• © RPGrechten van BlazeRazie/Blaze.



    ‘Het hele verhaal.’

    Vroeger was het land één geheel. Er was constant vrede. Iedereen was vrienden en zag elkaar als familie. Ook de drakenkrijgers. Zij waren beste vrienden, en een geweldig bestuur. Totdat één van de leiders wilde dat er een apart deel voor elke soort werd gemaakt. Daar waren de anderen het niet mee eens. Zo begon er ruzie uit te breken. De helft van het bestuur was daar mee eens, en zo ook een deel van het land. Toen werd er een streep getrokken. De helft werd gesplitst in het slechte deel, en de andere in het goede deel. Tot de dag van vandaag hebben ze een genadeloze ruzie met elkaar.

    ‘Inleiding.’

    In een wereld, hier heel ver vandaan, is alleen maar fantasie. Er zijn dorpelingen, tovenaar of magiërs, heksen, trollen, dwergen, zelfs feeën of elven. Maar de allerbelangrijksten zijn de Drakenkrijgers. Hun hebben allemaal hun eigen draak, die met alle elementen kunnen worden verbonden. Ze zijn eigenlijk beschermers van het land. Maar dat land is in tweeën gedeeld. Aan de andere kant wonen de kwaadaardige “mensen”. Daar zijn ook Drakenkrijgers, maar die willen de andere helft van het land voor zichzelf. Dus ze doen er alles aan om die helft ook voor zichzelf te hebben. Tenslotte willen ze de draken van de goede Drakenkrijgers stelen en laten opgroeien tot een verwoestend monster. Maar dat staat de goede kant helemaal niet toe…

    ‘Regels.’

    ~ Niet schelden.
    ~ Bij OOC (Out-of-Character) haakjes: []-{}-().
    ~ Geen ruzie OOC.
    ~ Relaties mogen, maar het moet wederzijds zijn.
    ~ Draken mogen vrienden zijn.
    ~ Als je drakenkrijger bent, moet je je draak én je persoon spelen.
    ~ Reserveringen lopen na 48 uur af.
    ~ Als je niet meld dat je afwezig bent en dat buiten 48 uur, dan ben je je rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.

    ‘Rollen.’
    Er zijn al zes reserveringen, waar ik er van vier niet precies weet.

    “Goede kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Chaylee Danguon ~ Twelve~ Alle elementen draak, Mason ~ BlazeRazie
    ~ Finian Carter ~ Twenty-Three ~ Shaduwdraak (?), Aido ~ Bigheart
    ~ Geresereerd door Maitresse


    “Dorpelingen.”

    ~ Sqippleton Harreauson ~ Fifteen ~ InOblivion
    ~ Putrida Flos ~ Aight ~ InOblivion
    ~


    “Elven ~ Twintig.”

    ~ Aluma ~ Seventeen ~ WhitePigeon
    ~ Phoeboe ~ Twenty-Seven ~ Geneeskrachten ~ amazaynn
    ~ Rosette Valentine ~ Twenty-Three ~ Route veranderen, zien of mensen goed of slecht zijn ~ Zialled
    ~ Aquante ~ Thirteen ~ Water ~ LexLover

    “Feeën ~ Twintig.”

    ~
    ~
    ~


    “Dwergen/Trollen ~ Vijftien.”

    ~
    ~
    ~


    “Slechte kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Pandora Fowl ~ Twenty ~ Waterdraak, Crystalised ~ thePineapple
    ~ Syenna Lester ~ Twenty ~ Vuurdraak, Phoebe ~ CookAholic
    ~ Gereserveerd door Maitresse


    “Dorpelingen.”

    ~
    ~
    ~


    “Elven ~ Twintig.”

    ~
    ~
    ~


    “Feeën ~ Twintig.”

    ~
    ~
    ~


    “Dwergen/Trollen ~ Vijftien.”

    ~
    ~
    ~


    ‘Invullijstje.’

    Soort+kant:
    Naam:
    Bijnaam+Roepnaam:
    Leeftijd [Echte Drakenkrijgers 18 t/m 25, Leerlingen 12 t/m 17, de rest oneindig]:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk van personage en draak [foto en beschrijving]:
    Extra:
    Specialiteit:


    ‘RPG.’

    One.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:49 ]


    Weird is Wonderful.

