• Camellia Northcoast is een 12-jarig meisje in dienst van de burgemeester van District 3. Een dienstmeisje wel te verstaan. Haar ouders zijn gestorven na een vreselijk grote ramp in één van de elektriciteitscentrales waar beide ouders werkten. Ze kwam op straat, werkloos en was klaar om ook haar dood in de ogen te kijken. Toen kwam haar kans. De 70ste Hongerspelen waren begonnen en ook maar toen de Boete begon bood Cammelia zich aan om te strijden als tribuut, maar enkel met één doel. Dood gaan. Maar wat als ze plotseling haar dood in de ogen kijkt en het laatste tribuut dat tegen over haar staat vermoordt? Dan is ze de winnaar van de Hongerspelen en zal ze in rijkdom baden, iets wat haar beter bevalt als dan ze had gedacht.

    Deel 2.
    Nadat het Capitool heeft aangekondigd dat oude winnaars van de Hongerspelen zullen moeten vechten in de Arena voor de 75ste Hongerspelen ziet Camellia dit als haar kans. Ze moest en zal de Hongerspelen winnen, overleven en met alle eer strijken die ze ook maar kan hebben. Om haar en haar mede-tribuut [...] klaar te stomen, bekijken ze net als alle andere districten, de video's van de oude gevechten. Als ze bij de 74ste Hongerspelen zijn aangekomen, is er één iemand die hun opvalt. De winnaar, Peeta Mellark. Samengespeeld met zijn mede-tribuut Katniss Everdeen die ten prooi viel naast Rue, het tribuut uit district 11. Vooral de spannende finale waar ze zwakke Peeta Cato van de Hoorn Des Overvloeds afgooit is een spectaculaire show. Cammelia krijgt de opdracht Peeta te vermoorden, maar wat als in de arena plotseling alles anders loopt?

    Ik zoek nu dus voor deel 1 én deel 2 een titel. Laat jullie hersenen maar kraken zou ik zeggen, want ik ben inspiratieloos! Haha. Thanks alvast! xoxo


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    deel 1: This Is My Chance

    deel 2: What's Goin' On?

    op heel veel beters ben ik niet gekomen, sorry ;$

    .x

    deel 1: The death isn't a solution
    deel 2: When things change

    Haha, hoop dat je er iets aan hebt (:
    Anders succes met verder zoeken!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Deel 1: Fear is powerfull. (/Fear is a powerfull thing.)
    Deel 2: Nobody knows the future.

    Inspiratieloos...

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:54 ]


    Believe in yourself.

    2e wordt Conspiracy Theory. Eerste moet ik er nog 1 voor (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    At your service.
    Let's kill some.
    Straight goal.
    For rich and poor.
    trolololo dode inspriratie


    Shit happens but pee happens a lot more.

    1 when dead doesn't want you.
    2 kill for a new show.

    hoop dat je het leuk vind :3


    i just tank god cow's don't fly

    1. To young to die .

    hope you like.


    Keep calm and grow a mustache.

    ben je toevallig al begonnen:)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je weet dat er in 3 geen elektriciteitscentrales zijn? Die staan in 5...


    Happy Birthday my Potter!

    Dying is easy, winning is hard.