• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    "We hebben nu Biologie." Zeg ik tegen de redelijk verwarde Lilly.
    Zelf pak ik mijn boeken alvast en leg ze op tafel.
    Daarna kijk ik met mijn hand onder mijn hoofd naar buiten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Langzaam knik ik. Ik leg mijn tekenboeken op tafel. Zal ik Isa ook na tekenen net als Heidi. Ik besluithet te doen. Ik bladder langzaam door het boeken blijf dromerig hangen bij Heidi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Als ik laat reageer komt dat omdat ik Spangas kijk ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [haha oké ik dacht al he wat duurt het lang ik ga over 10 min. douchen]
    [ HEb jij na dit weekend ook vakantie]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Neen de week daarna ik heb eerst CKV week.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ow oke. Ik komk vrijdag, zaterdag en zondag en maandag niet online omdat ik carnaval vier tot in de ochtend. Daarna heb ik 2 weken vakantie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik gaoudchen tot zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Alleen als je mijn onderrug aanraakt," geeft ze toe. "Maar daar kun jij niks aan doen."
    Ze geeft me een kusje op mijn wang.
    "Tuurlijk kan ik daar iets aan doen," zegt ik zachtjes terwijl ik met haar haar speel. Zachtjes druk ik een kusje op haar rug.
    "Beter?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [iedereen heeft nou bio!! toch??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik kijk hem lipbijtend aan nadat hij me een kus heeft gegeven, en hoewel ik weer rood word, hou ik steevast zijn blik vast, wanneer hij weer zingt. Ook hij kijkt me strak aan, en ik kan niet anders dan breed glimlachen. Wanneer zijn liedje gedaan is, zoek ik voor de juiste woorden, maar ik vind er geen.
    "Mag ik misschien even?" vraag ik zacht terwijl ik naar de gitaar wijs die hij vastheeft. Ik neem ze over, zoek de juiste akkoorden en begin te spelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ja automatisch..." zegt Kyle zacht.
    Ik kijk hem bezorgd aan.
    "Gaat het wel goed? I-ik wilde je niet afwijzen..." Ik neem zijn hand in de mijne.Te laat zijn we toch al, op die enkele minuten komt het niet aan.
    "Ik was alleen bang dat ik afgeleid zou raken en dat er iets zou gebeuren, dat zou ik mezelf echt nooit vergeven Kyle, niet als jij ook in de auto zit."

    Charlotte

    "Tuurlijk kan ik daar iets aan doen." Ik snap even niet wat hij bedoelt tot hij een kusje op mijn rug drukt. Er loopt een rilling over mijn hele lijf en ik krijg kippenvel.
    "Beter?" vraagt hij met een lachje.
    Ik maak een 'ongeveer' gebaar met mijn hand en glimlach ondeugend.
    Zacht druk ik een kusje op zijn lippen.

    Arion

    "Mag ik misschien even?" vraagt Mary terwijl ze naar de gitaar wijst wanneer ik klaar ben met spelen. Ik steek hem naar haar uit en ze neemt hem over.
    Ik luister hoe ze begint te spelen. Hoewel ik een hekel heb aan dit liedje, klinkt het hemels uit haar mond.
    Je zweeft, O'Leary. Kan me niks schelen.
    Als een halve idioot zit ik haar glimlachend aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [We hebben zo bio. waar is iedereen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ondeugend maakt ze een ongeveer gebaartje en drukt ze zachtjes haar lippen op de mijne. Gretig zoen ik haar terug en leg ik mijn handen weer op haar heupen. Zachtjes kreun ik en laat ik mijn handen naar haar boven benen glijden.
    Ik wil niet wachten, ik wil nu!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik kijk hem grijnzend aan wanneer hij me op een vrij idiote manier zit aan te kijken, met een glimlach op zijn gezicht. Wanneer het liedje gedaan is zet ik de gitaar weg en kijk hem even aan.
    "Oke, ik geef toe. Jouw liedje was mooier," zucht ik, en ik kijk hem lief aan.
    Ik wiebel wat met mijn been en bijt zachtjes op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Michael kust me onmiddellijk terug en legt zijn handen op mijn heupen. Hij kreunt en laat zijn handen naar beneden glijden. Ik word overspoeld door een golf van opwinding maar besluit hem nog even verder te pesten.
    "Michael," zeg ik terwijl ik zachtjes op één van zijn handen sla. "We zitten in een klaslokaal, met mensen," fluister ik hem streng toe. Dan breng ik mijn lippen naar zijn oren en bijt even op zijn oorlel voor ik zeg,
    "En jij wilde tot vanavond wachten."

    Arion

    Wanneer ze klaar is zet ze de gitaar weg en kijkt me aan.
    "Oke, ik geef toe. Jouw liedje was mooier," zucht ze met een schattige blik.
    Ik leg mijn hand op haar been op haar te doen ophouden met wiebelen. Ik word er nerveus van. Al snel trek ik mijn hand weer weg en kijk haar verontschuldigend aan.
    "Je zingt prachtig," antwoord ik nog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.