• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [bew maar kga even snel stukje dan roken en dan ben ik 'rr weer XD ]

    Storm Andrew Tersten

    'Ik ga jou bedanken en jij gaat zeggen hoe. Ik ben denk ik voor alles wel bereid, maar ik weet niet hoe erg jij doordenk. Ik hou mijn kleren aan!' Ik keek even met grote ogen. Dacht ze nou serieus dat ik een perv was... 'IK BEN GEEN PERV.' Ik zette rustig de gitaar naast me neer en rende daarna meteen op Nadia af om haar een kieteldood te geven. 'Muwhahaha don't mess with the mess.' Ik stopte en hield mijn armen om haar middel en me kin op haar schouder. 'Je kleding hou je aan zo ver denk ik niet door maar bij banaan bijvoorbeeld.' Toen ik het woord al zei moest ik proesten. 'Eigenlijk best kinderachtig maar ach.' Ik gaf haar een kus op der wang en liep weer terug naar de bank en ging zitten. 'Dankje, dat kusje is je.. bedankje.' En ik moest lachen.

    Stacey Nagaari Price

    'Ja, dat ook,' Ik keek even met grote ogen.. 'Maar nu toch niet he?' Ik lachtte een beetje awkward maar je begrijpt me het is gewoon awkward als een jongen door je kleding kan kijken. 'Ik bedoel maar.. Het is awkward en ik wil ook niet weten hoe jij je voelt. Maar meld me als het is geactiveerd ong?' Ik lachte nu echt. 'Ah, een gave is een gave en dat is gewoon zo. Het is best.. Kinky maar ookweer nasty.. Snapje. En ik heb zowiezo grootste medelij als je bv een dikke enge vrouw in je zicht hebt.' Ik maak al een kotsgezicht en lach dan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:06 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik keek Storm aan en zijn ogen werden groot. 'IK BEN GEEN PERV,' zei hij. Hij zette de gitaar weg. Ging hij weg? Hij rende naar me toe en voordat ik iets kon doen kietelde hij mij. Ik gierde het uit van het lachen. 'Muwhahaha don't mess with the mess,' zei hij. Hij stopte en deed zijn armen om mijn middel. Hij legde zijn hoofd op mijn schouder. Ik was een beetje afgeleid daardoor en voelde opeens een kus op mijn wang. Storm ging weer op zijn stoel zitten en ik keek hem blozend aan. 'Dankje, dat kusje is je.. bedankje,' zei hij en hij begon weer te lachen. Ik liep naar hem toe en drukte een kusje op zijn wang. Ik ging weer zitten en keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Maar nu toch niet hè?' vraagt ze geschrokken. Ik schud mijn hoofd.
    'Ik bedoel maar... het is awkward en ik wil ook niet weten hoe jij je voelt. Maar meld me als het geactiveerd is, oké?'
    'Ik ga echt niet kijken als hij geactiveerd is,' zeg ik grinnikend. 'Zo'n smeerlap ben ik nou ook weer niet.'
    'Ah, een gave is een gave en dat is gewoon zo. Het is best... kinky, maar ook weer nasty, snap je. En ik heb sowieso de grootste medelijden als je bijvoorbeeld een dikke, enge vrouw in je zicht hebt.' Ze trekt er een raar gezicht bij en moet echt lachen.
    'Zoals ik net al zei, ik ga dan echt niet gluren,' zeg ik nu ook lachend vanwege haar aanstekelijke lach. 'Ik hoop dat ze me hier wat beheersing kunnen geven. En zo niet... ze hebben altijd een speciale zonnebril voor me liggen. Als ik die opdoe wordt mijn zicht dan wel verduistert, maar ik kan dan weer normaal zien.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stacey Nagaari Price

    Ik moet echt lachen ik kan gewoon niet stoppen ofz. 'Ik hoop dat ze me hier wat beheersing kunnen geven. En zo niet... ze hebben altijd een speciale zonnebril voor me liggen. Als ik die opdoe wordt mijn zicht dan wel verduistert, maar ik kan dan weer normaal zien.' 'Oooohh beter dan. Stel je voor je zit in de klas en dan is die opeens geactiveerd en wat er allemaal mis zou gaan dan. Ik zou zo hard lachen weetjedat.' Ik lachte maar bloosde toch ik bedoel. Hello Doordenkertje hier. 'Gelukkig dat je geen gluurder bent zou me dan echt verkracht voelen..

