• Nou, mijn idee was. Dat er een bewerk-topic komt. Zodat je daar je bewerkte plaatjes/blends/manipulatie's enz. kan laten zien en laten beoordelen. =] Ook dat je er bijv. allemaal avatars van [bijv.] tokio hotel kan neerzetten. :'] Zeg ook even waarom twijfel of tegen.
    voor: 1
    tegen: 2
    twijfel: 0


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    is dat niet een beetje hetzelfde principe als het fotoboek, maar dan zeg maar voor iedereen? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tegen.
    Dit is geen Deviantart of photobucket.


    Innocence.

    Voor. Lijkt me wel lachen ^^


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    is dat niet een beetje hetzelfde principe als het fotoboek, maar dan zeg maar voor iedereen? ö
    Hm, niet helemaal. Want het fotoboek.. moet je per gebruiker gaan afzoeken voor bijv. over 1 onderwerp. En in dit topic kan je gewoon over 1 onderwerp meerdere plaatjes vinden.


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    (...)Hm, niet helemaal. Want het fotoboek.. moet je per gebruiker gaan afzoeken voor bijv. over 1 onderwerp. En in dit topic kan je gewoon over 1 onderwerp meerdere plaatjes vinden.

    Oooh op die manier. Nou vat ik 'm. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kan je dit ook niet in de vorm van een spel doen? Gewoon een topic maken waar iedereen zijn bewerkte foto's moet tonen en dan punten erop geven?


    Tanya is de beste.

    Kan je dit ook niet in de vorm van een spel doen? Gewoon een topic maken waar iedereen zijn bewerkte foto's moet tonen en dan punten erop geven?
    Kan idd. ook. Maar, is een stuk onoverzichtelijker.


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    Kan je dit ook niet in de vorm van een spel doen? Gewoon een topic maken waar iedereen zijn bewerkte foto's moet tonen en dan punten erop geven?
    Lijkt me niet echt leuk, want als jij toevallig een plaatje zoekt over 1 bepaald onderwerp kun je ff gauw de beste hier dan kijkuh.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Oke, das misschien wel waar. Maar ik zie het nut er eigenlijk ook niet echt in, maarja.


    Tanya is de beste.

    tegen.


    -

    twijfel.

    Tegen, ik zie het nut er niet van in.

    voor, het lijkt me wel leuwk ^^


    dream, dare, fly!

    Tegen, ik zie het nut er niet van in.

    zelfde mening^^

    Tegen, ik zie het nut er niet van in.

    ik ook niet.