• Hyee.
    Ik heb al een paar dagen last van, dat ik me rot en verdrietig voel. Maar ik heb geen idee waarom. En ik ben heletijd bang dat me vriend me niet meer hoeft. Terwijl hij me zo vaak verteld dat ie me niet kwijt wil. Ik ben al een tijdje elke keer bang voor dingen maar ik weet niet wat ): Gister had ik een groot feest bij een vriend van mij. Ik was daar met mijn vriend, en een vriendin. En er waren nog meer. Veel drank gehad, lol gehad. Was super leuk. Kom ik thuis, ga ik op bed liggen en begin ik zoineens uit het niets te huilen o.o Is dat normaal? Hebben jullie dat ook wel eens? Wat zou het kunnen zijn? ):

    Oja, ik heb de laatste tijd ook erg last van stemmingswisseling. Dan ben ik gewoon vrolijk, en zoineens BAM chaggie. o.o En dan zeg ik bijna niks meer. En ik vraag me constant af wat er dan is met mij.. Maar ik weet het gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 19:24 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Volgens mij is dat gewoon normaal. Ik voel me soms ook opeens heel slecht. Vaak weet ik dan ook niet waar dat vandaan komt.
    Puberteid, zecht mijn moeder dan. XD


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Guapa schreef:
    Volgens mij is dat gewoon normaal. Ik voel me soms ook opeens heel slecht. Vaak weet ik dan ook niet waar dat vandaan komt.
    Puberteid, zecht mijn moeder dan. XD

    Ik heb het al een tijd achter elkaar aan. ): Ik word er beetje gek van. Ik maak me overal druk om, heb nergens meer zin in enzo.


    Sometimes it's best not to care.

    Dat heet de puberteit dat heeft bijna iedereen ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb het op dit moment ook. Ik heb de hele tijd het gevoel dat mijn beste vriendinnen me gaan dumpen voor andere meiden en dat mijn crush opeens kut tegen me gaat doen. Ik volg hier een cursus voor en praat er op school over met de vertouwingspersonen en mijn mentor. S' avonds heb ik heel vaak dat ik bijna naar bed ga en dan in tranen uitbarst omdat ik vind dat ik een kutleven heb. Dat is natuurlijk niet zo!
    Ik zou gewoon zeggen dat je er met mensen over moet praten. Heb ik ook gedaan met mijn mama en stiefpapa en met mijn vriendinnen enzo. Het klinkt cliché, maar praten helpt echt, en gewoon heel veel afspreken met de mensen van wie je houd.
    (K)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik hoop dat het puberteit is. Want ik vind dat het altijd aardig snel daar op afgeschoven word eigenlijk. Maarja, ):


    Sometimes it's best not to care.

    Fijn he, de puber tijd


    "Ignite, my love. Ignite."

    das normaaal :') gewoon pubbertijd x] heb ik ook soms last van


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb ik ook.
    Ookal heb ik geen vriendje:Y).
    Het levn sucks soms gewoon.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het ook wel eens, en dan wil je mij echt niet kennen o.O Het ene moment ben ik nog melig en denk ik dat alles wat ik doe zin heeft, het volgende moment kan ik alleen maar chagrijnig zijn en snap ik niet waarom ik dingen doe...
    En soms huil ik weleens om niets. Zoals iedereen al zegt: puberteit (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je regels? (krul)
    En anders de puberteit :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb dat echt supervaak, ik weet dus wat je bedoeld


    i have a busy life

    Het is gewoon normaal wat je hebt
    ik heb dat soms ook en ik weet precies hoe je je voelt;)
    Maar hij wilt je heus niet kwijt;)


    Heart in an amor.

    Dat herken ik. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ILOVEVANITY schreef:
    Dat heet de puberteit dat heeft bijna iedereen ;D


    You are beautiful, you are love.

    Puberteit (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.