    Storm Andrew Tersten

    Ik kreeg ooknog een kus op me wang, een beetje verbaasd en versuft keek ik terug. 'Ehlol..' Ik voelde me helemaal warm van binnen.. Wel schattig maar zij bloosde volgens mij ook. Of het was gewoon mijn verbeelding. Ik voelde me een beetje aangestaard en keek even naar Naad, ik keek nogal scheef toen ik merkte dat zij naar mij keek. 'Is het interesant? Kan je het goed zien opzich? Of moet ik dichterbij komen?' Ik begon echt onzin uit te kramen waar ik wel om moest lachen. Ik lijk wel een idiote blubvis.

    [ Tfoee ik word in me pc gezogen. IK GA NU ECHT ROKEN.. Brb. <3 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Proprius schreef:
    Alexander

    Ik knik. 'Natuulijk wil ik je mee hebben het lijkt me veel en veel leuker om
    samen op weg te gaan.' Ik neem haar hand vast en glimlach naar haar.

    Nadia Stone

    'Is het interesant? Kan je het goed zien opzich? Of moet ik dichterbij komen?' zei hij. Ik begon meer te blozen en keek omlaag. 'Ehh, ik eh,' stammelde ik. 'Dank je, voor alles,' zei ik maar. Ik ging met mijn hand beetje door mijn haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Gelukkig dat je geen gluurder bent. 'k Zou me dan echt verkracht voelen...'
    'Dat snap ik wel,' beaam ik. 'Ik doe dat echt niet zonder toestemming.' Pas als ik ben uitgesproken besef ik hoe ongelooflijk stom dat wel niet klonk.
    'Nee, nee, ik bedoel... laat maar.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm Andrew Tersten

    'Ehh, ik eh. Dank je, voor alles,' Ze stamelde wat echt schattig is. 'Hahaha shy much? Achjo het was geen probleem en me hoofdpijn en alles heb ik niet meer en als je toch naast me zou slapen zou ik het niet erg vinden bytheway.' Ik heb echt mijn rare trekjes op het ene moment uitdagend enz en dan opeens shy.. Ik ben raar. TFOE. 'Najaa en vond je het wat? Ik bedoel met je oom enz.. En hoe zit dat eigenlijk met drukke omgevingen en jou?'

    Stacye Nagaari Price

    'Dat snap ik wel,' beaam ik. 'Ik doe dat echt niet zonder toestemming. Nee, nee, ik bedoel... laat maar.' 'Hahahaha ik snap je, ookal klonk het zooo fout, najaa .. Perv. Grapjegrapje. Dont be mad at me.' Ik keek even schijnheilig. 'Maarja met toestemming bedoel je toch wel met alleen je vriendin anders zou het nasty zijn als iemand anders het toeliet terwijl je een vriendin hebt.' Ik keek een beetje nors want dat zou gewoon nasty zijn.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Najaa en vond je het wat? Ik bedoel met je oom enz.. En hoe zit dat eigenlijk met drukke omgevingen en jou?' vroeg hij. Ik keek hem aan en knikte. 'Ik had niemand anders dan me oom. Ik ben drukte dus ook niet gewend en hoe drukker, hoe sneller de kans dat ik iemand zeer doe. Ik voel me ook helemaal niet fijn in drukte,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Ik heb geen vriendin,' verzeker ik haar als ze een heel verhaal begint over 'mijn vriendin'. Ze kijkt er een beetje nors bij.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm Andrew Tersten

