• OMG ik heb ook een OMG-topic geopend!

    OMG 22 is mijn klasnummer
    OMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMG

    Doe ook mee met De Pudding-Club.De Pudding-Club.Hij is ontstaan in het OMG-Topic

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:17 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG jeej (yeah)
    gefeliciteerd :D

    OMG senk joe(:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG vind jij valentijnsdag ook zo'n onzin ??

    OMG ja, eigenlijk wel :'D. Ik heb net een mailtje naar Lisette verstuurd en één roos gekregen van een vriendin, maar voor de rest is het onzin. Onze leraar Latijn ging er een hele mythe over ophangen. Bo-ring. D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG arme jij, ik zie het hele stamcafé volstaan met valentijn bleh

    OMG. Ben ik blij dat wwij mondiale vormingsdag hadden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG watte ??

    OMG.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG; een dag met allemaal workshops om andere culturen te leren kennen en zulke shit. Wij (Bo en ik) hadden het over het klimaat en recycleren


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMGGG :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik had weer een stagedag, was echt zwaar vandaag, en dat terwijl we maar 3 kinderen hadden

    OMG, gelukkig was het van mij nog tof.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG bij mij was het ook leuk hoor met baby's, behalve als ze de hele dag door gaan huilen haha

    OMG ik zat wel te boren, zagen, schroeven, naaien, knippen en ineenknutselen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG mijn klasgenoten gingen een hartje aan mij geven en aan een vriend van mij, als teken van onze 'liefde'. Welke liefde ? :S


    You always have a choice in life, it's sometimes just