• Ik hou niet echt van drop, er zijn maar een paar soorten drop die ik echt lekker vind maar toch is mijn favoriet, De echte volzoete Scheepsknopen drop. Dit is trouwens geen reclame want ik vind het gewoon lekkere drop.

    Ik herinnerde me vandaag namelijk dat ik weer eens drop had gekocht en na even zoeken (met mijn geweldige geheugen, vind ik dingen altijd heel snel *sarcasme*) vond ik het en toen dacht ik aan dat ik eigenlijk niet zoveel drop lust.

    Dus houden jullie van drop? Zo ja, heb je dan nog een favoriete soort?


    Physics is awesome

    Midna schreef:
    Geef mij maar muntdrop.
    of dubbelzoute drop << daar hoef ik alleen niet te veel van XD


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Van teveel drop word je waterig (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jupp, ik houd echt van elke soort drop. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    ik hou van drop! ;o
    oke behalve zachte zoete drop, dat is smerig., (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind eigenlijk alleen maar die zoete, extreem zachte muntdrop lekker. De Aldi verkocht die vroeger, maar nu niet meer en het dichtste in de buurt komen Harlekijntjes. Voor de rest hou ik eigenlijk helemaal niet van drop, blegh.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Discord schreef:
    Van teveel drop word je waterig (cat)


    *probeert een zinnig antwoord te verzinnen*

    Discord/Alwin waar slaat dat nou weer op? Ik heb werkelijk nog nooit iemand horen zeggen, ik heb enorm veel drop gegeten en daarna voelde ik me waterig


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    *probeert een zinnig antwoord te verzinnen*

    Discord/Alwin waar slaat dat nou weer op? Ik heb werkelijk nog nooit iemand horen zeggen, ik heb enorm veel drop gegeten en daarna voelde ik me waterig


    Wat hij zegt is wel waar anders. Van teveel drop word je wel degelijk waterig, voornamelijk van zoute drop. Het zorgt er voor dat je lichaam meer water vasthoudt, in plaats van het af te scheiden. Oftewel, van teveel drop word je waterig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Wat hij zegt is wel waar anders. Van teveel drop word je wel degelijk waterig, voornamelijk van zoute drop. Het zorgt er voor dat je lichaam meer water vasthoudt, in plaats van het af te scheiden. Oftewel, van teveel drop word je waterig.


    Oké, nu begrijp ik het maar ik vond het vreemd omdat hij het zo random zei en ook geen uitleg gaf of uit legde waarom hij dat zei


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Oké, nu begrijp ik het maar ik vond het vreemd omdat hij het zo random zei en ook geen uitleg gaf of uit legde waarom hij dat zei


    Ach, het is Alwin x'D Het is niet leuk als hij het uit moet leggen (cat)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 13:01 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Serieus, hoe zien mensen het verschil tussen zoet en zout? oO' I can't.
    Maar however, ik zie ook geen verschil tussen drop soorten xd Ik hou gewoon van drop. ;d


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    Serieus, hoe zien mensen het verschil tussen zoet en zout? oO' I can't.
    Maar however, ik zie ook geen verschil tussen drop soorten xd Ik hou gewoon van drop. ;d


    Dat zien ze doordat ze de drop soort al eerder hebben geproefd en hebben onthouden of ie zoet of zout was. (niet aanvallende bedoeld) En vind je ook Engelse drop lekker? Een paar daarvan vind ik echt lekker en die vis ik er altijd uit


    Physics is awesome

    Zelfde als jou, ik hou ook maar van een paar soorten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind drop echt heel vies.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    School krijtjes, griotten en kokindjes


    | Reality is for people that lack imagination |

    APHRODITEx schreef:
    Serieus, hoe zien mensen het verschil tussen zoet en zout? oO' I can't.
    Maar however, ik zie ook geen verschil tussen drop soorten xd Ik hou gewoon van drop. ;d


    Ik zie het door het te lezen op de verpakking ;D
    En door 'zie' het door het gehad te hebben ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you