• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Jason.
    Ik werp een blik op Hayley en hoor een geluidje. Mijn telefoon. Op het scherm staat Blanda. Even zucht ik, maar open toch het berichtje. Sorry, "Jezus," Scheld ik en sms terug; Eigenschuld, veel plezier, hé. Boos trap ik tegen het onderste kluisje.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 8:36 ]

    Hayley
    Ik kijk Jason verbaasd aan. 'Echt? Jullie leken me juist altijd zo'n stel dat tot het eind van school bij elkaar zou blijven. En gister wilde je me nog in de sloot gooien toen ik een opmerking over haar maakte,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    "Echt? Jullie leken me juist altijd zo'n stel dat tot het eind van school bij elkaar zou blijven. En gister wilde je me nog in de sloot gooien toen ik een opmerking over haar maakte," Ik word rood. "Het spijt me," Mijn blik blijf op de grond hangen. "Het is allemaal Aaron's schuld,"

    Hayley
    Ik zucht even, Jason is dan wel een eikel maar ik heb nu wel even medelijden met hem. 'Hoezo is het Aaron's schuld dan?' Vraag ik terwijl ik voorzichtig eventjes over zijn arm wrijf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    "Hoezo is het Aaron's schuld dan?" Ik zucht even en ik voel dat ze met haar hand over mijn arm wrijft. "Op het feestje.. Vertelde ze dat ze het moeilijk heeft en dat ze problemen heeft en ik kreeg het gevoel dat ik haar niet kon helpen, dus ik werd boos," Vertel ik. Waarom vertel ik dit tegen een gleek? "En toen is ze gaan uithuilen bij Chrissie en Aaron en blijkbaar vindt ze Aaron leuker,"

    Hayley
    'Op het feestje.. Vertelde ze dat ze het moeilijk heeft en dat ze problemen heeft en ik kreeg het gevoel dat ik haar niet kon helpen, dus ik werd boos.En toen is ze gaan uithuilen bij Chrissie en Aaron en blijkbaar vindt ze Aaron leuker,' zegt Jason. Ik zwijg eventjes, 'het is dan toch eerder Blanda's schuld?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    "Hi," Zegt Blanda zachtjes en rilt even van de kou. "Hee," Begroet ik haar en glimlach even bescheiden. Waarom moet Chrissie precies vandaag thuis blijven? Tja, ik ga wel onder de les met haar sms'en ofzo.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    "Het is dan toch eerder Blanda's schuld?" Ik blijf naar de grond kijken. "Op haar kan ik niet boos zijn," Geef ik toe. "We hebben dik twee jaar met elkaar gehad.."

    Hayley
    'Op haar kan ik niet boos zijn. We hebben dik twee jaar met elkaar gehad...' zegt Jason. Ik knik eventjes, 'ga alsjeblieft Aaron niet in elkaar slaan,' begin ik,'Dat lost helemaal niks op, je maakt het dan alleen maar erger,' vervolg ik.

    [ik ben zo naar school, miss dat ik zo nog snel kan reageren en anders reageer ik wel als ik op school ben]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "En waarom kon je dat niet gewoon gister aan de telefoon zeggen?" Vraagt ze. Ik geef even geen antwoord waardoor ze met Jason gaat praten. Nu Jason er is, ga ik ook niet tegen haar zeggen dat het op de luidspreker stond.

    [Bel is gegaan X]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( wie is in dat lokaal allemaal?)

    Nagaari

    'Aaah, fuckit. Ik probeeer het gewoon.' Ik glimlachte kort. 'Maar ik moet naar dat dinglokaal, ik zie de rest wel. Thanks.' Ik zwaaide even en liep richting het 'gleek'lokaal. Toen ik daar aankwam zag ik Alyson. Ik bleef in de deur staan. 'Reputatie hooghouden, queen.' Ik klapte kort. Ik keek wat kort rond en kwam op het idee op het idee om mezelf maar gewoon half schreeuwend voor te stelen. Ik zwaaide half met mewijs en middelvinger omhoog aan elkaar. Een ssoort salut. 'Heey, ik ben Nagaari en nieuw en weet ik veel hoe dit allemaal gaat.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Jason.
    "Ga alsjeblieft Aaron niet in elkaar slaan," Begint ze. "Waarom zou ik hem in elkaar slaan? Zelf snap ik ook wel dat dat geen zin heeft." Hayley vervolgt haar antwoord; "'Dat lost helemaal niks op, je maakt het dan alleen maar erger," Ik zucht. "Dat kan me niet schelen, mijn leven is toch voorbij,"

    Lucille.
    "Aaah, fuckit. Ik probeeer het gewoon," Ze glimlacht vastberaden. "Maar ik moet naar dat dinglokaal, ik zie de rest wel. Thanks," Ze zwaait en loop weg. "Doei!" Roep ik haar nog achterna. Zelf heb ik geen zin in de les en loop terug naar de kluisjes.

    Hayley
    Ik draai Jason zo zodat ik hem aan kan kijken. 'Er zijn nog meer meisjes dan Blanda. De kans dat jullie na school nog iets zouden hebben was toch klein geweest,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ben er!]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Tristan

    Ik las het smsje

    Ik liep naar het lokaal toe
    "Heey ben er " zei ik tegen Alyson


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer