• OMG ik heb ook een OMG-topic geopend!

    OMG 22 is mijn klasnummer
    OMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMGOMG OMG

    Doe ook mee met De Pudding-Club.De Pudding-Club.Hij is ontstaan in het OMG-Topic

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:17 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG K K K KOUD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    OMG je hoeft nie per se een relatie te krijgen met iemand uit je klas
    OMG bijna alle jongens die ik ken zitten in mijn klas behalve een jongen die vervelend is en een jongen van 6 ken ik geen jongens(die niet volwassen zijn)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ghiaccio schreef:
    (...)OMG bijna alle jongens die ik ken zitten in mijn klas behalve een jongen die vervelend is en een jongen van 6 ken ik geen jongens(die niet volwassen zijn)


    OMG hoog tijd om mensen te leren kennen^^ Ga op een sport, ga een instrument leren, ga uit, ga naar plaatsen met mensen zijn. Er zijn genoeg vissen, je moet ze alleen de lekkerste zien te vinden^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    OMG ik ken zoveel jongens, alleen geen leuke jongens -.-


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG dat is vaak t probleem, je kent ze té goed en niet op de "goede" manier


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    OMG hoog tijd om mensen te leren kennen^^ Ga op een sport, ga een instrument leren, ga uit, ga naar plaatsen met mensen zijn. Er zijn genoeg vissen, je moet ze alleen de lekkerste zien te vinden^^

    OMG ik heb een instrument geleerd maar iedereen was vervelend of jonger dan mij of een meisje


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik heb vierkant rooster...


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG arme jij :O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik heb morgen vrij is er morgen nog iemand met vrij dan kan die persoon mij helpen met dit topic vol te spammen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG k heb morgen school tot t laatste en moet nog een werkstuk af zien te krijgen, dus nee, k kan nie


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    OMG sorry ik heb morgen geen vrij .. Wel 40 min. rooster maar ik moet echt veel doen qua hw voor donderdag..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik weet gewoon dat mijn ouders het over mij hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG het stamcafé staat vol met valentijns topics

    OMG ik ben kapot

    OMG ik had een tien voor Frans :D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.