• Jaar zeven op Hogwarts is voor Sorrow Grasscole aangebroken. Zij zelf is ook zeventien geworden. Dit jaar is het tijd voor het Toverschool Toernooi. Haar vriendinnen vinden dat ze zich moet opgeven, dat doet ze. Ze denkt toch dat ze niet gekozen wordt omdat er ook andere leerlingen zich opgeven. De avond dat de Vuurbeker vier briefjes uit zich blaast, leert ze de andere scholen ook kennen, de Beauxbatons, Klammfels en Photania. Photania is een school die voor meisjes en jongen is. Daar leren ze om magie uit hun handen te vuren. Maar als ze hoort dat háár briefje ook wordt uitgeblazen, staat haar leven op z’n kop. Er zijn teveel dodelijke, gevaarlijke opdrachten. En deze keer is zijn de opdrachten anders dan de jaren ervoor…

    | © SorrowS |
    | Speelt zich af als Harry Potter in jaar 3 zit. |
    | Photania is verzonnen door moi. |


    Oké, als jullie dit gelezen hebben, kan ik de rollen vragen.
    Wat heb ik nodig?
    1 jongen van Klammfels. GrayStar.
    1 jongen van Photania. AmiZero.
    1 meisje van Beauxbatons. Morsmorde.

    En ik kies de beste, niet de eerste!

    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]:
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc. - alleen bij Beauxbatons en Klammfels!]:

    Alvast dank je! Ik heb genoeg rollen!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 23:45 ]


    Weird is Wonderful.

    Nog een jongen van Klammfels nodig!


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    Nog een jongen van Klammfels nodig!


    Weird is Wonderful.

    Naam: Damian
    Achternaam: Deckels
    Volledige naam: Douwe Damian Deckels
    Bijnaam: Deem, 3D, Douwe (alleen door zijn vrienden als zij hem willen plagen.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk [zo uitgebreid mogelijk]: Damian is koel koud en maakt zich nergens zorgen over. Maar dat is de buitenkant, Damian is opgegroeid in een dreuzelgezin, omdat hij zijn echte ouders niet kent. Daardoor ook zijn bloedstatus niet. Omdat hij niet zeker weet of hij half-, zuiver-, of modderbloedje is, heeft hij moeten knocken voor zijn status als stoere badboy. Hij heeft nooit wat anders gedaan. Aan echte liefde en vriendschap doet Damian niet. Want hij heeft geleerd op Klammfels als je jouw gevoelens, ookal zijn ze voor vrienden, toont ben je een watje. Damian houd zijn innerlijk altijd ver verborgen. Hij is normaal een sociaal, lief soms nog wat bezitterig en jaloers (met een best wel groot ego) persoon, hij is gewoon gevormt en gedrilt door zijn omgeving. Op school en in zijn situatie thuis.
    Uiterlijk [liefst met foto, zo uitgebreid mogelijk]:

    Damian heeft donkerblond haar en groene ogen. Misschien een ietsje te scherpe neus maar eigenlijk valt dat reuze mee. Damian is lang 1.80. En hij staat elke week in de fitnissruimte op Klammfels (ja, die hebben ze) Verder als je Damian echt laat lachen kan je een tandenblote lach verwachten. Waarbij je een rij (hij is er net vanaf) beugelloze tanden ziet.
    Staf [voorbeeld: 32 cm, redelijk buigbaar, kernen, etc. - alleen bij Beauxbatons en Klammfels!]: zwart 31,3 cm lang, buigbaar, kern: Terzielerhaar en Uilenveer. Het best geschikt voor bezweringen.


    Ik weet niet of je hem gaat kiezen maar wil je mij een waarschuwing geven als je begint?

    :$


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik waarschuw je, en ik doe je rol erin! (:.


    Weird is Wonderful.