• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jake
    'met wat ik nu ga zeggen denk je vast dat ik aan de drugs ben maar ik verzeker je: ik doe niet aan drugs,' zegt ze 'maar goed. Ik zat in een boom het uitzicht na te tekenen en toen ik klaar was klom ik er uit. Toen ik me omdraaide zag ik een beer die me aan wilde vallen maar toen sprong er ineens een wolf tussen. Later kwamen er nog twee wolven en eentje werd tegen een boom gesmeten. De andere twee wolven ehm vermoordden de beer waarna ze de gewonde wolf op hun rug tilden en wegliepen Ik denk dat die kras van de beer komt,' zeg ze terwijl ze haar schouders op haalt. 'maar het doet niet echt pijn,' zegt ze alsof er echt niets is. Ik kijk verbaasd. 'En die wolven deden je niet?' vraag ik nog verbaasder. 'Want volgens mij heb je Legendes gezien. De beschermer van dit bos.' Zeg ik nog steeds verbaasd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    Jake kijkt me verbaasd aan. 'En die wolven deden je niets? Want volgens mij heb je Legendes gezien. De beschermer van dit bos,' zegt hij verbaasd. 'Nope, ze deden me niks. Maar wat bedoel je met legendes? Een spookverhaal ofzoiets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza


    ‘Ga maar terug naar je Inprent,’ glimlacht Irial en ik zie hem snel daarna zijn gsm uit zijn broekzak vissen. Hij zei precies wat ik wilde horen en ik glimlachte even terug. Ik begon me nu langzaamaan af te vragen wie de Alfa ging worden en aangezien alleen de jongens er een kans op maakte ging mijn voorkeur uit naar Irial. Hij, van allemaal, had het meeste in zich om de roedel te leiden. ‘Ik zie jullie vanavond wel,’ reageer ik en draai me daarna om, om opzoek te gaan naar Yvo. Zo snel als ik kon rende ik tussen de bomen door en zodra ik hem eindelijk zag vertraagde ik iets zodat ik in een rustig tempo bij hem aan kwam. ‘Hey,’ zei ik en kreeg een licht gefronste uitdrukking op mijn gezicht toen ik zag dat hij niet zo heel vrolijk keek. ‘Alles goed?’

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 15:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Na een tijdje was ze er nog niet. Ik zuchtte en wou lopen naar het rand van het bos. ‘Hey,’ hoorde ik iemand zeggen. Ik keek op en zag dat het Eliza was. ‘Alles goed?’ vroeg ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet echt,' zei ik tegen haar.


    Teske Velez

    Ik ging even naar beneden om drinken te halen. Boven weer aangekomen nam ik een slok en keek ik op me mobiel. Nog niet. Ik zuchtte eventjes en zette een ander liedje op.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 15:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    Ik zie hem kijken naar zijn mobiel. Zijn inprent. Teske dacht is. 'Gaat het weer?' Vraagt hij. Ik glimlach. 'Ja alles gaat goed. Bel haar maar.' zeg ik vriendelijk. Ik loop zelf terug naar Verona naar mijn huis en plof neer op mijn bed. Ik ging even mijn ogen sluiten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Irial

    Ik ben blij wanneer ik Jade zie glimlachen.
    "Ja, alles gaat goed. Bel haar maar," zegt ze vriendelijk. Ze draait zich om en loopt weg.
    "Jij mag ook altijd bellen als er wat scheelt!" roep ik haar achterna. Uit respect wacht ik tot ze uit het zicht is en bel het nummer waarvan ik net een sms gekregen had. Ongeduldig wiebel ik van het enen been op het andere terwijl ik wacht tot er opgenomen wordt.
    Neem op, neem op, neem op.
    Ik word al warm bij de gedachte aan Teske alleen. De hoop om haar stem te horen en misschien straks te kunnen zien zorgt ervoor dat ik haast gek word.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar kan ik inspringen heb zo'n 2 topics gemist -- Kut wat is dat, bij een andere RPG heb ik er 5 gemist --]

    Jake
    'Ehm als ze groter zijn dan de gemiddelde wolf dan zijn het de legendes. Er wordt verteld dat de grote wolven de mensen beschermen tegen het kwaad als de stad bedreigd wordt.' Vertel ik haar. Dat deden we ook. Ik beschermde de stam en de stad. Het was een verantwoordelijkheid, maar dat boeide me niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Ik hoorde me mobiel over gaan. Ik keek en zag dat het Irial was. Ik nam eerder op dan dat ik stopte met zingen. Oeps, nou ja. Hij zou het toch niet gehoord hebben, toch? 'Heey,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij schudde zijn hoofd van niet. ‘Niet echt,’ reageerde hij waarop ik direct een lichte bezorgdheid voelde op komen. ‘Wat is er?’ vraag ik hem voorzichtig en aarzel even om wat dichterbij te staan. Het voelde totaal niet prettig aan dat er iets met hem aan de hand was en wat het ook was ik wilde het voor hem wegnemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Wat is er?’ vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Komt door het gesprek van net denk ik,' zei ik en zuchtte weer. 'Zo fijn is het niet om aan die dingen terug te denken. Al helemaal niet als je het niet kan,' legde ik aan haar uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Heey," hoor ik uiteindelijk haar zoetgevooisde stem. Mijn hart stopt even met slaan en ik voel mijn maag branden.
    "Hey Tes," ze ik vrolijk. "Het spijt me dat ik nu pas antwoord, ik had een ehm... familiecrisis, soort van." Ik grinnik even om mezelf, wat lijk ik toch een watje. "Had je me nodig?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen omdat ze me toch niet kan zien. Als ze nu nee zegt, dan sterf ik ter plekke.
    Ondertussen begin ik maar naar de parkeerplaats, waar mijn auto staat, te wandelen. Dan besef ik dat ik mijn rugzak binnen gelaten heb en maak een draai naar links.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan ik ergens inspringen alsjeblieft ?]

    Teske Velez

    'Het spijt me dat ik nu pas antwoord, ik had een ehm... familiecrisis, soort van. Had je me nodig?' vroeg hij en ik knikte. Ik kon me eigen nu wel voor me hoofd slaan. Tes! Dat kon hij toch niet zien. Ik lachte zachtjes om me eigen. Ik kon net zo goed blond zijn. 'Ehm, ja nee. Me rug begon aan eind van de schooldag te trekken,' vertelde ik aan hem. 'Maar als het niet gaat vanwege je familie is het goed,' voegde ik er aan toe.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 15:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hayley
    'Ehm als ze groter zijn dan de gemiddelde wolf dan zijn het de legendes. Er wordt verteld dat de grote wolven de mensen beschermen tegen het kwaad als de stad bedreigd wordt,' zegt Jake. 'De wolven waren nogal groot dus ik denk dat het die legendes zijn,' zeg ik. Ik geloof eigenlijk geen woord van die legendes maar goed. Het is erg schattig dat Jake er in gelooft. 'En zijn er nog meer legendes waarvan ik moet weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered