• Hoi allemaal,
    Ik ben bezig met een werkstuk voor school. Ik heb hier wat vragen en zou jullie willen vragen deze te beantwoorden. Je kan de antwoorden mij sturen in een PM of gewoon op deze topic.

    De vragen zijn bedoelt voor meisjes.

    De vragen gelden voor op straat en op internet. Schrijf er wel bij of het over straat of internet gaat zodat het duidelijk is.

    Voor de mensen die denken; "Huh net waren de vragen iets anders?" dat klopt, wil toch proberen iets anders uit te zoeken.

    1. Hoe oud ben je?
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    11. Wat weet je over loverboys?

    Alvast bedankt voor je medewerking.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:44 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    1. Hoe oud ben je?
    19 jaar jong.
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat?
    Paar keer gehad, door een neger in Sint Maarten, paar Turken in de trein, schrijver in een vliegtuig, gastje op een feest.
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt?
    'Hoi'.
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Soms, deep down there (wbw).
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Alleen een msn-adres heb ik eens gedaan. Nooit nummers. Reden spreekt voor zich, heb geen zin in irritante hijgers.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Nee, is er bij die ene keer dat ik mijn msn-adres aan iemand gaf niet van gekomen. Wel een keer een gast die wilde afspreken maar wat ik niet vertrouwde. Heb goddank uiteindelijk nee gezegd.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Het gebeurt me nauwelijks, eigenlijk.
    8. Wat weet je over loverboys?
    Genoeg om m'n vuisten te laten jeuken. And not in a good manner.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Doujinshi schreef:
    Ik was het al zo druk aan het invullen toen ik me bedacht dat dit voor mij niet echt van toepassing was.. ik bedoel, loverboys komen nou niet bepaald op mij af en dit gaat vast over loverboys. :B


    Het gaat er meer over om uit te vinden of veel meisjes wel eens aangesproken door iemand die een loverboy zou kunnen zijn. Denk dat ik de vragen iets anders moet formuleren om het duidelijker te krijgen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    1. Hoe oud ben je? 19 jaar
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat? Ja, op straat, op school, in de trein
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt? Hangt er vanaf wat ze vragen. Op de trein was er eens een jongen die de hele tijd mij zat aan te staren en toen begon hij te vragen van waar ik was, waar ik naartoe ging, of ik een vriend had. En dat vond ik wel een beetje raar, dus reageerde ik wat ontwijkend. Maar bij andere praat ik gewoon terug.
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Nee, helemaal niet eigenlijk. Ik vind het een beetje belachelijk als er plots een vreemde 'vlijend' tegen me begint te praten. En ik heb een vriend, dus andere jongens boeien me niet.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Nee, als ik die persoon totaal niet kent en heb daar eens 5 minuten mee gepraat, dan heb ik liever niet dat deze persoonlijke gegevens van mij heeft. Facebook zou ik nu nog zo erg niet vinden, omdat daar niets van persoonlijke gegevens op staat, behalve mijn naam. Maar anders krijgt die niets.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Nee, ik doe niets met een vreemde. Ik ken hem niet en weet ook niet hoe die persoon is en wat ik van hem kan verwachten.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Nee, nog nooit gedaan. En dat ben ik eigenlijk niet van plan
    8. Wat weet je over loverboys? Ik weet er wel iets over, maar niet zo heel veel.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:39 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:40 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de vragen iets bijgesteld om meer richting het thema te werken. Als jullie nog iets willen toevoegen mag dat natuurlijk!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    1. Hoe oud ben je?
    14
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    nee
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    negeren
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    nee, ik heb de scheit aan jongens
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Alleen als ik hem langer dan een paar dagen ken of wat meer van hem weet
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    nee, ik vertrouw jongens niet
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    ligt eraan , bij een jongen minder snel dan bij een meisje denk ik. maar over het algemeen zou ik zoiets niet snel doen
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    Dan sla ik hem of begin ik te gillen. Jongens moeten ver uit mijn buurt blijven
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    ja, zoals ik al eerder heb gezegt, ik heb een hekel aan jongens en heb liever niet dat ze dichtbij komen
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    nope
    11. Wat weet je over loverboys?
    Dat ze de levens van jonge meisjes verwoesten en nog veel meer, maar dat ga ik niet allemaal opschrijven nu


