• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    Roxi komt binnen en vraagt wat aan Faye. 'Ben zo weer terug,' zegt Faye tegen me. Ik kijk even op, knik en richt me dan weer tot het geweer.
    'Kun je het zelf ook?' vraagt Mia geïnteresseerd. 'Zwaarden hanteren?' Ze is inmiddels al bezig met zwaarden poetsen met een lap stof. Het een best wel domme vraag, aangezien dat mijn werk is, maar ik besluit niet bot te doen of zo.
    'Eh... ja, natuurlijk,' antwoord ik nogal logisch.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Het lukt prima, eigenlijk. En ik heb genoeg van het landschap gezien.
    Ik begin het hier leuk te vinden." Glimlach ik vriendelijk richting Roxi, om me vervolgens tot Zendé te keren.
    "Bij ons kunnen de smeden zelf geen zwaarden hanteren. Ze maken ze, meer niet.
    Enkel de soldaten kunnen het redelijk." Legde ik met een glimlachje uit.
    Ik legde het zwaard weg, en streek met mijn vingertoppen zacht langs de lap stof.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:49 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Mia legt haar vraag uit.
    'Aha,' antwoord ik. 'Nou, ik kan dat dus wel.'
    Ze legt het zwaard weg en begint dan de lap stof te strelen.
    Ik ga weer verder met mijn geweer. Als ik daar mee klaar ben, ga ik bezig met het volgende.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik vouw de doek zorgvuldig op, en strijk dan de stof van mijn lange jurk schoon. "Wil je me misschien rondleiden? Het lijkt me nogal onbeschoft om botweg iedere kamer in te stormen." Ik gluur voorzichtig van onder mijn wimpers naar zijn gezicht. Ik bijt zacht op mijn onderlip, en verstrengel mijn vingers vervolgens met elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Wil je me misschien rondleiden?' vraagt Mia opeens. 'Het lijkt me nogal onbeschoft om botweg iedere kamer in te stormen.'
    Ik leg het wapen dat ik in mijn handen had weg en kijk Mia aan. 'Natuurlijk,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Het is toch tijd voor een pauze.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik glimlach enthousiast, en sta dan voorzichtig op. "Eerst het dek. Ik wil iets proberen." Glimlach ik vrolijk, waarna ik mijn lokken bij elkaar bind en mijn kristalblauwe ogen vervolgens geheimzinnig richting de zijne werp.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Eerst het dek,' zegt ze met een enthousiaste glimlach. 'Ik wil iets proberen.' Ze staat op, doet wat met haar haar en kijkt me dan geheimzinnig aan.
    Ik vraag me af wat ze wilt proberen en loop met haar het dek op. Een paar seconden blijf ik met gesloten ogen stilstaan en geniet van het briesje in mijn gezicht. Daarna open ik ze weer en kijk afwachtend naar Mia.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Toen ik voor het eerst voet zette op een schip, leerde mijn broer me een trucje. Het is waarschijnlijk erg cliché, maar toch. Het voelt alsof je vliegt." Ik glimlach, en loop langs de reling richting de voorste punt van het schip. Daar klim ik langzaam de reling op, lettend op mijn jurk. Vervolgens houd ik me vast aan de reling, en gebaar Zendé hetzelfde te doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Titanic. xD]

    Zendé

    Mia vertelt over dat haar broer haar een trucje heeft geleerd. Vervolgens loopt ze naar het voorste gedeelte van het schip en klimt de reling op. Dan wenkt ze me. Ik been naar haar toe en doe haar na.
    'En nu?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Pnuh, ik doe m'n best oké x'D]

    Mia
    "Nog een stapje hoger, en dan loslaten." Prevel ik met een lichte glimlach, waarna ik hetzelfde doe, maar dan verder naar de zijkant. Het water weerspiegelde het schip, stak af tegen de grote, blauwe hemel die vanaf hier open leek te liggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Nog een stapje hoger, en dan loslaten,' zegt ze met een flauw glimlachje. Zij doet het ook en ik volg haar voorbeeld.
    Eventjes ben ik bang dat ik val, maar daarna kan ik alleen nog maar genieten van het uitzicht en de wind in mijn gezicht. Mijn haren dansen in het rond, wat er waarschijnlijk heel dom uitziet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik zet een stap opzij zodat ik dichter bij hem sta, en glimlach dan.
    "En?" Vraag ik nieuwsgierig, waarna ik kort een blik werp op het prachtige uitzicht. Het is werkelijk prachtig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'En?' vraagt Mia nieuwsgierig. Ze is iets dichter bij me gaan staan en kijkt alweer voor zich uit.
    'Het is... prachtig,' zeg ik zacht. Ik doe nog een poging om mijn haar weer plat te leggen, maar tevergeefs. Het is hopeloos.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Faal, nu zie ik de heletijd Rose en Jack voor me :')]

    Mia
    Ik lach zachtjes, en knik vervolgens bevestigend voor ik me tot Zendé richt en mijn kristalblauwe ogen door de zijne boor. Het valt me nu pas op dat de spikkeltjes in zijn ogen een andere kleur hebben dan zijn irissen.
    Zijn haar waait alle kanten op, maar uiteindelijk zit het niet verschrikkelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ze lacht zacht en knikt dan. Vervolgens draait ze haar hoofd naar me toe en kijkt me recht in mijn ogen aan. Nu pas merk ik dat haar ogen zo blauw zijn als kristal. Ik wil mijn blik afwenden en weer naar de horizon kijken, maar ik kan mijn ogen niet van die van haar af houden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~