• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ah oké, maar wil je het nog eens sturen, btw als ik niet reageer, ik maak en verslag dus reageer niet snel. -_-" Zefde zin in twee keer of zo xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [haha. Het staat op vorige pagina. Lilly erboven schat. eey dat is mijn smoes[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik zie Lilly uit de boom springen.
    Gelukkig lande ze netjes op haar voeten.
    Ik pak mijn mobiel en lees mijn smsjes door, via mijn ooghoeken hou ik Lilly in de gaten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga eten. ;) Hééél misschien ben ik er straks. ;') Want ik moet mijn verslag ook nog maken. Moet over Smaak gaan. -_-" xD]]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Verveeld kijk ik rond en ga naar een bankje waar ik ga zitten. Nooit meer zou Isa iets met me willen te maken hebben dankzij mijn vader. Dankzij mij en men lompe gedrag.Ik voelde tranen branden en slikte ze weg. Ik pakte mijn mobiel. Sorry ik snap als je niets met me meer te maken wilt. Maar zeg het, dan laat ik je met rust.Ik drukte op verzenden en mijn tranen begonnen te stromen. Ik rolde me op als een balletje en legde mijn hoofd op mijn knieën. Waarom verpeste ik alles? Nou had ik vrienden en dan..... ik snikte.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:00 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nooo oke dan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik krijg een smsje, ik lees hem.
    'Waarom zou ik niets meer met je te maken willen hebben?'
    Sms ik terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik stop even met snikken als ik een smsje terug krijg. Omdat ik me dom en stom gedragen heb. Omdat mijn vader....... Sorry. Ik laat je alleen.
    Ik drukte op verzenden. Ze zou wel in school zijn ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [xD Isa zit ook buiten. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [maar dat weet lilly niet want die had haar niet gezen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ah oké.]

    Isabelle

    'Je vader wat?' Verzend ik terug.
    Had ze dat al vertelt of niet?
    Vraag ik me af.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zuchte. Deed ze dit expres om me te stangen. Wat ik in de auditorium verteld heb.ik drukte weer op verzenden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    'Het spijt me Lilly, maar... Niks van mee gekregen. Sorry...'
    Ow wat voel ik me rot nu. Nee strakt denkt ze dat ik het doe om haar te irriteren.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zuchte. Vader....... Drank.......Ik besloot het zo te houden. Als ik weer alles moest typen argh dan had ik het niet meer. Ik kreeg een koude kont van het zitten en besloot weer terug in de boom te klimmen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik zie Lilly opstaan en wil naar haar toe gaan, maar besluit het niet te doen.
    Haar vader aan de drank... Ik dacht na en herinner me het gesprek weer.
    Nu ik het weet van haar vader, zou ik het dan vertellen van mijn moeder?


    Ich liebe dich 27.12.23