• I LOVE YOU ALL! <33

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:25 ]


    every little thing is gonna be alright.

    foreverhoran schreef:
    (...)Ik ging dat drankje boswandeling halen, en toen ging ik naar Lianne + Sebas sturen; Ik ga een boswandeling maken wil je meeeeee?

    HAHHAHAHAH WTF, als ik zo'n sms zou krijgen heb ik echt geen idee wat ik zou moeten doen x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    foreverhoran schreef:
    Ik ben ook tegen een bewaker opgelopen, want opeens stond er voor één zo een café allemaal politie en alle bewakers gingen daarheen. Ik lette niet goed op en knalde tegen een bewaker aan die erheen aan het rennen was -____-

    Slim (nerd)

    HoranyNiall schreef:
    (...)
    HAHHAHAHAH WTF, als ik zo'n sms zou krijgen heb ik echt geen idee wat ik zou moeten doen x'D
    Dit was één van de smsjes die ik naar Lianne stuurde; Ik zit in een wxcon defeboooooo xx

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:39 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Letters schreef:
    Ik snap niks van de ecologische voetafdruk x_x

    De Ecologische voetafdruk (ook Mondiale voetafdruk of kortweg voetafdruk) voor een bepaald jaar is een getal dat weergeeft hoeveel biologisch productieve grond- en wateroppervlakte een bepaalde bevolkingsgroep in dat jaar gebruikt om zijn consumptieniveau te kunnen handhaven en zijn afvalproductie te kunnen verwerken. Het gaat om een hypothetisch getal, gemeten in mondiale hectares.

    -Nope, ik snap er ook geen bal van xd

    Letters schreef:
    Ik snap niks van de ecologische voetafdruk x_x

    Hahah, wat is dat?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    De Ecologische voetafdruk (ook Mondiale voetafdruk of kortweg voetafdruk) voor een bepaald jaar is een getal dat weergeeft hoeveel biologisch productieve grond- en wateroppervlakte een bepaalde bevolkingsgroep in dat jaar gebruikt om zijn consumptieniveau te kunnen handhaven en zijn afvalproductie te kunnen verwerken. Het gaat om een hypothetisch getal, gemeten in mondiale hectares.

    -Nope, ik snap er ook geen bal van xd
    DIE HEB IK OOK EEN KEER GEHAD.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...)Dit was één van de smsjes die ik naar Lianne stuurde; Ik zit in een wxcon defeboooooo xx

    wxcon defebo?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ogod dit dan; Zattt loop nu nasdfrr cafe xxx


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HoranyNiall schreef:
    (...)
    wxcon defebo?
    wc in de febo HAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAHAHAHAH SANNE xd


    Some things are changing too much.

    foreverhoran schreef:
    (...)Ik ging dat drankje boswandeling halen, en toen ging ik naar Lianne + Sebas sturen; Ik ga een boswandeling maken wil je meeeeee?


    ahahahaa Sanne had sebas eigenlijk geantwoord? xd


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)
    De Ecologische voetafdruk (ook Mondiale voetafdruk of kortweg voetafdruk) voor een bepaald jaar is een getal dat weergeeft hoeveel biologisch productieve grond- en wateroppervlakte een bepaalde bevolkingsgroep in dat jaar gebruikt om zijn consumptieniveau te kunnen handhaven en zijn afvalproductie te kunnen verwerken. Het gaat om een hypothetisch getal, gemeten in mondiale hectares.

    -Nope, ik snap er ook geen bal van xd

    OK, IK SNAP HET NU HELEMAAL ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    lsjdkasbndhbk, morgen na school brief/tekening (tis eerder een tekening met de tekst 'I like you'.) In mijn crush zijn kluisje doen, dan kan ik morgen avond mijn pokerface oefenen (want dan zie ik hem ook) en dan vind hij 't dinsdag.
    Sdihnwkejbnak, waarom ben ik zenuwachtig?

    SANNE WIE IS SEBAS EIGENLIJK?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Of dit Sanne:
    Hoeu je mkodn ): niert leuk. xxx

    of
    Geen ende dondrrr jogne


    What's so bad about being different?