• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Misschien is het nog net iets handiger op muziek. En heb je geen koud?" vraag ik bezorgd als hij weer bijna valt.
    Even laat ik mijn ogen over mijn shirtje glijden.
    "Misschien kunnen we beter naar binnen gaan," zeg ik lachend als ik mijn kippenvel zie. Ik laat zijn handen los en pak mijn tas van het bankje. Even kijk ik het sprookjesachtige schoolplein rond en zuchtjes lichtjes. Dag, prinsesjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik grinnik wanneer ze bevestigt dat we beter naar binnen kunnen gaan.
    "Waar dans jij het liefst?" vraag ik terwijl ik haar volg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Waar dans je het liefst?" vraagt hij terwijl hij me volgt.
    "De gymzalen," zeg ik resoluut. "Daar is bijna nooit meer iemand. Je kan je daar heerlijk afsluiten."
    Rustig leid ik hem naar mijn geliefde plek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "De gymzalen. Daar is bijna nooit meer iemand. Je kan je daar heerlijk afsluiten."
    Jakkes. Gym. Nog een reden dat ik zoveel in mijn bed lig.
    Glimlachend volg ik haar.
    "Je bent echt een gepassioneerde danseres, niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je bent echt een gepassioneerde danseres, niet?"
    Ik voel mijn wangen roze kleuren.
    "Ik buikdans alleen," zeg ik. "De rest vind ik snel standaart. Iedereen doet dat. Vroeger deed ik aan stijldansen maar ik was te klein."
    Ik leid hem een zaal binnen en ga er op de grond zitten zodat ik mijn benen kan streken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik buikdans alleen. De rest vind ik snel standaard. Iedereen doet dat. Vroeger deed ik aan stijldansen, maar ik was te klein."
    Ik glimlach en kijk haar aan wanneer ze begint te stretchen.
    "Ehm, ik weet niet wat je allemaal met me van plan bent, maar dat ga ik niet doen," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ehm, ik weet niet wat je allemaal met me van plan bent, maar dat ga ik niet doen," zeg ik lachend.
    "Dan hoop ik voor jou dat je lekker soepel bent," grinnik ik.
    Ik loop naar de cd speler en zet een swingend nummer aan.
    "Volg mij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dan hoop ik voor jou dat je lekker soepel bent. Volg mij."
    "Howowow, ik zei net dat ik niet goed ben in dansen, waarom moet ik dan soepel zijn?" vraag ik lachend.
    Ze zet een swingend liedje op. Ohnee, dit wordt een ramp.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Carebear schreef:
    Mary

    "Goh, juffrouw Santiago is niet snel tevreden, ze wil het allemaal."
    Ik grinnik en knik blij.
    "Tuurlijk ben ik niet snel tevreden. Daarom heb ik ook op jou gewacht."
    Ik bijt even op mijn lip en kijk hem glimlachend aan. Als in mijn ogen niet te zien valt hoe verliefd ik ben, dan weet ik het ook niet meer.
    "Weet je, toen ik je voor het eerst zag, dacht ik 'damn'. Gewoon. 'Damn'."
    Ik grinnik even en kijk hem aan.


    [voor Elise :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Howowow, ik zei net dat ik niet goed ben in dansen, waarom moet ik dan soepel zijn?" vraagt hij lachend.
    Grinnikend kijk ik hem aan. Langzaam beweeg ik mezelf naar achter, naar voren, opzij en nog een keer. Ik herhaal de drie simpele pasjes zo vaak dat ze vanzelf gaan op het ritme op de muziek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ze grinnikt alleen maar en begint te dansen.
    Ik kijk naar haar pasjes, enkele keren, en na een stuk of 10 keer, probeer ik mee te doen. Stijfjes, en niet echt vlot, maar het lukt.
    "Jeej, nu kan ik dansen," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Stijfjes volgt Jeremy mijn pasjes.
    "Jeej, nu kan ik dansen," zegt hij lachend.
    "Oké, dan gaan we het moeilijker maken," grap ik terwijl ik een vierde en vijfde pasjes toevoeg. Nu versnelt het tempo enorm. Uitdagend kijk ik hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Oke, dan gaan we het moeilijker maken."
    Ze gooit er nog een paar pasjes bij, en gaat wel, wat lijkt, 10 keer sneller. Met grote ogen kijk ik haar aan, maar dan verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Ik ga op de grond zitten en kijk haar lachend aan.
    "Doe maar. Ik kan het."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy gaat op de grond zitten en kijkt me lachend aan.
    "Doe maar. Ik kan het."
    "Als je het kan dan wil ik het zien ook," lach ik terwijl ik hem weer omhoog trek. "Come on boy!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Als je het kan, dan wil ik het zien ook. Come on, boy!"
    Ik denk even na. Ja, lap. De eerste drie pasjes ben ik ook al vergeten. Dan doe ik maar het enige wat ik kan. Ik begin de Macarena te dansen, en laat hem over gaan in de vogeltjesdans.
    "Taddaam," zeg ik wanneer ik klaar ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.