• Ik zit al een tijdje met een idee in mijn hoofd voor een nieuwe story (: zoiets :

    Op een koude decembernacht wordt Mélanie Scheepers op gruwelijke wijze vermoordt. Maar omdat niemand enig vermoeden heeft van wie de moordenaar zou kunnen zijn, vindt haar ziel geen rust en dwaalt haar geest rond op de plek waar ze vermoord werd. Ze probeert haar vader -de enige man die nog in haar gelooft- aanwijzingen te geven van wie het zou kunnen zijn. Maar dan ziet Mélanie dat de moordenaar weer wil toeslaan, dit keer bij iemand die haar nauw aan het hart ligt. Ze doet er alles aan om hem te stoppen en zo ook helemaal vrij te zijn...

    Ik hoorde zijn snelle voetstappen en zijn haastige ademhaling, niet ver van me vandaan. Mijn hart bonkte wild tegen mijn borstkast en ik wist dat het niet lang meer zou duren voor hij me in zou halen. Eén verkeerde stap, één trapje verkeerd ingeschat en ik val kermend op de grond.
    'Niet doen,' hijg ik, als ik hem dichterbij hoor komen. 'Laat me gaan, ik smeek het je.' De man glimlachte om mijn tevergeefse smeekbede en ging recht voor me staan.
    'Het is te laat meisje, geef het op.' gromde hij. 'Het is te laat.'


    wat ik van jullie wil weten:
    Do/don't?
    origineel hier op Q?
    mogelijke titels?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 14:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niemand?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik zeg doen
    ik weet niet zeker of het origineel is, maar het klinkt goed


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mylox schreef:
    ik zeg doen
    ik weet niet zeker of het origineel is, maar het klinkt goed


    Bedankt ^^ iemand anders?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat vind je van dit?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Doen! Waarschuwing geven als je hem start ^^?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Doen! Waarschuwing geven als je hem start ^^?


    Natuurlijk ^^

    @Yowic: hij is echt mooi geworden :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RainbowDay schreef:
    Doen! Waarschuwing geven als je hem start ^^?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ehh, ik vind het een beetje té veel lijken op the Lovely Bones, en het spijt me, ik vind het niet echt origineel...
    Maar je kunt het ook voor andere lezers doen, maar ik vond dat persoonlijk een kutboek dus ik ga het niet lezen...


    Deep inside, I've never felt alive

    hou niet zo veel van geesten, maar wel mooi. misschien wel iets dat onorigineel is in leesboeken enzo, maar op Q heb je volgens mij niet zo heel veel moordstories...

    Mylox schreef:
    ik zeg doen
    ik weet niet zeker of het origineel is, maar het klinkt goed


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Je cover:



    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Zeker doen! Echt waar, die story gaat echt über-geweldig zijn, net zoals al je story's by the way .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Doet me een beetje te veel aan 'The Lovely Bones' denken, dus nee. Sorry.


    comfort in c h a o s

    Btw: hij is ook gebaseerd op The lovely bones (: maar het wordt wel totaal anders..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien