• Het boek twilight gelezen. Ja het is een shame....
    Ik was begonnen met new moon daarna eclipse en dan morgen rood...
    Ik heb twilight ontdekt door de films ik had de eerste gezien en vond het interesant... En toen bleek het dat de boeken interesanter zijn...
    Ik kon het boek twilight niet vinden enzo en was te lui om te zoeken en begon direct met new moon, lui ik weet. Xd nou hoe zit het met jullie???

    Ps dit is niet de eerste keer met een boekenserie........


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Ik heb Twilight netjes op volgorde gelezen, dat geldt niet voor HP.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahaha xD ik heb pas dinsdag twilight en new moon gehad van me broer en gistere eclips film editie van me vriendin:D


    Miracle!!

    Ik... heb nog niks van Twilight gelezen of gezien.
    En daar heb ik ook geen problemen mee : D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nadat ik Twilight had gezien heb ik direct de eerste drie boeken gekocht en heb ze netjes op volgorde gelezen.(nerd) Toen begon ik ook aan het laatste boek maar toen ik nog maar 30 paginas ofzo moest doen raakte ik het boek kwijt en nu heb ik het dus nog altijd niet kunnen uitlezen! xD Super erg!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ascendancy schreef:
    Ik heb Twilight netjes op volgorde gelezen, dat geldt niet voor HP.


    (Be)lieve in (you)rself

    Taemin schreef:
    Ik... heb nog niks van Twilight gelezen of gezien.
    En daar heb ik ook geen problemen mee : D

    Same, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb de film twilight tè laat ontdekt, maar voor de rest ben ik netjes bijgebleven. x)


    It's time to be happy again.

    Ik heb alleen Twilight en een gedeelte van New Moon gelezen. Ik was teleurgesteld want ik vond de boeken slecht. -niet lullig bedoeld-


    All this dampness is damp.

    Ik heb nog nooit Twilight gelezen wel 1 film gezien.

    Beter laat dan nooit ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ascendancy schreef:
    Ik heb Twilight netjes op volgorde gelezen, dat geldt niet voor HP.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb eerst twilight gezien, toen New moon & eclipse gekeken, en toen twilight pas gekeken. Maar ik denk dat ik het leuker had gevonden als ik Twilight eerst had gelezen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben nog steeds bij New Moon.


    we've only said goodbye with words

    Nightingale schreef:
    Ik heb de film twilight tè laat ontdekt, maar voor de rest ben ik netjes bijgebleven. x)


    Hope goes lost but never dies.