• Zoals enkele wel weten had ik een verhaal genaamd 'I was just a Tumblr Girl', ik was een weekje ofzo niet op Q omdat ik het druk had met school. Vandaag begon de vakantie, dus wou ik een deeltje schrijven zie ik dat mijn verhaal gewoon verwijderd is. Heb de moderators al aangesproken, maar ik had geen back-up gedaan dus kan ik het niet terughalen volgens hen, misschien dat Rutger het kon zeiden ze. Hopelijk! Ik had zo'n 184 abo's .. wat ik nu behoorlijk jammer vind, omdat alles gewoon weg is. Ik had een 3 tal deeltjes op word, meer niet. Maar ik wou even een oproep doen aan iedereen die hier een abo op had, ik heb het verhaal terug aangemaakt, en geactiveerd. Neem terug abo, als je abo had. Hopelijk vinden ze een oplossing, en krijg ik mijn verhaal terug.

    Hier heb ik alles nog duidelijker uitgelegd.

    Oh, en zo'n 4 mensen hebben mijn wachtwoord, maar ik heb het hen gegeven omdat ik hen vertrouw. Natuurlijk denk ik, en hoop ik, dat het niet één van hen is die het heeft gedaan .. but I don't know. Maar het probleem is, als je een verhaal wilt verwijderen moet je je wachtwoord nog een tweede keer geven .. dus dat brengt twijfels op. Pfft!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:53 ]


    count the blessings

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb 'm voor je in de spotlight gezet zodat meer mensen 'm terug konden vinden. En nee, dat was GEEN moderator initiatief voor de mensen die dat nu misschien denken.


    Aww dat vind ik echt lief van je!!
    OT; ik vind het ook echt heel erg voor je! het is echt... zielig om iemand anders zijn verhaal te verwijderen.. en dan had je zoveel abo's!!! Ik hoop echt voor je dat het weer goed komt!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    OMG zo erg, mijn abo heb je nu al terug!!!

    Twee dingen.

    1) Nooit je wachtwoord geven dus.
    2) Altijd opslaan op je computer.

    Eigenlijk vind ik het dus wel je eigen schuld, maar alsnog is het wel kut voor je natuurlijk.
    Misschien leer je er wel van? D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eledhel schreef:
    Omfg, zielig zeg als je dan een verhaal gaat verwijderen van iemand anders. Succes!


    comfort in c h a o s

    Eledhel schreef:
    Omfg, zielig zeg als je dan een verhaal gaat verwijderen van iemand anders. Succes!

    hopelijk heb je echt snel al je abo's terug