• Hi guys! (:
    Ik ben al sinds woensdag ziek en aangezien ik me vandaag echt kapot verveelde dacht ik bij me eigen, ik ga weer eens een keer tekenen! Ik teken eigenlijk bijna nooit alleen als ik er zin in heb & ik ben dus ook geen kei in tekenen. Ik heb vandaag een roos getekend en stiekem ben ik er ergens wel een klein beetje trots op, hij is beter gelukt dan ik had verwacht! Ik wou graag eigenlijk jullie mening weten!


    Ikzelf vind onderaan de bladeren niet zo mooi en ook de roos (cirkelgedoe) zelf kon mischien iets beter! Anyway tell me what you think! (: xxx

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:48 ]

    Ik kan er nu persoonlijk geen roos uithalen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik kan er nu persoonlijk geen roos uithalen.


    comfort in c h a o s

    Ik vind m wel mooi hoor!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan er wel een roos uithalen, hoor! Ik vind hem zelfs best goed (: Mij zou het niet lukken!

    Ik denk dat het voor de meesten duidelijker een roos is als je hem inkleurt, want nu vallen de rozenblaadjes en de andere blaadjes een beetje samen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind 't juist wel artistiekerig dat je er niet zo heel duidelijk en precies uit kunt halen wat het is, hoewel het voor mij toch wel duidelijk is. Me likes. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Remembrall schreef:
    Ik kan er wel een roos uithalen, hoor! Ik vind hem zelfs best goed (: Mij zou het niet lukken!

    Ik denk dat het voor de meesten duidelijker een roos is als je hem inkleurt, want nu vallen de rozenblaadjes en de andere blaadjes een beetje samen.

    Dit.
    Hij is echt mooi! Respect!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rivendell schreef:
    Ik vind 't juist wel artistiekerig dat je er niet zo heel duidelijk en precies uit kunt halen wat het is, hoewel het voor mij toch wel duidelijk is. Me likes. (:

    Ik vind hem heel mooi waarom kleur je hem niet in dan word hij ook veel duidelijker voor de mensen die er geen roos in zien ;).


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Remembrall schreef:
    Ik kan er wel een roos uithalen, hoor! Ik vind hem zelfs best goed (: Mij zou het niet lukken!

    Ik denk dat het voor de meesten duidelijker een roos is als je hem inkleurt, want nu vallen de rozenblaadjes en de andere blaadjes een beetje samen.


    Dit,
    Ik vind m echt awesum, ik zou t nie kunnen c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Camillia schreef:
    Ik vind hem heel mooi waarom kleur je hem niet in dan word hij ook veel duidelijker voor de mensen die er geen roos in zien ;).

    Allereerst, bedankt voor je reactie! Ik heb zelf niet zo een handje van inkleuren en ben bang dat ik hem daardoor eigenlijk ga verpesten!

    Remembrall schreef:
    Ik kan er wel een roos uithalen, hoor! Ik vind hem zelfs best goed (: Mij zou het niet lukken!

    Ik denk dat het voor de meesten duidelijker een roos is als je hem inkleurt, want nu vallen de rozenblaadjes en de andere blaadjes een beetje samen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Allereerst, bedankt voor je reactie! Ik heb zelf niet zo een handje van inkleuren en ben bang dat ik hem daardoor eigenlijk ga verpesten!


    Persoonlijk - maar ik raad je aan niet teveel naar mij te luisteren - zou ik 'm dus ook gewoon niet inkleuren. Zoals ik al zei vind ik 't juist speciaal dat het niet zo'n foto-actige tekening is, maar juist iets abstracter. Daarbij denk ik dat het zo meer effect heeft dan met kleur. Maar ach, dat ben ik.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik vind hem echt mooi! ik zou dat niet kunnen! <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Rivendell schreef:
    Ik vind 't juist wel artistiekerig dat je er niet zo heel duidelijk en precies uit kunt halen wat het is, hoewel het voor mij toch wel duidelijk is. Me likes. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rivendell schreef:
    (...)

    Persoonlijk - maar ik raad je aan niet teveel naar mij te luisteren - zou ik 'm dus ook gewoon niet inkleuren. Zoals ik al zei vind ik 't juist speciaal dat het niet zo'n foto-actige tekening is, maar juist iets abstracter. Daarbij denk ik dat het zo meer effect heeft dan met kleur. Maar ach, dat ben ik.

    Ik ben het met je eens hoor! Ik denk persoonlijk ook dat hij zo mooier is dan ingekleurd, het geeft zo toch een andere 'uitstraling' dan anders! (: