• Dit vond ik net op youtube
    Vraag niet wat ik kijk
    En ik vind het persoonlijk echt walgelijk (no_chears)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:18 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'm eating dead people (cat) -creepy muziekje-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    I'm eating dead people (cat) -creepy muziekje-

    Telt dit dan ook mee als kannibalisme?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gatverdamme, doe mij maar liever cocaïne ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aaaawh, ik vind het echt triest. Natuurlijk gaat dit wat te ver en is het absoluut niet helemaal gezond, maar het idee is best lief en het lijkt me ook enorm vervelend als je inderdaad zo'n verslaving hebt.
    Dan heb ik het uiteraard niet over het eten van een dood persoon, want dat is gewoon onrustwekkend.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 22:35 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Gadverdammegadverdammegadverdamme. Please, kill that woman!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh ... my ... god ... O_O


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -bah-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Accidental schreef:
    Gatverdamme, doe mij maar liever cocaïne ofzo.


    Tell me about it, stud.

    Ik kan het filmpje niet zien, dus wil iemand vertellen waar het over gaat? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sounds... eh... legit. :X


    Full of envy behind that anonymous mask

    Rivendell schreef:
    Aaaawh, ik vind het echt triest. Natuurlijk gaat dit wat te ver en is het absoluut niet helemaal gezond, maar het idee is best lief en het lijkt me ook enorm vervelend als je inderdaad zo'n verslaving hebt.
    Dan heb ik het uiteraard niet over het eten van een dood persoon, want dat is gewoon onrustwekkend.

    Dit, als ik haar was zou ik hulp zoeken. Dit is niet helemaal gezond meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Carebear schreef:
    Ik kan het filmpje niet zien, dus wil iemand vertellen waar het over gaat? :')

    Die vrouw eet de assen van haar overleden man


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eigenlijk is het best triestig.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Die vrouw eet de assen van haar overleden man


    ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat ze die urn meeneemt naar de winkel enzo kan ik nog inkomen. Maar dat ze de assen van haar man opeet is gewoonweg dodenschennis. Ik kijk het filmpje nieteens uit.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury