• Ik heb mijn karakter en de omgeving en mogelijke medespelers,
    maar ik heb één grote vraag, zou ik er fanfiction van maken of een soort van 'begaafden'-Xmendinges???
    De hoofdrol is een meisje dat in de sloppenwijken van Rio woont en steelt voor haar leven te onderhouden.
    Of ze kan onzichtbaar worden en ontmoet andere 'mutanten' en dan komt de overheid achter hen aan voor hun talent omdat ze hen in het leger willen inlijven,
    of er komt een documentaryploeg het leven in de sloppenwijken filmen en ze wordt opgemerkt en dan komt er een knappe celebrity die haar gaat helpen en bla bla bla, verder ben ik nog niet.
    Ik weet dat fanfiction iets populairder is, maar toch, ik heb al een fanfiction verhaal, en als dat weer over hetzelfde gaat, maar dan in een ander 'jasje', lijkt het me echt LAME,
    maar goed laat weten wat ervan vind, geef eventueel wat raad, ThankXXXX


    I love chicken, hmmm

    Persoonlijk, zou ik kiezen voor fanfiction.(deel 2 dus) Maar je moet er wel één kiezen die je echt leuk vind, anders heeft het geen nut :) Maar het lijkt me wel een heel leuk verhaal hoor :D

    Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor fanfiction je kiest. (Bijv. 1D, Harry Potter, Twilight, BTR of The Hunger Games)


    [crooked]

    Ik zou voor deel 1 gaan. Maar ik ben niet zo voor die fanfictions. En het is jouw verhaal.
    Allesinds veel succes(H)


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Zoiezo voor het mutanten verhaal gaan, want dan ga ik hem volgen! Ik schrijf er namelijk zelf ook een.


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    CriticalLove schreef:
    Persoonlijk, zou ik kiezen voor fanfiction.(deel 2 dus) Maar je moet er wel één kiezen die je echt leuk vind, anders heeft het geen nut :) Maar het lijkt me wel een heel leuk verhaal hoor :D

    Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor fanfiction je kiest. (Bijv. 1D, Harry Potter, Twilight, BTR of The Hunger Games)



    Mee eens!


    o(¤_¤)o