• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Uhu, da wel :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Kyle, ik rijd." Zegt Irial.
    Ik kijk hem even niet-begrijpent aan, en kijk dan naar waar mijn hand ligt.
    "S-sorry." zeg ik snel en trek mijn hand terug.
    Sukkel dat ik ben, hij is snel afgeleid, Kyle.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Ik voel me opgelucht wanneer ze zit mee te wiegen.
    "Dat is echt zo lief," zegt ze wanneer ik klaar ben.
    Ik kijk haar lachend aan en druk snel een kusje op haar lippen. Dan begin ik weer te spelen en zing een liedje dat al langer door mijn hoofd spookt. Ik had alleen niemand om het voor te zingen.
    Ik kijk haar diep in de ogen.

    Irial

    "S-sorry," zegt Kyle terwijl hij zijn hand weg trekt.
    Ik kijk voor me en schud glimlachend mijn hoofd om hem gerust te stellen.
    "Het gaat automatisch, niet?" vraag ik zachtjes.
    Dat heb ik dus ook de hele tijd.
    Ik kijk hem even aan vanuit mijn ooghoeken en richt mijn ogen dan snel weer op de weg. Ik rijd de parking van school op en parkeer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    kyle

    "Het gaat automatisch, niet?" vraagt hij zacht.
    We rijden de parking van school op.
    "Ja automatisch..." zeg ik zacht en wacht tot de auto stil staat.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk Isa verschrikt aan. "Dat meen je niet!! wat erg!" roep ik uit. Snel stop ik met roepen en kijk rond of iemand me gehoord heeft.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Daarom werd ik ook zo boos, sorry nog daarvoor." zeg ik en snuif even.
    "Maar mijn moeder wil ook geen medelijden hebben, en dat vind ik het ergst." Zeg ik en veeg even door mijn ogen heen.
    Mijn moeder is mijn alles, en straks is ze er mischien niet meer... nee Isa niet zo denken!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    "Het geeft niets Isa ik had het ook niet mogen zeggen. Maar wat is er dan met haar...?" Ik keek haar even aan. Ik had het gezegd en ik wist niet eens wat er met haar moeder was. Ik was verschrikkelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Z-ze heeft Kanker. Het is niet te zien, maar het zit er wel." Zeg ik zachtjes en kijk naar beneden.
    "De doctoren zijn bang dat ze dit jaar nieteens meer red, ze gaat steeds meer achteruit." Leg ik langzaam uit.
    "Ze probeert sterk te blijven, maar je ziet haar steeds magerder worden en achteruit gaan."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Verschrikt sla ik een hand voor mijn mond. Ja ik had er wel eens van gehoord en was er vaak genoeg mee uitgescholden maar dit vond ik erg. "Isa toch.....Ze wilt er zijn voor je daarom probeert ze sterk te blijven" zeg ik zachtjes en sla een arm om haar heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik knik zachtjes.
    "Dat weet ik, maar dan gaat ze juist sneller achteruit." Zeg ik en voel weer tranen opkomen.
    "Lilly, wil je hier alsjeblieft met niemand over praten? Alsjeblieft." Ik kijk haar haast smekend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik knik. "Ik begrijp je. Ze weet dat ze niet de eeuwigheid heeft, ze wilt genieten van het moment van jullie met zijn alle. Dat ze nog bij jullie is." Ik glimlach naar haar. Ik dacht even aan mijn vader. Hij wou ook bij ons zijn maar wij wouden het niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Door wat ze zegt barst ik weer in tranen uit.
    "I-ik wil h-haar n-niet kwijt, L-Lilly." Zeg ik snikkend en voel de zoute tranen over mijn wang glijden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik voel de tranen in mijn ogen springen als ze begint te snikken. Ik trek haar tegen me aan. Ik wist niet wat ik moest zeggen."Dat snap ik maar als je er nu nog een leuke tijd met haar maakt krijg je daar nooit spijt van. Doe samen een leuke fotoshoot, dan heb je leuke foto's van haar. En wees eerlijk misschein is het wel beter voor je moeder, dan lijdt ze geen pijn" Zodra ik dat zei wou ik dat ik de tijd terug kon draaien. Lomperd dacht ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga eten tot zo hopelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Geen pijn? Ze loopt elke avond te huilen in de slaapkamer." Zeg ik iets té bot voor mijn gevoel.
    "S-sorry ik kan wijnig hebben..." Zeg ik zachtjes en sla mijn handen voor mijn ogen.


    Ich liebe dich 27.12.23