• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Delightee schreef:
    [Lilly is zeker nergens welkom]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Hij grinnikt.
    "Leugenaar."
    Ik schenk hem een klein lachje.
    "Ben je nu opgelucht?" vraag ik grinnikend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Ja, maar in jou boxers verzuip ik gewoon. Of jij bent groot, of ik ben klein."
    Hij knijpt even in mijn kont en staart me met een dwaze blik aan. Ik moet lachen. Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Jij bent klein," besluit ik dan. "Hoewel..." zeg ik mysterieus waarop ik even mijn hand over zijn kruis laat gaan. Ik wiebel een keer met mijn wenkbrauwen.

    Arion

    "Tuurlijk ben ik niet snel tevreden. Daarom heb ik ook op jou gewacht. Weet je, toen ik je voor het eerst zag, dacht ik 'damn'. Gewoon. 'Damn'."
    Ze kijkt me aan en grinnikt. Ik trek een wenkbrauw op.
    "De eerste keer dat je mij zag dacht je; wanneer laat die loser me gerust?" antwoord ik lachend. Subtiele manier om te vissen naar de waarheid, maar hopelijk werkt het wel. "Ontken het maar niet," voeg ik er lachend aan toe.

    Charlotte

    Mijn haren vallen zachtjes tegen mijn schouder aan wanneer Michael ze los laat. Zachtjes kust hij me. Laat me nooit meer los. Even voelt het alsof ik zou sterven zonder zijn aanraking. Zo mogelijk kruip ik nog dichter tegen hem aan terwijl onze lippen een rustig spelletje spelen. Mijn huid gloeit. Ik krijg maar geen genoeg van hem.
    "Ik hou van je," zucht ik tussen het kussen door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Ik leun op mijn handen, wat naar achter leunend.
    "Ben je nu opgelucht?"
    "Waarover?"
    Ik grinnik even en kijk naar het plafond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "De eerste keer dat je mij zag dacht je; wanneer laat die loser me gerust Ontken het maar niet."
    Ik grinnik even en kijk naar voren.
    "Ja, dat ook."
    Ik lach even en schud mijn hoofd.
    "Maar ik dacht ook 'damn'. Erewoord."
    Ik bijt even op mijn lip en lach zacht.
    "Ik vroeg me toch vooral af waarom je met me praatte," zeg ik zacht en ik kijk hem even aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik houd van je," fluistert Charlotte onder het kussen door.
    "Zeg dat niet te vaak," fluister ik terug. "Dat is het niet bijzonder meer."
    Zachtjes bijt ik op haar onderlip en laat ik mijn tong erover heen glijden.

    Donna

    "Waarover?" grinnikt Jeremy en hij kijkt naar het plafond.
    "Dat ik geen vriend heb," lach ik terwijl ik hem een duwtje geef.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat ik geen vriend heb."
    Ze geeft me een duw, en ik laat me door mijn armen zakken, zodat ik ook neerlig.
    "Misschien. Een beetje."
    Ik lig te grijnzen naar het plafond.
    "Waarom zou jou dat wat schelen?" vraag ik geamuseerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [fijn dat er gereageerd wordt -_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Misschien. Een beetje," zegt hij terwijl hij zich op de grond laat vallen.
    "Waarom zou jou dat wat schelen?" vraagt hij geamuseerd.
    "Waarom zou jou het iets schelen of ik een vriend heb?" kaats ik de vraag lachend terug. Ik laat me ook op de grond vallen. Nu pas merk ik hoe moe ik eigenlijk ben. Even sluit ik mijn ogen en volg ik rustig mijn ademhaling.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Waarom zou jou het iets schelen of ik een vriend heb?"
    Ik grinnik.
    "Ik vroeg nooit of je een vriend hebt. Dat zei je zelf. Ik vroeg of hij er een probleem mee zou hebben dat ik iets ga drinken met mijn leerlinge."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik vroeg nooit of je een vriend hebt. Dat zei je zelf. Ik vroeg of hij er een probleem mee zou hebben dat ik iets ga drinken met mijn leerlinge."
    Ik rol mezelf op mijn buik zodat ik hem in zijn grijnzende gezicht aan kan kijken.
    "Oké, jij hebt gewonnen," lach ik. "Ik ben gewoon geinteresseert."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Oké, jij hebt gewonnen. Ik ben gewoon geinteresseerd."
    Ik draai me ook op mijn buik en kijk haar lachend aan.
    "Waain ben je geinteresseerd?" vraag ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Waarschijnlijk komt het zo fout over, en ziet het er belachelijk uit. Ik lach weer even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Delightee schreef:
    [fijn dat er gereageerd wordt -_-]
    :S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delightee schreef:
    (...) :S

    [Je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag (:]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Waarin ben je geinteresseert?" vraagt hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
    Ik schiet in de lach.
    "In jou," geef ik eerlijk toe terwijl ik met mijn handen op de grond trommel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."