aanstaat.
    Extra: Max heeft stiekem een zwak voor kinderen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 0:35 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Me loves Max (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ok ;D ik wil er graag één reserveren als dat kan ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volledige naam: Jayden Jason Bright
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18
    Nummer: Boy Five
    Gave: Hij kan pijn manipuleren. Dat betekend dat hij je pijn kan geven of je verlammen. Hij kan zf als hij pijn heeft ook dat uit zijn lichaam verbannen.
    Uiterlijk:


    Jayden heeft mooie bruine ogen, met een klein groen tintje erin. Zijn haren zijn zwart en staan omhoog in een kuif van rond de 5 à 6 cm. Hij heeft een mooie gespierde kaaklijn en zijn tanden zijn spier wit. Hij is licht getint wat zijn spieren mooi siert. Hij is vrij goed gespierd en dat kan je ook duidelijk bij hem zien. Hij is niet enorm groot, maar 1.85. Hij vind zijn uiterlijk soms wel belangrijk, maar het is niet heel noodzakelijk. Zijn vrienden noemde hem vroeger vain
    Innerlijk: Jayden is een erg rebelse jongeman. Hij raakt altijd in de problemen en dingen die verboden zijn, vindt hij eens zo leuk om te doen. Hij is dol op lachen, grappen uithalen en met meisjes flirten. Hij heeft altijd al een zwak gehad voor het vrouwelijke geslacht en dat weet bijna niemand behalve Jade. Het vreemde is gewoon dat hij nog geen vaste relatie heeft, omdat hij wacht op de ware. Achter zijn stoere imago van rebelse kerel die nergens voor vreest, schuilt er wel degelijk iemand die een hart heeft.
    Extra: Jade is zijn zus.

    Volledige naam: Jade Sky Bright
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Nummer: Girl Four
    Gave: Energie manipuleren. Ze kan alles doen met energie. Dat neemt ze op. Ze kan het. Van je afpakken of van licht of kracht nemen.
    Uiterlijk:


    Ze heeft mooie chocolade bruine haren die altijd nonchalant of perfect stijl rond haar schouders springen. Af en toe steekt ze eens op ofzo. Haar ogen zijn haar uithangbord. Ze zijn mooi bruin en groot en ze zet ze altijd extra in de verf door enkele lagen mascara en eyeliner. Jade vindt haar tanden heel belangerijk, ze knapt onmiddellijk af op iemand met gele tanden daarom onderhoud ze de hare zo goed mogelijk met het gevolg dat ze prachtig wit zijn. Dat ze zo recht staan komt omdat ze drie jaar lang een beugel heeft gedragen. Manu is een heel vrolijk meisje en dat kan je ook heel goed afleiden aan haar uiterlijk. Ze draagt altijd felle kleurtjes en leuke prints en accesoires zijn heel belangerijk voor haar. Zoals een spelt in haar haar, grote oorbellen, een ketting en het belangrijkste voor haar de tientallen armbanden/festivalbandjes rond haar pols.
    Innerlijk: Jade is een zeer vrolijk type. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Als je haar ziet lopen, heeft ze altijd wel een grote smile op haar gezicht en dat vrolijkt de mensen rond haar heen ook op. Het is aanstekelijk. Jade is erg vredelievend en gelooft dat iedereen een tweede kans verdient, ze is immers van mening dat iedereen fouten maakt en dat iedereen er uit kan leren. Maar als je haar echt voor de voeten loopt, kan ze erg agressief uit de hoek komen. Maar dat is een kantje dat niet veel mensen te zien krijgen. Jade is totaal geen ochtendmens, als ze opstaat heeft ze altijd het gevoel dat ze hersendood is. Dan is ze niet op haar best en kan ze niet zonder de nodige val partijen en sarcasme. Jade kan ook echt pit hebben van haar af bijten. Ze laat nooit over haar heen lopen. Ze is tegen je hoe jij tegen haar bent. Ben je bitchy tegen haar dan maakte ze van jou leven een regel rechte hel. Ze trekt altijd haar mond open als ze iets niet wilt.
    Extra: Jayden is haar broer


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Nadia Lockwood
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Meisje
    Nummer:
    Speciale Gave: Alles wat met water/vocht te maken heeft. Water, bloed, ijs. Ze kan het water uit dingen halen en besturen, zoals planten en bloemen. Bloed kan ze alleen sturen, niet uit iemand halen.
    Uiterlijk:

    Nadia houd van Indianen en veren. Ze heeft daarom ook altijd wel een veer in haar haren verwerkt. Ze heeft bruin haar en helder blauwe ogen. Haar ogen zijn meestal opgemaakt met een mooi bruin tintje.
    Karakter: Nadia is een nieuwsgierig type, ze zal altijd doorvragen. Als iemand zegt dat ze moet stoppen met vragen doet ze het ook. Wel met tegenzin, maar ze heeft wel respect voor iemands privacy. Heel zelden stopt ze zelf met vragen stellen. Ze is een vrolijk iemand met veel lef.
    Extra: Ze kan goed omgaan met pijl en boog.


    [Hij is nog niet helemaal af.. Ik pas hem later nog wat aan ;d Ik vind dat hij nog niet compleet is XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik reserveer een Meisje. Uhm, ik vul hem in als ik mijn laptop terug heb --

    wanneer beginnen we -a-?


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik denk als Spyclon en Lacrima hun persoon hebben aangemaakt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~