• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Maar ik vind alles aan jou bijzonder. Dus vertel maar." Fluistert hij en bijt zachtjes op mijn oorlel. Daarna brengt hij zijn lippen weer nar mijn hals en zet er kleine kusjes in.
    "Vroeger-" Ik ril even. "Irial, zo kan ik het niet vertellen." Zeg ik en lach eventjes.

    [Ik moet gaan, Eten. En ik kom denk niet meer online. Anders zie je wel berichtjes verschijnen, of vanavond nog of morgen ochtent. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ze schud haar hoofd.
    "M-maar ik ben aan de pil," zegt ze zacht. Ze kijkt me schuldig aan.
    "Hè, geeft niet. Het is ook mijn verantwoordelijkheid," stel ik haar gerust.
    "Daarbij wat kan er nou verkeerd gaan?"
    In mijn achterhoofd weet ik dondersgoed wat er verkeerd kan gaan. Geen condoom, wel de pil maar toch een baby! Ik negeer mijn gedachtes en kijk Charlotte aan in haar prachtige ogen.
    "Wil je nu of niet?" vraag ik terwijl ik mijn hand langs haar wang haal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Vroeger- Irial, zo kan ik het niet vertellen."
    Met moeite maak ik mijn lippen los van zijn huid. Zodra ik hem in de ogen kan kijken is het al vergeten.
    "Sorry," zeg ik met een lief glimlachje. "Wat wilde je zeggen?"
    Ik duw een beetje van zijn haar uit zijn gezicht omdat het half voor zijn ogen hangt. Automatisch schud ik even met mijn hoofd om dat van mij ook uit de weg te krijgen. Glimlachend kijk ik hem aan, klaar om te luisteren.

    Charlotte

    "Hè, geeft niet. Het is ook mijn verantwoordelijkheid. Daarbij wat kan er nou verkeerd gaan? Wil je nu of niet?"
    Ik trek een wenkbrauw op en lach even.
    "Wat denk je zelf?" vraag ik.
    Als antwoord op zijn vraag trek ik hem weer naar me toe en begin hem opnieuw te kussen. Mijn handen glijden over zijn rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben even eten]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik probeer mijn ademhaling gecontroleerd te houden wanneer een bar naar beneden komt, en we niet meer wegkunnen. Hij neemt mijn hand vast en zegt wat. Ik hoor het niet helemaal, en knik maar wat.
    Kom op, Mary, je gaat jezelf nu niet belachelijk maken.
    Mijn hart gaat als een razende tekeer, en voor een keer niet omdat Arion zo op me zit. Ik probeer niet te angstig te kijken, en houd me dapper.
    "Yay," zucht ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nadal schreef:
    [Ik ben even eten]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte trek een wenkbrauw op.
    "Wat denk je zelf?" vraagt ze met een lachje. Ze trek me naar haar toe en drukt haar lippen weer op de mijne.
    Ik had dit antwoord al verwacht.
    Met een lachje doe ik mijn boxershort uit en beantwoord haar zoen.
    Mijn voorkeur gaat toch uit naar een kamer, of in ieder geval een bed. De auto blijft beholpen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael lacht even terwijl hij zijn boxershort uitdoet en kust me dan terug. Ik vind even geen comfortabele houding en lig maar wat te wiebelen.
    "Als ik nog een keer zo'n idee heb, hou me tegen," fluister ik lachend.
    Dit keer laat ik me echter niet stoppen en ik kus hem opnieuw. Terwijl mijn hele lichaam gaat gloeien in afwachting, lopen tegelijk de rillingen over mijn lijf.

    Arion

    "Yay," zucht Mary.
    Ik kijk haar aan en ze ziet nogal bleekjes. Ik sla opnieuw een arm om haar heen en neem met mijn andere hand de hare vast. Ik druk een kusje op haar wang en fluister geruststellend,
    "Ik ben hier."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    kyle

    "Sorry. Wat wilde je zeggen?" Vraagt hij en veegt een pluk haar uit mijn gezicht. Zelf schudt hij even zijn hoofd om zelf zijn haar uit zijn gezicht re krijgen.
    "Nou kijk. Vroeger toen waren een paar jongens zo lollig om een vlinderbommetje achter me te gooien daar van ben ik zo erg geschrokken, dat ik nu van elk onverwacht geluid schrik. En dat ik bang ben voor vuurwerk. Ik weet, het klinkt sullig. Maar het is toch iets wat blijft hangen, oké een claxon is dan wel minder hard, maar toch schrok ik." Leg ik half ratelend uit. Ik haal even lucht en kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ik ben hier."
    Ik knik zachtjes en knijp zacht in zijn hand.
    "Dank je," zeg ik zacht terwijl ik hem even aankijk.
    "Ik overleef het wel. Denk ik."
    Stilletjes grinnik ik en kijk om me heen. Wanneer begint dat spel nu? Niet dat ik het erg vind om met Arion in dit karretje te zitten, in tegendeel, maar toch...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Als ik nog een keer zo'n idee heb, houd me tegen," fluistert Charlotte lachend. Ik druk zachtjes een kusje op haar lippen. Ik sla mijn armen weer om haar heupen en druk mijn onderlichaam tegen dat van haar.
    "Zal ik doen," antwoord ik hees. Mijn linkerhand glijdt over haar lichaam en laat ik op haar bovenbeen rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Doorheen het verhaal van Kyle verschijnt er steeds een bredere lach op mijn gezicht. Voor een keer vind ik het niet erg dat hij ratelt. Ik merk dat hij klaar is wanneer hij lucht hapt en me aan kijkt.
    "Als ik dat geweten had dan had ik het niet gedaan," mompel ik zachtjes. "Kan ik het goed maken?" voeg ik er met een mysterieus lachje aan toe.

    Arion

    "Dank je. Ik overleef het wel. Denk ik."
    Ik merk dat ze er echt geen zin in heeft en roep de kermisklant die het spookhuis opereert. Ik maak tekens dat hij de bar terug omhoog moet laten zodat ze eruit kunnen. Ik kruip uit het karretje en trek Mary achter me aan.
    "Er zijn nog andere leuke dingen," glimlach ik lief.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [waar is iedereen en moet bio nog beginnen.
    Lilly
    Langzaam knik ik. Ik leg mijn tekenboeken op tafel. Zal ik Isa ook na tekenen net als Heidi. Ik besluithet te doen. Ik bladder langzaam door het boeken blijf dromerig hangen bij Heidi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waarom zend je 3 maal hetzelfde Delightee?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik kreun wanneer Michael mijn heupen vastneemt en zijn onderlichaam tegen het mijne aandrukt.
    "Zal ik doen," antwoordt hij hees. Ondertussen laat hij zijn ene hand over mijn lichaam glijden terwijl de andere op mijn bovenbeen rust.
    God wat is dat sexy!
    Ik probeer wanhopig mijn slipje uit te krijgen en mompel enkele vloeken wanneer het niet meteen lukt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.