• © Copyright IHEARTZAYNx

Omgeving.

Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

Verhaal:

Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

Rollen:

Jongens:

~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

Meiden:

~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

Kamergenootjes:

~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

Topic's:
    ...

Regels:

~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

© Copyright IHEARTZAYNx

[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Amery

"Dan is het goed, ik heb alleen mijn akoestische gitaar mee," stel ik hem gerust, "Welke studierichting ga je hier volgen ?" vraag ik en draai me weer om, we zijn ondertussen al bij de kamer dus ik moet de sleutel even zoeken.

Audrey Lauretta Coronado.
    "Laat me eerlijk zijn ik moet ook eerst een half uur zoeken," Ik lach even. "Gelukkig, ik ben niet de enige," Ik werp een blik op de hal. "Zullen we gaan dan?"

Oliver

"Zullen we gaan dan?" vroeg ze
    "Is goed "

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Audrey Lauretta Coronado.
    "Is goed," Samen lopen we de trap op en af en toe kijk ik om naar Oliver die mijn koffer op mijn schouder draagt. Daarna komen we in een hal met deuren. "Welke moeten we hebben? Ik wil ze ook best allemaal open trekken, maar wie weet wat erachter zit," Lach ik.

Noah Tyler White
    Ik plofte neer op een stoel naast haar, en zuchtte opgelucht. 'Eindelijk plaats.' Ik bood aan om het eten te gaan halen, zodat zij de plaatsen bezet kon houden. Ik baande me een weg door de veel te drukke bende jongeren. Sommigen moesten echt eens hardhandig aangepakt worden, maar ik hield me gedeisd.

Emma May Mckenzie
    'Mario?' vroeg ik enthousiast, maar voorzichtig , omdat ik niet wist of hij into dat soort spelletjes was.

Love is just a word until you find someone to give its definition.

Oliver

"Welke moeten we hebben? Ik wil ze ook best allemaal open trekken, maar wie weet wat erachter zit," Lacht ze
    "De laatste kamer en naast ons zit als het goed is mijn kloon" zei ik grijnzend

Tristan

"Creativiteit en jij?" vroeg ik
    "Dit kan nog is leuk worden " zei ik grijnzend
    "Vlogens mij zit mij kloon de kamer naast ons" en wees naar de deur

Alive

'Mario?' vraagt Emma enthousiast. Grijnzend kijk ik even achterom naar haar.
    'Ja, is goed.' Ik pluk het hoesje uit het rek, open hem en doe de disc in de Wii. Dan start ik het spel op.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Amery

"Hm Creativiteit, ik voor Geneeskunde, en btw, ik weet als jij niet in de kamer zit" waarschuw ik hem en doe de deur wat verder op met mijn voet. "Welk bed wil jij ?" vraag ik.

Tristan

"Zal ik onthouden en het maak mij niet uit" grijnsde ik
    "En er komt een tijd dat ik met Oliver alles op stelten gaat zetten en heb je dan zin om te helpen" vroeg ik

Amery

"Moet je geen 2 keer vragen aan mij" zeg ik lachend. Ik gooi mijn koffers dan maar op het bed aan het raam en doe mijn haar in een staart waardoor je nu waarschijnlijk de tattoo op mijn nek kan zien. Het sleutelgat, waar voor de duidelijkheid géén sleutel in past. "Je vindt het toch niet erg dat ik dit bed neem he ?" vraag ik met een glimlach.

Tristan

"Dat vat ik op als een ja" zei ik grijnzend
    "Natuurlijk ik vind het goed"

Amery

Ik klap vrolijk in mijn handen en smijt dan al mijn koffers open. Eerst zet ik een paar dingen op mijn nachtkastje, dan doe ik mijn toiletzak in het open gedeelte van het nachtkastje, prop ik nog wat dingen in de la en doe de eerste koffer onder mijn bed. Daarna doe ik de 2e open. Er galmt een liedje door de kamer waardoor ik begin te dansen. "Oh wacht, dat is mijn gsm" roep ik opeens uit. Ik kijk op het scherm en duw op het rode hoorntje. Stalker.

Emma May Mckenzie
    Grijnzend kijk ik naar het scherm, waar een lachende mario en luigi me lachend aankijken. Nieuwsgierig, niet wetend wat er zou gebeuren staar ik van het scherm naar Alive, en terug.

Love is just a word until you find someone to give its definition.

Tristan

Ik kijk naar Amery die een dansje doet en dan erachter komt dat het haar mobiel is.
    "Is er wat?" vroeg ik en liep naar mijn koffers die ik onder mijn bed gooide en zelf ging ik op mijn bed zitten en pakte mijn gitaar en begon te spelen