• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Alyson

    'Mooi zo' grom ik naar Hayley.

    Tyler

    Ik begin weer met de football te spelen, en gooi hem naar Jason.


    El Diablo.

    Valerie

    "Maar vertel wat heb je gedaan Tristan aangezien je nu bij ons in de klas zit" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    "Kwestie van een slushee in iemand zijn gezicht gooien en betrapt worden en nu zit ik met Alyson 2 weken bij de glee club en bij jullie in de klas" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Valerie

    "Ah oke gezellig"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Nu voel ik me bekeken," probeert Dave serieus te zeggen, maar al snel begint hij te lachen. Ik lach gezellig mee. Wanneer we uitgelachen zijn, zucht ik diep.
    "Waarom lukt dit me nou niet met Danny? Gewoon gek doen en plezier maken..."
    Ik staar een beetje voor me uit terwijl ik redenen probeer te bedenken, maar ik kan er echt geen verzinnen. En waarom heb ik gisteren zo makkelijk opgegeven? Dat ligt absoluut niet in mijn persoonlijkheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Kwestie van een slushee in iemand zijn gezicht gooien en betrapt worden en nu zit ik met Alyson 2 weken bij de glee club en bij jullie in de klas,' hoor ik Tristan tegen Valerie zeggen. 'Wat?! Dat meen je toch zeker niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda

    "Geen dank, ik doe het met plezie," zegt Aaron met een glimlach. Al snel verdiept hij zich weer in zijn boek.
    Zuchtend pak ik mijn IPhone en begin wat sms'jes te wissen. Met als eerste die van Jason. Elk sms'je lees ik eerst weer door. Een traan loopt over mijn wang. We waren zo leuk samen. Met mijn hand wrijf ik over mijn gezicht zodat de traan verdwijnt. Met mijn andere hand maak ik kleine vlechtjes in mijn haar. Waarom moest ik zo nodig iets voor een ander gaan voelen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    Ik keek Haley aan
    "Ja dat meen ik wel" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    "Nee hoor, alleen verbaasd," Zegt Hayley, en een kleine zucht verlaat mijn mond. Gelukkig. Ik schrik op als ik mijn mobiel hoor gaan en lees het sms'je. Ik deed lullig. Ik bedoelde het echt niet zo. Sorry, het spijt me echt. Ik twijfel, maar stuur toch de vraag. Ik vergeef het je. Het was allebei verkeerd van ons. Toch zou ik het willen weten, vind je hem leuk? Ik doe mijn mobiel weg. Dit kan goed of fout aflopen. En dat is dan mijn schuld. Doordat ik met mijn iPhone bezig was, heb ik niet opgemerkt dat Tyler de bal naar me gooit. De bal knalt tegen mijn kop. "Tyler!" Roep ik hard en storm lachend op hem af.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:47 ]

    Hayley
    'Ja dat meen ik wel,' zegt Tristan grijnzend. Ik zucht even en vloek zachtjes. Dat heb ik weer. Ik kijk even op als Jason een bal tegen zijn hoofd krijgt en lach zachtjes als hij op Tyler af stormt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave.
    "Waarom lukt dit me nou niet met Danny? Gewoon gek doen en plezier maken.." Ik kijk haar aan. "Hmm, Danny en ik verschillen nog al?" Dat klopt, met sommige dingen lijken we op elkaar, maar vaak verschillen we.

    Tyler

    Ik begin met rennen, maar onhandig als ik ben struikel ik over mijn eigen voeten.


    El Diablo.

    Jason.
    Tyler begint te rennen, maar struikelt. Ik pak Tyler bij de kraag van zijn jack, hijs hem omhoog en druk hem tegen de kluisjes aan. "Doe dat niet meer!" Roep ik lachend en laat hem dan weer los. Ik loop terug naar Hayley. "Ja, dat meen ik wel." Hoor ik Tristan zeggen. "Wat meen je? Wat is er?" Vraag ik, nadat ik naar het gezicht van Hayley heb gekeken.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:52 ]

    Valerie

    Ik kijk grijnzend naar Tyler en Jason
    "Slim Tyler" riep ik lachend toen hij struikelde over zijn eigen voeten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    "Dat ik en Alyson 2 weken bij de glee club zitten en ik in een andere klas zit"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer