Narry schreef:
(...)
Hahahha, vertel maar hoor (:
En dat zou ik ook wel willen zien, beetje dronken much? xd
Uhm nou ik liep in een café en toen was dat liedje van CHIHAUHAU ofzo, dat van die hond. Kwam er een jongen voor me staan en die ging heel raar doen met zijn armen en die ging toen zo schreeuwen CHUHAUHAU. Er liepen 2 mensen met van die computer toetsenborden in hun hand over straat. Toen riepen ze; AJAX, FEYENOORD, PSV HET KAN ALLEMAAL. Toen riep ik; AJAAAX. Toen draaiden ze zich om en toen deden ze iets met dat toetsenbord. Gelijk daarna kwam er een gast die voor ons liep naast mij lopen die begon over NAC want hij is daarvoor omdat hij een echte Brabander is. Toen ik zei dat ik voor Ajax was toen zei die; Dan ben je geen echte brabander. ik zeg; ik kom uit zeeland. zegt ie; oh toch niet uit Tholen he? ik zo; nee smerdiek. en toen zei die; oh smerdiek, daar is niks te doen. en toen liep hij weg. Uhm ik ging om half één friet halen bij de Febo. toen moest ik naar de wc. toen ik op de wc zat ging ik Lianne smsen alleen begreep ze mn sms niet. toen kwamen er 2 meisjes naar boven en toen begonnen ze naar mijn wc te roepen; BEN JE BEZET? Toen riep ik ja en toen was dat grappig ofzo. Uhm heb ik nog meer... Oja toen Robin en Evelien al op hun bed lagen en ik nog niet ging ik over Robin heen rollen en toen knalde ik met mijn hoofd tegen een computer aan.
If you spread your wings, you can fly away with me.