• I LOVE YOU ALL! <33

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:25 ]


    every little thing is gonna be alright.

    foreverhoran schreef:
    Ik was vrijdag bang om mijn moeder er aan te herinneren dat ik in de vakantie naar Lianne ga. Want ze had gezegd dat ik alleen maar mag als ik goede punten haal, maar gelukkig zei ze daar niks meer over en mag ik gewoon (:

    Ik was vanmiddag nog bang toen ik zei dat ik de cd van Birdy en van Gers voor mijn verjaardag wilde en mijn ouders boos werden omdat ik veel te veel vroeg -.-


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HOE GAAT HET MET JULLIE? xd


    Some things are changing too much.

    MET MIJ GAAT HET GOED
    EN MET JOU?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DAT WEET JE AL JOELLA ^^ (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Oké ik ga het proberen te vragen, als ze boos worden merken jullie het wel, want dan kom ik waarschijnlijk bijna huilend terug -.-
    Ik kan er niet tegen als mensen boos op me worden, tijdens het eten waren ze ookal boos op me geworden, omdat ik gewoon geen trek had.
    Bleh ik ben een emotioneel wrak --'

    Lianne ik heb deeltje geactiveerd en hij heeft 1503 woorden :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Awwh poor Esther ):

    EN SANNE, HET GAAT KUT MAAR JA.
    en nu ga ik een spelletje spelen en weer Skins kijken.
    je WEER.


    Some things are changing too much.

    Met mij gaat het net zoals gisteravond. Ik krijg alleen mmaar dingen naar mijn hoofd geen leuke dingen en ik kan mij niet op mijn leerwerk focussen en ik wil hier gewoon weg... Gelukkig ga ik morgen weer naar mijn ma toe.


    What's so bad about being different?

    KOM ALLEMAAL MAAR NAAR MIJ TOE, IK BEN ALLEEN THUIS WANT MIJN PA HEEFT STROOIDIENST EN AANGEZIEN HET NET GESNEEUWD HEEFT IS HIJ NU 4 UUR LANG WEG.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Well, ze werd niet boos. Ik kreeg alleen een gefrustreerde blik naar me toe geworpen en kreeg kortaf antwoord met dat het goed was.
    Kan er niet tegen als mensen chagrijnig of wat dan ook naar me doen als ik werkelijk niks fout heb gedaan.
    Dus weet iemand nog wat grappigs te vertellen? I need to have a good laugh.

    Narry schreef:
    Well, ze werd niet boos. Ik kreeg alleen een gefrustreerde blik naar me toe geworpen en kreeg kortaf antwoord met dat het goed was.
    Kan er niet tegen als mensen chagrijnig of wat dan ook naar me doen als ik werkelijk niks fout heb gedaan.
    Dus weet iemand nog wat grappigs te vertellen? I need to have a good laugh.

    Waarom kan Henk niet koken? -Omdat het een steen is.
    Waarom kan Henk wel bakken? -Omdat het een baksteen is.
    Sorry weet niks beters te verzinnen ^^


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Well, ze werd niet boos. Ik kreeg alleen een gefrustreerde blik naar me toe geworpen en kreeg kortaf antwoord met dat het goed was.
    Kan er niet tegen als mensen chagrijnig of wat dan ook naar me doen als ik werkelijk niks fout heb gedaan.
    Dus weet iemand nog wat grappigs te vertellen? I need to have a good laugh.
    Hmm ik kan wel dingen vertellen van carnaval van gisteravond, maar ik weet niet of dat grappig is. Robin ging trouwens filmen hoe ik over en recht streepje op de weg probeerde te lopen maar wat niet lukte en nu wil ik die zien ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    KOM ALLEMAAL MAAR NAAR MIJ TOE, IK BEN ALLEEN THUIS WANT MIJN PA HEEFT STROOIDIENST EN AANGEZIEN HET NET GESNEEUWD HEEFT IS HIJ NU 4 UUR LANG WEG.

    *pakt straaljager en vliegt naar Sanne toe.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HoranyNiall schreef:
    (...)
    Waarom kan Henk niet koken? -Omdat het een steen is.
    Waarom kan Henk wel bakken? -Omdat het een baksteen is.
    Sorry weet niks beters te verzinnen ^^

    Hahahaha, ik denk dat ik falende humor heb, want zelfs hier lach ik al om xd

    Ik ga joëlla haar advies opvolgen en ergens deze week/volgende week kunnen jullie een pb verwachten met een long story.. something that nobody knows.


    What's so bad about being different?