• tegenlijk. Achter elkaar maakt me niet zoveel uit. Haha.

    1. The Hungergames - Suzanne Collins.
    2. De tranen der Acacia's - Willem Frederik Hermans.
    3. Der Schachautomat - Robert Löhr.
    4. Wuthering Heights - Emily Brontë.
    5. Bredero's kluchten - Bredero.
    6. Het familie portret - Jenna Blum.
    7. Wilsberg und der tote Professor - Jürgen Kehrer


    Deze liggen op mijn vensterbank, te wachten op mij om gelezen te worden.
    De eerste vier lees ik actief. Dus daar lees ik regelmatig in. In de rest zit een bladwijzer, en daar moet ik ook eens in verder gaan.
    De 3e en de 7e Duits, de 1e en de 4e Engels, de rest Nederlands.
    En de 2e, 3e en 4e voor school. ^^

    Goed bezig he?
    Hoeveel boeken lezen jullie tegenlijk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb net Vlammen van Susanne Collins uit en ben wanhopig opzoek naar Spotgaai maar met een harde kaft en omdat de boekenwinkel ze alleen met zachte kaft verkoopt moet ik ze maar bij mijn vriendin bedelen. Daarom ben ik dus nu in Harry Potter bezig (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Yoda schreef:
    Momenteel lees ik er geloof ik pakweg 15.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kan dat dus echt niet, boeken tegelijk lezen. Dan verlies ik het gevoel dat erbij hoort (; maar ik lees dan wel soms één boek per dag. (zoals vandaag)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pollux schreef:
    Ik lees altijd maar een, hooguit twee tegelijk, anders raak ik zo uit het verhaal. Ik lees wel veeeeel boeken in een week.

    Nu lees ik; Schaduwkinderen (nog steeds) en Morgen Ben Ik Een Leeuw

    Ehm: Ik lees nu de angst van de wijze..
    Heb net het vijfde deel uit de geheimen van Nicolaas Flamel (The Warlock) uitgelezen xD
    Hij was te spannend! Hop! in 1 dag uit!


    It's never gonna happen, Guys.

    Euhm, probeer de Donkere Kamer van Damocles eens? Toon Hermans :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik lees er eigenlijk nooit meerdere tegelijk best vreemd nu ik eraan denk :'). Ik hou mijn hoofd bij één verhaal en ga dan door met een ander. En ik lees heel veel :P.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik lees eigenlijk nooit meerdere boeken tegelijkertijd, nooit aan gedacht trouwens. Nuja ik lees weleens korte verhalen of een donald duck pocket terwijl ik nog een boek heb liggen.


    "How we survive is what makes us who we are"

    Pollux schreef:
    Ik lees altijd maar een, hooguit twee tegelijk, anders raak ik zo uit het verhaal. Ik lees wel veeeeel boeken in een week.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Vroeger een stuk of 5 nu lees ik steeds ,inder door school en qmaar dat is ook lezen. Nu heb ik in 4 boeken denk nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik lees gewoon héél snel (een boek van ongeveer 600 pagina's lees ik normaal op 2 dagen uit). En ik lees het ene boek na het andere dus 3 boeken/week, schat ik. Wel maar 1 tegelijk.


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    ik lees gwn te vee4l en mijn schoolwerk merkt dat wel xD
    want als ik geen tijd heb om te lezen maak ik gwn tijd (A)


    de herinneringen die je later wilt hebben moet je nu maken XxX

    Momenteel ben ik Hades van Alexandra Adornetto aan het lezen en ook Plaag van Michael Grant. De hongerspelen liggen al een tijdje op me te wachten. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    momenteel 2...tegelijk...
    daarnaast liggen hier nog iets van 8 op mij te wachten van de bieb (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.