• I LOVE YOU ALL! <33

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:25 ]


    every little thing is gonna be alright.

    foreverhoran schreef:
    (...)Hmm ik kan wel dingen vertellen van carnaval van gisteravond, maar ik weet niet of dat grappig is. Robin ging trouwens filmen hoe ik over en recht streepje op de weg probeerde te lopen maar wat niet lukte en nu wil ik die zien ;c

    Hahahha, vertel maar hoor (:
    En dat zou ik ook wel willen zien, beetje dronken much? xd

    Narry schreef:
    (...)
    Hahahaha, ik denk dat ik falende humor heb, want zelfs hier lach ik al om xd
    Ik lachte ook, gewoon omdat het zo kei droog is hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Hahahaha, ik denk dat ik falende humor heb, want zelfs hier lach ik al om xd

    Iemand vertelde hem mij een keer en ik heb 5min gelachen erom xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Hahahha, vertel maar hoor (:
    En dat zou ik ook wel willen zien, beetje dronken much? xd
    Uhm nou ik liep in een café en toen was dat liedje van CHIHAUHAU ofzo, dat van die hond. Kwam er een jongen voor me staan en die ging heel raar doen met zijn armen en die ging toen zo schreeuwen CHUHAUHAU. Er liepen 2 mensen met van die computer toetsenborden in hun hand over straat. Toen riepen ze; AJAX, FEYENOORD, PSV HET KAN ALLEMAAL. Toen riep ik; AJAAAX. Toen draaiden ze zich om en toen deden ze iets met dat toetsenbord. Gelijk daarna kwam er een gast die voor ons liep naast mij lopen die begon over NAC want hij is daarvoor omdat hij een echte Brabander is. Toen ik zei dat ik voor Ajax was toen zei die; Dan ben je geen echte brabander. ik zeg; ik kom uit zeeland. zegt ie; oh toch niet uit Tholen he? ik zo; nee smerdiek. en toen zei die; oh smerdiek, daar is niks te doen. en toen liep hij weg. Uhm ik ging om half één friet halen bij de Febo. toen moest ik naar de wc. toen ik op de wc zat ging ik Lianne smsen alleen begreep ze mn sms niet. toen kwamen er 2 meisjes naar boven en toen begonnen ze naar mijn wc te roepen; BEN JE BEZET? Toen riep ik ja en toen was dat grappig ofzo. Uhm heb ik nog meer... Oja toen Robin en Evelien al op hun bed lagen en ik nog niet ging ik over Robin heen rollen en toen knalde ik met mijn hoofd tegen een computer aan.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Esther ik kan je ook sanne haar smsjes van vannacht laten lezen xd ahahaha


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    Esther ik kan je ook sanne haar smsjes van vannacht laten lezen xd ahahaha
    HAHAHAHAHAHAHAH DIE VAN; GA JE MEE EEN BOSWANDELING MAKEN HEB IK OOK NAAR SEBAS GESTUURD, AHAHAHAHAHAHHAAHAH


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STORAN schreef:
    Ik ga joëlla haar advies opvolgen en ergens deze week/volgende week kunnen jullie een pb verwachten met een long story.. something that nobody knows.
    I already told you that you could tell me. Maar als ik het ga lezen voordat ik naar jou toe kom he, dan ga ik jou nog doder knuffelen dan ik van plan was.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Haha Sanne, dat is.... vreemd? En niet bepaald grappig, oké, maar waarom lach ik er dan wel om? Stiekem vind ik het wel grappig xd

    foreverhoran schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHAHAH DIE VAN; GA JE MEE EEN BOSWANDELING MAKEN HEB IK OOK NAAR SEBAS GESTUURD, AHAHAHAHAHAHHAAHAH

    Wtf? xd

    Narry schreef:
    Haha Sanne, dat is.... vreemd? En niet bepaald grappig, oké, maar waarom lach ik er dan wel om? Stiekem vind ik het wel grappig xd
    Ik zei toch dat het niet grappig was :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    STORAN schreef:
    Ik ga joëlla haar advies opvolgen en ergens deze week/volgende week kunnen jullie een pb verwachten met een long story.. something that nobody knows.

    Vertel het ook aan mij, als ik niks weet kan ik ook niet helpen, en dat wil ik wel graag^^


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Wtf? xd
    Ik ging dat drankje boswandeling halen, en toen ging ik naar Lianne + Sebas sturen; Ik ga een boswandeling maken wil je meeeeee?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik snap niks van de ecologische voetafdruk x_x


    Remember when...

    foreverhoran schreef:
    (...)Ik zei toch dat het niet grappig was :')

    Voor normale mensen niet xd Maar ik word vaak genoeg voor een bizarre vriend uitgemaakt, dus tsjaa... Ik moest er op lachen ;p

    Ik ben ook tegen een bewaker opgelopen, want opeens stond er voor één zo een café allemaal politie en alle bewakers gingen daarheen. Ik lette niet goed op en knalde tegen een bewaker aan die erheen aan het rennen was -____-


    If you spread your wings, you can fly away with me.