    Soort+kant: Dorpeling + goede kant
    Naam: Sqippleton Harreauson
    Bijnaam+Roepnaam: Sqipp
    Leeftijd [Echte Drakenkrijgers 18 t/m 25, Leerlingen 12 t/m 17, de rest oneindig]: 15
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Lief, erg nieuwsgierig (als er iets aan de hand is met iemand zoekt Sqipp het helemaal uit), soms hyper en de andere keer weer heel rustig, verlegen tot je hem kent.
    Uiterlijk van personage en draak [foto en beschrijving]:

    Hij ziet er een beetje jonger uit dan dat hij werkelijk is. Hij draagt niet de duurse kleding.
    Extra: Hij draagt een ketting waarin een edelsteen zit waardoor op sommige momenten zijn gave wat sterker wordt.
    Specialiteit: Hij kan in kleine dieren veranderen zoals; Vooral eekhoorns, veldmuisjes, soms vlindertjes en andere kleine dieren. Deze gave moet hij nog ontwikkelen.

    Soort+kant: Dorpeling/geest + goede kant
    Naam: Putrida Flos (betekend: Verrotte bloem in het latijns)
    Bijnaam+Roepnaam: geen
    Leeftijd [Echte Drakenkrijgers 18 t/m 25, Leerlingen 12 t/m 17, de rest oneindig]: Toen ze acht was is zij met haar hele familie verbrand hierna is ze in een geest zonder rust verandert (ze is dus acht en blijft in die leeftijd haken), door een vloek van een magiër kan ze het dorp niet verlaten
    Geslacht: vrouw
    Innerlijk: misterieus, vreemd, vindt het leuk om mensen te laten schrikken,
    Uiterlijk van personage en draak [foto en beschrijving]:

    ze zweeft rond in een halfverbrande jurk.
    Extra: Ze kan maar met één iemand tegelijk een conversatie houden, zodra iemand zich in het gesprek mengt zal ze verdwijnen en één uur later op de zelfde plek weer verschijnen.
    Specialiteit: Ze is een echte geest zonder benen (ze zweeft) en ze kan de waarheid in je ogen lezen.


    Hopelijk kan dit?

    Soort+kant: Fee, Goede kant.
    Naam: Rosette Valentine
    Bijnaam+Roepnaam: Rose, het is meer een afkortingsnaam.
    Leeftijd [Echte Drakenkrijgers 18 t/m 25, Leerlingen 12 t/m 17, de rest oneindig]: Rosette is 23 jaren jong.
    Geslacht: Rosette is een vrouw.
    Innerlijk: Rosette is een vrolijke , kleurige fee die iedereen graag helpt. Ze kent het land door en door maar moet nog veel leren. Ze is vrienden met veel wezens in het bos en weet met wie ze wel of niet moet omgaan.
    Uiterlijk van personage en draak [foto en beschrijving]:


    Rosette is net gekleed , in de band om haar hoofd heeft ze iets voor medicatie verstopt.
    Extra: Rosette kan plekken aanvoelen, alsof ze in een computerspel is kan ze zien hoeveel slechte en hoeveel goede mensen er zijn.
    Specialiteit: Ze kan een route veranderen, waardoor andere mensen blokeren.


    ‘RPG.’


    Firm believer of all that is magic

    Soort+kant:fee, goed
    Naam:Aquante
    Bijnaam+Roepnaam:Aqua
    Leeftijd [Echte Drakenkrijgers 18 t/m 25, Leerlingen 12 t/m 17, de rest oneindig]:13
    Geslacht:vrouw
    Innerlijk:Aquante is strijdlustig en leergierig. Er wordt gezegd dat ze veel talent heeft en ze is erg sterk. Ze gebruikt vaak haar kracht, maar is ook erg handig met pijl en boog.
    Uiterlijk van personage en draak [foto en beschrijving]:
    http://i41.tinypic.com/35cit5y.jpg
    Aquante heeft felblauwe ogen. Verder is ze niet heel veel anders dan een ander meisje van 13/14. Ze heeft een simpele blauwe jurk aan en loopt op blote voeten. Ze heeft een sieraad om haar bovenarm zitten. Haar blonde haar zit eigenlijk altijd in een hoge, losse staart.
    Extra:Aquante heeft haar ouders nooit gekend. Ze zijn gestorven, maar niemand weet waaraan. Niemand heeft ze eigenlijk goed gekend.
    Specialiteit:Water

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:53 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    ik wou nog even zeggen dat het leuker zou zijn als putrida flos niet geschreven wordt. dat het leuker zou zijn als je de raadsels en gedachten van de geest niet te weten komt.

    Kan ik nog mee doen?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:30 ]

    Blackbirdd schreef:
    Kan ik nog mee doen?


    Ja.


    Weird is Wonderful.

    Mag ik twee rollen maken?

    Zoja dan wil ik graag een mannelijke drakenkrijger (een slechte)
    En een vrouwelijke drakenkrijger maar een goede :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Mag ik twee rollen maken?

    Zoja dan wil ik graag een mannelijke drakenkrijger (een slechte)
    En een vrouwelijke drakenkrijger maar een goede :)


    Ofcourse.


    Weird is Wonderful.

    Ik heb een soort idee. Misschien dat er ook kinderen/mensen zijn die in draken kunnen veranderen?


    Weird is Wonderful.

    Soort+kant: Slechte drakenrijder
    Naam: Travon Nicolas Zakary
    Bijnaam+Roepnaam: Travon
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Travon is een verbitterd iemand geworden nadat hij gezien had hoe de rest van zijn familie werd uitgemoord door een andere drakenrijder. Hijzelf was toen maar een jongetje van 8. Hij is een redelijk stil iemand, maar zit vol met ambitie en trots. Hij is een erg goede vechter en kan perfect met wapens omgaan. Hij is dol op ritjes op Proxi, zijn draak en zou zijn leven zonder haar niet kunnen indenken. Zij is de enige "vrouw" in zijn leven waarvan hij weet dat ze hem nooit zou verraden. Travon kan met momenten best grappig zijn, als je hem echt kent. Hij is niet bang om zich compleet belachelijk te maken als het moet, maar dat zien weinig mensen. Hij is best mysterieus en dat blijkt vele mensen aan te trekken.
    Uiterlijk van personage:


    Uiterlijk van draak:

    Dit is Proxi, zijn draak. Ze heeft een blauw - zilverachtige kleur met felblauwe ogen en op haar kop staan vlijmscherpe stekels die op ijspegels lijken. Haar staart heeft ook scherpe messen waarmee ze elk moment iemand kan openrijten als je haar kwaad maakt. Uit haar scherpe bek kan er zowel sneeuwstof, ijs als ijspegels uitkomen. Proxi is alleen tegen haar baas lief en anders is ze een gewelddadig monster. Ze is ongeveer 4à5 meter lang.
    Extra: Zijn vorige vriendin Marylin heeft hem verlaten nadat ze probeerde om zijn draak te doden.
    Specialiteit: Is één van de beste sluipmoordenaars



    Soort+kant: Goede drakenrijder
    Naam: Dakota Aracely
    Bijnaam+Roepnaam: Dakota
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Dakota is een zeer vrolijk en lief meisje. Ze altijd goedgezind en dat werkt erg aanstekelijk bij de meeste mensen. Deze drakenrijdster is altijd wel te vinden voor een goede grap, maar weet echter wel wanneer het niet geschikt is. Dakota is een van de betrouwbaarste personen die er bestaan en is een erg gevoelig iemand, ook al laat ze dat niet snel merken. Dakota heeft echt een hartje van goud, maar als iemand haar iets doet, zint ze altijd op wraak.
    Uiterlijk van personage:

    Dakota is 1m70 en is erg slank gebouwd. Ze heeft bruine haren die in losse bekken tot vlak boven haar achterste komen. Ze heeft donkerbruine ogen en een licht getinte huid omdat ze altijd buiten is.
    Uiterlijk van draak:
    De foto komt in een andere post omdat er maar drie foto's in een post raken.
    Bronx is de draak van Dakota. Hij is een spookdraak. Een spookdraak heeft zijn naam te danken aan het feit dat hij zichzelf alleen laat zien aan mensen die hij vertrouwd. Die mensen zien hem dan als een witachtige transparante draak. Als hij onzichtbaar is, en hij valt aan, tja dan heb je pech. Bronx is, wat normaal is voor zijn soort, een erg sierlijk dier en loyaal aan zijn baasje. De kracht van deze draak is dat hij een soort dikke mist kan laten opkomen waardoor mensen in slaap van vallen.
    Extra: Heeft haar draak gevonden in de bossen toen ze 12 was aangezien Bronx toen zwaargewond was.
    Specialiteit: Dakota is een voortreffelijke boogschieter, maar is nog beter in het maken van drankjes zoals giffen en genezende drankjes.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:56 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.



    Dit is Bronx


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Er moeten meer slechte komen, dus ik wil een slechte elf reserveren.

    BlazeRazie schreef:
    Ik heb een soort idee. Misschien dat er ook kinderen/mensen zijn die in draken kunnen veranderen?


    Weird is Wonderful.

    BlazeRazie schreef:
    (...)


    Als dat kan heb ik wel een leuk idee voor een tweede personage voor mij;
    Een Siamese tweeling ^^
    En als ze in een draak veranderen is het een tweekoppige draak :3

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 14:05 ]


    Cookies!

    BlazeRazie schreef:
    Ik heb een soort idee. Misschien dat er ook kinderen/mensen zijn die in draken kunnen veranderen?
    ik vind het een super leuk idee. Ik wil daarin dan ook reserveren. ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break