• Zoals enkele wel weten had ik een verhaal genaamd 'I was just a Tumblr Girl', ik was een weekje ofzo niet op Q omdat ik het druk had met school. Vandaag begon de vakantie, dus wou ik een deeltje schrijven zie ik dat mijn verhaal gewoon verwijderd is. Heb de moderators al aangesproken, maar ik had geen back-up gedaan dus kan ik het niet terughalen volgens hen, misschien dat Rutger het kon zeiden ze. Hopelijk! Ik had zo'n 184 abo's .. wat ik nu behoorlijk jammer vind, omdat alles gewoon weg is. Ik had een 3 tal deeltjes op word, meer niet. Maar ik wou even een oproep doen aan iedereen die hier een abo op had, ik heb het verhaal terug aangemaakt, en geactiveerd. Neem terug abo, als je abo had. Hopelijk vinden ze een oplossing, en krijg ik mijn verhaal terug.

    Hier heb ik alles nog duidelijker uitgelegd.

    Oh, en zo'n 4 mensen hebben mijn wachtwoord, maar ik heb het hen gegeven omdat ik hen vertrouw. Natuurlijk denk ik, en hoop ik, dat het niet één van hen is die het heeft gedaan .. but I don't know. Maar het probleem is, als je een verhaal wilt verwijderen moet je je wachtwoord nog een tweede keer geven .. dus dat brengt twijfels op. Pfft!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:53 ]


    count the blessings

    Jeetje? Dat maakt dat iemand op jouw account is geweest?

    Iemand heeft hem dus verwijderd, terwijl die op jouw account zat, want anders kan je hem niet verwijderen. Dat is dus wel echt k*t


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    We gaan de dader vinden mop ! xoxo


    Its better to slapped with the truth than kissed with a lie

    MrCarrotCake schreef:
    Iemand heeft hem dus verwijderd, terwijl die op jouw account zat, want anders kan je hem niet verwijderen. Dat is dus wel echt k*t


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Omfg, zielig zeg als je dan een verhaal gaat verwijderen van iemand anders. Succes!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Daarom geef ik mijn wachtwoord dus aan helemaal niemand (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kan een moderator niet zien via de IP-adressen welke user op jouw account heeft gezeten? Dat lijkt mij de enige oplossing om de dader te vinden.

    Ik vind het echt heel kut voor je. Kinderachtig ook van degene die het gedaan heeft. Ik hoop dat je je verhaal terugkrijgt!

    Zielig ;(. Vooral voor je die vele abo's!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:00 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wat vervelend voor je! Hopelijk kunnen ze de story terug vinden en dat jij ook erachter kan komen wie het gedaan heeft! Vind het echt een rotstreek, zoiets doe je niet en vooral niet bij iemand die je vriendin is en die jou vertrouwd! Hopelijk komt alles goed! (:

    Embraced schreef:
    Zielig ;(. Vooral voor je die vele abo's!

    Ja ): meeh, ben echt kut nu ..

    Bumbleblee schreef:
    Wat vervelend voor je! Hopelijk kunnen ze de story terug vinden en dat jij ook erachter kan komen wie het gedaan heeft! Vind het echt een rotstreek, zoiets doe je niet en vooral niet bij iemand die je vriendin is en die jou vertrouwd! Hopelijk komt alles goed! (:

    Uhu, het is zo! En ik hoop het ook, dankjewel! X

    Stinson schreef:
    Kan een moderator niet zien via de IP-adressen welke user op jouw account heeft gezeten? Dat lijkt mij de enige oplossing om de dader te vinden.

    Ik vind het echt heel kut voor je. Kinderachtig ook van degene die het gedaan heeft. Ik hoop dat je je verhaal terugkrijgt!

    Jaa, denk het ook. En inderdaad, ik heb met niemand op Q problemen dus ik weet echt niet wie het zou kunnen gedaan hebben .. en ik hoop het ook! Dankjewel!X


    count the blessings

    Rutger kan alleen zien wat er mis is gegaan he, hij kan het verhaal niet terughalen. Dat je 't weet. Wel erg rot voor je. ;[


    Life is hard and then we die

    Ik heb 'm voor je in de spotlight gezet zodat meer mensen 'm terug konden vinden. En nee, dat was GEEN moderator initiatief voor de mensen die dat nu misschien denken.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb 'm voor je in de spotlight gezet zodat meer mensen 'm terug konden vinden. En nee, dat was GEEN moderator initiatief voor de mensen die dat nu misschien denken.


    awh, dankjewel! Betekent echt veel voor me!


    count the blessings

    Tfoe, misgunner.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh god dat is best triest. Wie doet nu zoiets? Ik zou het toch eens aan je vrienden vragen, je weet maar nooit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?