    'Ik had niemand anders dan me oom. Ik ben drukte dus ook niet gewend en hoe drukker, hoe sneller de kans dat ik iemand zeer doe. Ik voel me ook helemaal niet fijn in drukte,' Ik knikte van teken dat ik het begreep drukke plaatsen zijn soms ook gewoon kak. 'Met met mij?' Ik deed een korte wenkbrauwwiebel. 'Ach ik ben blij dat het nu niet druk is ik bedoel, soms moet ik schreeuwen als ik met iemand praat terwijl iedereen door elkaar praat.'

    Stacey Nagaari Price

    Ik kreeg een lachje. 'Ifailed, je hebt dus geen vriendin maar je weet wel ALS. Dan zou dat fockop zijn.' Ik stond op[of bleef zitten in iedergeval fluisteren naar Zendé] 'En Des dan?' Ik deed een korte wenkbrauwwiebel en ik hoop dat hij me wel hoorde en Des niet. Fluisteren is best moeilijk hoor. Ik stopte nog een marshmellow in me mond maar merkte dat ik dat te snel had gedaan en slikte hem snel door. Ik voel het branderige gevoel nog op me tong en in me keel. 'Gruuuuuughh. HEET.' Ik nam snel een slok en lachte dom naar Zendé.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Met met mij? Ach ik ben blij dat het nu niet druk is ik bedoel, soms moet ik schreeuwen als ik met iemand praat terwijl iedereen door elkaar praat,' zei hij. 'Met jou? Op dit moment vind ik het echt heerlijk met jou,' zei ik en merkte dat ik misschien verkeerde woordkeuze deed. Ik bloosde een beetje. 'Je bent rustig nu en je hebt de heel de tijd geluisterd naar me en je rent niet weg voor me,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'I failed, je hebt dus geen vriendin, maar je weet wel ''als''. Dan zou dat fockop zijn. Dan buigt ze opeens een beetje naar me toe.
    'En Des dan?' fluistert ze. Dan propt ze nog een spekkie in haar mond, maakt een raar geluid en neemt dan snel een slok drinken. Vervolgens kijkt ze me weer aan en lacht vaag.
    'Des is wel leuk... alleen... ikweenie...' mompel ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm Andrew Tersten

    Ze vind me rustig wat een wonder is.. 'Lief dat je het 'heerlijk' vind.' Ik glimlachte breed. 'Ik luister en waneer iemand gewoon nood heeft. HERE I AM.' Ik deed een vage superman pose en keek even bewonderend naar Nadia. Ik luisterde even terug voor wat ze zei. 'Wacht zei je nou wegrennen voor jou..? Dudie ten eerste je bent een schat je bent schattig, lief en blijkbaar ben ik rustig als ik bij je ben. Waarom in godsnaam zou ik wegrennen..? Like laat ik her vergelijken.. Jij bent mijn marshmellow als ik Nagaari ben.' Ik grinnikte even dom om mijn eigen vergelijking.

    Stacey Nagaari Price

    'Des is wel leuk... alleen... ikweenie...' Huuh..? 'Je weet niet..? Ik vind het schattig hoe jullie doen. Maarja moet je zelf weten.' Ik glimlachte vaagjes. WACHT WATNOU.. Als ik nu hem verkeerde hoop geef. 'Ik praat niet echt met haar over jongens ofzo maar dat is mijn mening hea.' Ik melde het maar straks 'friendzoned' ze hem en dan heb ik valse hoop gegeven. Dan zou ik me zwaar fockd voelen omdat ik het dan verpest heb. Damn. Ik met me mond ook.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Ik weet het niet, oké?' zeg ik plotseling een beetje bot. Ik heb geen zin erover te praten, en zeker niet met iemand die ik amper ken. Dat laatste is zeker het geval, want ik weet haar gave nog niet eens.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~