• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    Ik knik begrijpend. 'We zijn lekket bezig he? ' We moeten het hebben over leuke dingen niet dingen die je verdrietig maken. ' Ik neemt haar hamd vast en glimlach hoopvol.

    Nouka

    Ik glimlachte zwakjes bij het zien van zijn hoopvolle. 'Kunnen we straks in iedergeval niet zeggen dat we ook maar helemaal niks van elkaar weten. Daar horen de verdrietige dingen ook bij,' mompelde ik en kuste zijn hand. 'Ik ben helemaal weg van Alex, nu al,' zei ik zacht en met een blos op mijn wangen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik glimlach en knik. 'We kunnen ze zeggen dat we vrienden zijn of dat ik je al langer ken? ' Stelt ik voor en druk een dikke kus op haar wang. 'Ik vind je leuk Nouka. '

    Storm

    Ik keek even met grote ogen. 'Kawaii...' Het was eerder een fluistering maar hard genoeg dat zij het hoorde, gok ik. 'Het is best grappig en schattig hoe jij speelt..' Ik gniffelde even en glimlachte naar haar, mijn ogen zaten best aan haar ogen maakt niet uit of zij ergens anders naar kijkt.

    Nagaari

    Ik verschuifde mezelf naast Des trok een colafles en twee plastic bekers uit me tas. 'Cola?' Ik haalde meteen me zak marshmellows uit me tas, at ervan en stopte de zak tussen ons. 'Je bent sterk.' Ik zuchte even. Ik snap dat je het niet wil vertellen maar soms helpt het. Geloof me ik weet wat je voelt.' En dat was echt. Alleen niet waardoor...


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Kawaii...' fluisterde hij. Nou ja, ik dacht dat hij dat fluisterde. Het kon goed zijn dat ik het mis had. 'Het is best grappig en schattig hoe jij speelt..' zei hij. Ik keek hem vragend aan en lachte eventjes. 'Hoezo dat dan?' vroeg ik aan hem. Ik begon ondertussen het deuntje te spelen van paparazzi. Één van de weinige deuntjes waar ik de naam van wist.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    Een glimlach verschijnt wederom op mijn gezicht als hij me een dikke kus op mijn wang geeft en zegt me leuk te vinden. 'We kunnen dat inderdaad wel zeggen, maar wat als ze vragen naar meer?' Reageerde ik en keek hem even aan terwijl mijn vingers de zijne zochten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny

    Ik keek even opzij en droogde mijn tranen, 'Ik had gewoon een uitbarsting denk ik. Gewoon van alles, alles dat ik hier zomaar naar toe ben gestuurd, ik weet nu waarom maar ik heb iedereen gewenst dat hun leven een hell werd,' zuchtte ik, ik loog niet het was deels waar. De rest hoefde ze neit te weten. Ik pakte het bekertje cola aan en at een marshmellow, 'Hello love,' grinnikte ik toen ik de marshmellow richting mijn mond deed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    { kga off heftige shit hier & ben inspiloos imsorry }

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 23:36 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    Ik zucht en denk na. 'We zeggen ze gewoon dat we vrienden zijn ik denk dat dat genoeg zal zijn denk je niet? ' Ik kijk haar vragend aan.

    Nouka

    Ik knik even. 'Ik hoop het,' reageer ik. 'Ik weet niet of er nog meer zijn die hetzelfde kunnen als jou maar als dat wel zo is moet ik oppassen in hoe ik over je denk.'Even grinnikte ik zachtjes. 'Maar dus geen knuffels en kussen buiten jou slaapkamerrdeur?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Beter van niet. ' Fluister ik hoofdschuddend. 'Maar ik zal je een teken geven als je gedachtes te worden goed? ' ik lach naar haar en kijk naar het plafon.

    Nouka

    'Dat is een slim idee,' lachte ik zachtjes. 'Maar wat de rest dus betreft,' begon ik, met een speelse blik. 'Dat wil je zeggen dat je me hier, binnen je slaapkamer muren, genoeg moet geven om de lessen door te komen, denk je niet?' Met een grijns op mijn gezicht kuste ik zijn nek, trok ik spoor tot aan zijn kaak en plaatste een kus op zijn mondhoek.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 9:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ( Ben ziek thuis aangezien mijn periode dacht 'Heee laat ik Dewi lekker pijnlijden..' Heb me ziekgemeld aangezien het te veel pijn deed. Had 1e vrij dus geluk maar 2e u was. Zwqaaaaaaaaaaaaaaar.. )

    Nagaari

    'Ik snap je maarja shit happens.' Ik keek nogsteeds een beetje strak. 'Hello Love.' zei Des terwijl ze de marshmellow richting haar mond deed. Ik grinnikte even. 'Marshmellow verslaving? Of is het mijn schuld ?' Ik keek even nogal onschuldig maar moest toen lachen. 'Ik kreeg te vaak ruzie met me school en die peepz dus toen is me family aangeraden om me hierheen te sturen.' Ik deed alsof het me niet boeide maar later barste ik uit en heb ik een bankje bij een park verband door me woede.. Lol was best dom. Ach het is wel gedoofd maarja het is alsnog dom.' Sinds die dag ging ik bij Storm wonen want mijn ma had goed contact met zijn pa.. Maarja wat er toen gebeurde. Storm zou ik nooit vergeven hebben maar hij is blijkbaar blij mee. Ik snap zowiezo niet dat hij erg bevriend met me is. Altijd scheld ik hem enz. 'Najaa Storm vond het blijkbaar minder erg.'

    Storm

    'Ik weet niet het is gewoon zo.' Ze begon paparazzi te spelen. 'Achja nevermind gewoon.' Ze straalde iets uit wat ik niet kon plaatsen. Ik betrapte mezelf op staren maar het boeide me even niet.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    Ik grinnik. 'Niet te hard van stapel lopen he? Ik heb je net al gegeven waar je me praktisch om hebt gesmeekt. ' ik aai door haar haren en kijk haar lachend aan.

    Nouka

    ‘Auw, die zat en nu laat je het overkomen alsof je het zelf niet wilde maar hebt gedaan vanwege me smeekbedes,’ reageer ik met een beschuldigd gezicht en grinnik daarna zachtjes. ‘Trouwens, wie zegt dat ik het daarover had? Volgens mij loop jij iets te hard van stapel,’ plaag ik en lach daarbij zachtjes. ‘Het was voor in het algemeen bedoeld, alle dagen die van plan bent bij me te willen zijn,’ voegde ik er daarna aan toe en drukte weer een kus op zijn kaak voordat ik mijn hoofd op zijn borst liet rusten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 11:58 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'