• Is het niet -geen woord ervoor- dat alle verhalen 'Een meisje' de hoofdrol altijd krijgt?


    Wie kan -geen woord ervoor- invullen?

    En wie heeft een verhaal waar 'Een jongen' de hoofdrol speelt? En dan met een ik-vorm? Zet het maar hier neer..

    X Hanoena


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ik heb er wel een maar die staat niet op Q XD

    uit de ik-persoon geschreven en het is een hij

    staat hij nou net weer niet op Q XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eh ik heb eigenlijk altijd hoofdrollen met met meiden, kijk ik schrijf liever over een meisje dan een jongen..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ja, ik ook. Maar ik dacht er ineens aan.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik schrijf juist liever over jongens/mannen... alleen die zijn bij mij of heel vrouwelijk, of gay xd.


    I am an idiot, I move.

    *fluit*


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Klopt wel, grotendeels dan.
    Maar ik kan gewoon beter inleven in een meisje zegmaar ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik heb zowel mannelijke als vrouwelijke hoofdrollen, maar de mannen zijn bij mij altijd in de meerderheid xD

    Ik heb een verhaal met 'n jongen in de hoofdrol, maar niet in de ik vorm. Dan kan ik me namelijk niet meer serieus houden als ik over 'm moet schrijven. :'D


    You move me ......... Kurt

    Ik ben van plan een verhaal te schrijven met een man als hoofdpersoon en in de ik-vorm. Ik heb nu alleen geen tijd.
    Ik heb wel 1 SA met een man als hoofdpersoon en een SA waar de helft van de tijd een man al de hoofdpersoon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall