ik snap niet waarom je zo doet, wat heb ik verkeerd gedaan? Wat heb ik gedaan dat je opeens zo een hekel aan mij hebt. Ik heb de laatste tijd zo mijn best gedaan om me aantepassen aan jou, maar jij begon mij steeds meer te verlaten. Snap je dan niet dat het mij pijn doet. Dat het mij pijn doet dat het verleden zich herhaalt. Snap je dan niet dat ik tranen heb vergoten om jou? Snap je dan niet dat ik eerlijk wil zijn tegen mijn vriendinnen? Snap je dan niet dat ik wil dat alles goedkomt. Snap je dan niet dat ik niet snap waarom ik opeens een Bichb ben, dat ik opeens arrogant ben. Dat ik mezelf op een de hemel in prijs, dat ik opeens een heilig boontje ben. Dat alles opeens mijn schuld is.
Denk je niet dat ik ook dingen heb die ik niet leuk vind van jouw, of van S of van A? Maar ik zeg het niet, want ik was bang jullie te verliezen. Ik erger me er wel aan, maar laat het zien. Had ik dat wel moeten doen. Had ik moeten laten zien dat jouw veranderde gedrag van afgelopen week mijn pijn deed? Ik weet het gewoon niet meer.
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one