• © Copyright Pavarotti

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kyle

"Maar nu staan we stil." Zegt hij met een glimlach, voorafgaand met een grijns.
    Ik snap het, ik snap het.
    Ik buig iets naar hem toe en kijk hem even aan, waarna ik mijn lippen heel kort op de zijne druk. Grijnzend kijk ik hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Kyle buigt zich naar me toe en geeft me een klein kusje. Grijnzend kijkt hij me aan.
    "Is dat alles?" vraag ik verontwaardigd.
    Dan maar zelf eens laten zien hoe het moet.
    Ik grijp hem bij de kraag en trek hem nog dichter naar me toe. Dan laat ik hem los om vervolgens zijn gezicht in mijn handen te nemen. Vol passie druk ik mijn lippen op die van hem. Ik krijg er zelf rillingen van. Zachtjes bijt ik even op zijn onderlip.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik moet gaan, heel mischien scrijf ik nog iets als ik op school ben ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Je ziet er prima uit, ik hoef geen meiden die net als clowns een ton make-up op hebben."
    Hij drukt een kus op mijn wang en start de auto.
    "Dat bedoelde ik ook niet, maar laat maar," zeg ik met een glimlach. Ik leg mijn hoofd tegen het koude raam en staar naar buiten. Alles ziet er zoveel mooier uit wanneer je verliefd bent, hoe raar het ook mag klinken. Ik kijk Arion even glimlachend aan en kijk weer naar buiten.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Arion

"Dat bedoelde ik ook niet, maar laat maar," glimlacht ze.
    Ik wil haar net dwingen het te zeggen en kijk haar aan. Onze blikken kruisen en de glimlach op haar gezicht is betoverend. Ze kijkt snel weer naar buiten en ik vertrek.
    "Van welk soort muziek hoe je eigenlijk?" vraag ik wanneer ik besef dat ik hier eigenlijk geen idee van heb.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Van welk soort muziek hou je eigenlijk?"
    Ik kijk hem even geamuseerd aan. Rare vraag, maar ergens wel begrijpelijk dat hij het vraagt. Ik haal even mijn schouders op.
    "Niets speciaals. Een beetje vanalles, denk ik."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Jij?" vraag ik met oprechte interesse.

Arion

"Niets speciaals. Een beetje vanalles, denk ik. Jij?"
    Ik zucht even en haal net als haar mijn schouders op.
    "Eigenlijk hou ik helemaal niet van die nieuwe zooi. Doe mij maar echte muziek zoals die van The Beatles, Elvis Costello, Led Zeppelin..."
    Ik glimlach wanneer er enkele liedjes in me opkomen.
    "Welke attractie zullen we eerst doen?" vraag ik nog steeds glimlachend.

[ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:24 ]

Michael
    Charlotte drukt haar lichaam tegen me aan en drukt passievol haar lippen op de mijne. Er gaat een warm gevoel door mijn lichaam. Ik leg mijn armen om haar heen en beantwoord haar kus maar al te graag. Zachtjes wrijf ik met mijn hand over haar rug.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Eigenlijk hou ik helemaal niet van die nieuwe zooi. Doe mij maar echte muziek zoals die van The Beatles, Elvis Costello, Led Zeppelin..."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Daar heb je gelijk in. Die oude muziek blijft net iets beter dan die van vandaag."
    "Welke attractie zullen we eerst doen?"
    "Goh, geen idee. Ik weet niet eens wat er allemaal staat. Wat wil jij?"
    Ik zucht en denk even na.
    "We kunnen in de botsauto's?"

Charlotte

Michael slaat zijn armen om me heen en zoent me terug. Zachtjes wrijft hij over mijn rug. Ik ben te opgewonden om me door de pijn te laten afleiden en bijt zachtjes op zijn onderlip. Ik maak snel mijn bh los, maar doe hem nog niet uit, en zet dan mijn handen op Michael's buik. Voorzichtig kras ik er met mijn nagels over.

Arion

"Goh, geen idee. Ik weet niet eens wat er allemaal staat. Wat wil jij? We kunnen in de botsauto's?"
    Ik barst zonder het te willen in lachen uit.
    "Meteen de agressieve aanpak, Mary Mary?" lach ik.
    Ondertussen rijden we het parkeerterrein op.

Michael
    Zachtjes bijt Charlotte op mijn bovenlip. Ze maakt haar bh los en krast met haar nagels over mijn buik. Ik pak haar bh en trek hem bij haar uit. Ik druk mijn lichaam tegen haar lichaam aan en verplaats mijn lippen naar haar nek. Mijn handen pakken haar heupen vast.

Mary

Hij begint te lachen.
    "Meteen de agressieve aanpak, Mary Mary?"
    Ik steek mijn tong uit en kijk naar buiten.
    "Nee, dat was het eerste dat in me opkwam," zeg ik zacht. Ik kijk naar de parking, en ik grijns wanneer ik zie dat er nog niet zo heel veel mensen zijn. Hoe zou dat nu komen?

Kyle

"Is dat alles?"
    Hij grijp me bij de kraag en trek me nog dichter naar zich toe. Dan laat hij me los om vervolgens mijn gezicht vast te pakken. Vol passie drukt hij zijn lippen op de mijne. Zachtjes bijt hij even op mijn onderlip.
    Ik geniet hier van. Een zucht verlaat me en ik ontspan me onder zijn houvast.
    "Prins." Zeg ik zachtjes tegen zijn lippen aan, waarna ik hem terug kus en mijn mond een beetje open, en hem vastpak.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Het duurt niet lang voor Michael mijn bh uit trekt. Hij drukt zijn lichaam tegen het mijne en kust mijn hals terwijl hij zijn handen op mijn heupen zet. Ik kreun even en schuur mijn onderlijf een beetje tegen het zijne aan.
    Mijn handen glijden over zijn buik naar zijn borstkas en zo weer om zijn nek.

Arion

Ik lach wanneer ze haar tong naar me uitsteekt.
    "Nee, dat was het eerste dat in me opkwam," zegt ze zacht.
    Ik stap uit en ga het portier voor haar open doen.
    "Komop, vogel, let's have some fun," lach ik.
    Ik vergendel de auto en sla opnieuw mijn arm over haar schouder.

Mary

"Komop vogel, let's have some fun."
    Ik grinnik en glimlach wanneer hij zijn arm om me heen legt. Even leg ik mijn armen om zijn middel en knuffel hem terwijl we naar de kermis lopen.
    "Hmm, lekker warm," zeg ik lachend en laat hem weer los.
    "Waar wil jij eerst in?" vraag ik nog eens.