• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je hebt geen keuze. Je wordt in een situatie geboren en daarmee moet je dealen. Als kind denk je dat iedereen in zo'n situatie zit. Geweld was normaal, vluchten was normaal. Je volgt de meute."
    "Mjah, daar heb je een punt. Maar toch. Ik vind het echt wel knap van je. Dat je sterk blijft enzo."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mjah, daar heb je een punt. Maar toch. Ik vind het echt wel knap van je. Dat je sterk blijft enzo."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Dank je," zeg ik zachtjes.
    Met mijn handen friemel ik aan het kwastje van mijn tas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dank je."
    "Geen probleem."
    Ik kijk naar haar handen die aan haar tas friemelen.
    "He, heb je iets te doen... vanavond? Misschien kunnen we iets gaan drinken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Geen probleem. He, heb je iets te doen... vanavond? Misschien kunnen we iets gaan drinken?"
    Verbaasd kijk ik hem aan.
    "Met mij?" vraag ik wat onzeker. "Lijkt me erg leuk!"
    Ik kijk hem met een lachje aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Met mij? Lijkt me erg leuk."
    "Awh, sorry, nee. Ik vroeg het aan de bank waar je op zit," zeg ik grinnikend.
    "Tuurlijk met jou. Ik zie hier niemand anders staan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Awh, sorry, nee. Ik vroeg het aan de bank waar je op zit," zegt hij grinnikend.
    "Tuurlijk met jou. Ik zie hier niemand anders staan."
    Ik lach met hem mee.
    "Gezellig," zeg ik met een lachje op mijn gezicht. "Vertel jij eens wat over jezelf?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Gezellig. Vertel jij eens wat over jezelf?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Vergeleken met jou, ben ik maar saai hoor. Ik kom overal en altijd te laat, rook, heb enkele tattoo's, heb een jongere zus, en dat is het zo ongeveer."
    Ik grinnik even.
    "Oh, en voor je het in je mooie hoofdje haalt, ik zing en dans niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij haalt zijn schouders op.
    "Vergeleken met jou, ben ik maar saai hoor. Ik kom overal en altijd te laat, rook, heb enkele tattoo's, heb een jongere zus, en dat is het zo ongeveer.Oh, en voor je het in je mooie hoofdje haalt, ik zing en dans niet."
    Ik schiet ik de lach en spring op. Even schud ik met mijn kont.
    "Toch haal ik het in mijn hoofd," lach ik terwijl ik mijn hand naar het uitsteek.
    "Dans je echt niet?"
    Met een pruillipje kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Toch haal ik het in mijn hoofd. Dans je echt niet?"
    Ik ga lachend rechtstaan en schud mijn hoofd.
    "Geloof me. Ik dans en zing als een aap die naar het toilet moet."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Geloof me. Ik dans en zing als een aap die naar het toilet moet."
    Ik grinnik.
    "Ik kan je alles leren," zeg ik terwijl ik zijn handen vastpak.
    "Het is niet moeilijk, volg mij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik kan je alles leren. Het is niet moeilijk, volg mij."
    Ze neemt mijn handen vast en ik glimlach.
    "Hier? Buiten? In de sneeuw?"
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hier? Buiten? In de sneeuw?"
    hij grinnikt.
    "Tuurlijk," lach ik. "Je kan overal dansen."
    Langzaam beweeg ik mijn lichaam. Ik zorg ervoor dat hij ze volgt. Het zijn simpele pasjes, naar achter, voren, opzij en draaien. Niet moeilijks, alleen de basis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Tuurlijk. Je kan overal dansen."
    Stuntelig volg ik haar bewegingen. Naar achter. Naar voor. Opzij, draai. Bijna vallen. Recht blijven staan, en opnieuw.
    "Zie je wel, ik ben hier echt niet goed in."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Stuntelig volgt hij mijn bewegingen.
    "Zie je wel, ik ben hier echt niet goed in."
    Ik schiet in de lach.
    "Denk je dat ik het meteen de eerste keer kon? Je moet oefenen. Doorzetten. Als je het echt wilt dan kan je het," zeg ik zachtjes terwijl ik een rondje draai en zijn handen weer vast pak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Denk je dat ik het meteen de eerste keer kon? Je moet oefenen. Doorzetten. Als je het echt wilt dan kan je het."
    Ik val weer bijna over mijn voeten.
    "Misschien is het nog net iets handiger op muziek. En heb je geen koud?" vraag ik bezorgd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.