• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Val is net op school ze had zich verslapen ofzo iets" zei ik tegen Alyson


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Alle jongens?" vraagt Dave.
    Ik schud zachtjes mijn hoofd. Ik lig met mijn hoofd ietwat tegen zijn borstkas, dus als hij het niet ziet dan voelt hij het wel.
    "Nee, Aaron niet. En jij kan er ook wel mee door," zeg ik met een schamper lachje.
    Als ik eerlijk ben, vind ik Danny ook helemaal geen rotzak, maar een mens moet zijn gevoelens op de één of andere manier kunnen uiten.
    Ik besef maar al te goed dat het niet zijn schuld is, dat ik gewoon beter had moeten weten dan toe te geven aan de vlinders in mijn buik.

    Devon

    "Oké, je zal vast denken dat ik het perfecte leventje heb? Maar 3 jaar geleden ging alles mis, mijn beste vriendin pleegde zelfmoord, net zoals mijn moeder, me pa mishandelde me voor 2 jaar, en hij is nu sinds 1 jaar getrouwd met mijn stiefmoeder."
    Ik ben zo aangegrepen door Alyson's verhaal dat ik even niet weet wat zeggen. Net wanneer ik haar het verhaal over mijn vader wil vertellen, komt Noa gevolgd door Tristan binnen. Ik kijk niet naar Tristan en nog veel minder naar Noa. Stilzwijgend zit ik voor me uit te staren, verdwaald in de herinneringen aan mijn vader.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Okii' zeg ik tegen Tristan. Daarna keek ik Devon aan, 'Waar blijft die leraar dan hier?'


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ja," Zucht ze zachtjes en rilt weer. "Wil je mijn vest lenen? Ik heb het warm genoeg" Stel ik voor. Ik kan niet zien hoe zij hier zo wat staat te bevriezen buiten. "Hij heeft het uitgemaakt," Zegt ze, "Via een sms." "Dat is nogal sneu.." Zeg ik menend. Dat vind ik niet kunnen. Ik bedoel, dát je het al uitmaakt met zo'n lief meisje is tot hier, maar dat je zo laf bent om het niet eens in haar gezicht te zeggen is de druppel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [eten dan dwarsfluit.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan


    "maar zing is een stuk" zei ik tegen Alyson
    "dan begeleid ik je op de gitaar"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nagaari

    Niemand lette op mij dus liep ik maar gewoon verder, ik ging zomaar wat ergens afgezonderd zitten. Een beetje op mijn telefoon kloten en zachtjes zingen, ik zat nogsteeds na te denken over dat 'gleek & cheerleader'- gedoe..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alyson

    'Oké' zei ik, en begon Halo te zingen.


    El Diablo.

    Tristan

    Ze begon te zingen en ik speelde mee op de gitaar ergens halverwege het liedje begon ik ook mee te zingen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    "Wil je mijn vest lenen? Ik heb het warm genoeg" Stelt Aaron voor.
    Ik knik dankbaar terwijl ik zijn vest aanpak.
    Als ik vertel hoe Jason het heeft uitgemaakt kijkt hij menend.
    "Dat is nogal sneu.." zegt hij.
    "Vertel mij wat," zeg ik zachtjes en ik sla mijn ogen neer. Aan de ene kant zou ik Aaron op dit moment zo graag willen zoenen, zijn warme handen over mijn lichaam willen voelen maar aan de andere kant voel ik me enorm lullig tegenover Jason. Ik kan dit niet maken.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:25 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Als het lied klaar is kijk ik Tristan aan, 'Je zingt goed' zeg ik.


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Vertel mij wat," Zegt ze zachtjes, nadat ze mijn vest beetpakte. "Kom, we gaan naar binnen, straks word je nog ziek," Zeg ik en leg een arm om haar schouder. Gewoon vriendschappelijk bedoeld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Dankje" zei ik met een glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    "Kom, we gaan naar binnen. Straks word je nog ziek," zegt hij en hij legt zijn arm om mijn schouder. Even ril ik. Deze keer niet van de kou maar van de tinteling die de aantraking met zijn lichaam veroorzaakt.
    Blanda, dit kan en sterker nog, mag je niet maken.
    Ik knik gehoorzaam maar het maakt toch niet uit. Ziek word ik wel. Vanacht slaap ik waarschijnlijk op een bankje in een park met precies dezelfde kleding als nu. Bij het idee alleen al gruwel ik. Alleen 's nachts in een park. Brrr.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Ze knikt gehoorzaam en rilt weer een keer. "Wat heb jij het eerste uur?" Vraag ik om de stilte te verbreken en loop, met Blanda, richting mijn kluis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'