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    1. Hoe oud ben je? 17
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat? Ja, omdat hij de weg kwijt was. En in Berlijn, maar daar lag dat ook net wat anders.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen? Gewoon, vriendelijk terug praten, je moet niet meteen het slechtst denken.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Joah, hangt een beetje vanaf hoe en waarom hij me aanspreekt.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Alleen als ik hem in de tussentijd beter heb leren kennen, niet meteen.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Neh, is nog niet echt zo voorgekomen.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Jah, als het niet duur is, maar meestal betaal ik gewoon zelf.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen? Niet te dicht bij, dan zeg ik er wat van of doe een stap achteruit.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt? Ja, als ik vind dat hij te dicht bij komt zeg ik er wat van.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen? Nope.
    11. Wat weet je over loverboys? Het bekende, heb me er niet zo in verdiept.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    1. Hoe oud ben je?
    Veertien.
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    Een keer toen ik uit ging met een stel vriendinnen en af en toe op straat of op school. Ook een keer trouwens in de bus.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    Ik maak er een praatje mee.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Meestal niet. Ik maak best vaak een praatje met jongen die ik eigenlijk niet echt ken.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Ja. Niet elke jongen is een loverboy. Als je je bij elke jongen afvraagt: "Is dit een Loverboy?" Dan betwijfel ik of je ooit iemand zou kunnen vertrouwen.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Ligt eraan. Wie het is en hoe veel ik met hem praat. Ik merk al snel aan hoe iemand praat of diegene deugt of niet.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Nee, alleen als mijn vrienden of vriendinnen iets trakteren maar dan trakteer ik een andere keer.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    Ligt er aan. Als het een vriend is, een knuffel kan. Als het mijn vriendjes is, een kus/zoen. Als het iemand is die ik niet ken, dan liever niet.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    Ja. Ik doe gewoon een stap naar achter en als hij dan nog dichterbij komt dan duw ik hem weg.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    Nee, niet echt.
    11. Wat weet je over loverboys?
    Dat ze meisjes naar hun toe lokken voor geld en die shit. Afschieten die handel.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 22:26 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Hoe oud ben je? 17 jaar
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat? Ja hoor, soms. Met uitgaan vooral, of in de stad.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen? Als hij er leuk uitziet, dan ga ik gewoon mee in zijn gesprek.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Soms wel, zeker wanneer het een leuke jongen is om te zien. Ligt er ook aan hoe hij me aanspreekt.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Ik geef - als die jongen een BlackBerry heeft - eerder mijn ping dan mijn nummer. Maar al heeft die jongen geen BlackBerry en ik wil hem beter leren kennen, dan misschien wel ja!
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Als we een leuk gesprek hebben gehad, en ik wil hem beter leren kennen dan ga ik wel iets met hem doen ja. Heb ik een keer gedaan.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Nee, tenzij hij er echt op staat.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen? Niet al te dicht bij, daar hou ik niet van en dat zeg ik ook gewoon.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?Ja dat durf ik. Ik ben - gelukkig - niet zo verlegen en durf daar zeker iets van te zeggen en doe dat ook.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?Ja ik ben wel eens lastig gevallen, ja. Gelukkig hield het na een tijdje op.
    11. Wat weet je over loverboys? Het bekende, wat iedereen zo'n beetje wel weet. Ze palmen je in en voor je het weet moet je dingen doen om geld te verdienen.


    To infinity and beyond •

    1. Hoe oud ben je?
    17
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    Gewoon, op school/straat/bij het uitgaan.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    Gewoon vriendelijk, tenzij ze te plakkerig zijn, of zichzelf opdringen, etc. Dan wimpel ik ze gewoon netjes af.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Nee, tenzij het een hele knappe jongen is.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Nee, eigenlijk niet. Ik geef mijn persoonlijke informatie niet aan mensen die ik nog maar net ken. Tenzij ik echt een leuk gesprek zou hebben met diegene, maar dat is tot nu toe nog niet echt voorgekomen.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Nee dus. Ik heb ook al een vriend, dus ik zie daar geen nut in.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Nee. Ik koop mijn dingen liever zelf, ik hoef niets van vreemden.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    Subtiel wegduwen, en als dat niet werkt; gewoon duidelijk zeggen dat hij te dichtbij komt.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    Ik laat hem zo ver gaan als dat mijn grenzen zijn. Als hij tegen me aan komt staan of zo, waar ik niet tegen kan, dan duw ik hem weg. Ik ken mijn grenzen.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    Ja, wel eens. Bijvoorbeeld; ik was eens op stap, en toen was er een kerel die iedereen probeerde te versieren, hij ging maar door met mijn nummer te vragen en wilde steeds bij me langskomen en sloeg zijn arm steeds om me heen, maar dat was gewoon een kwestie van wegduwen en duidelijk zeggen dat ik hem niet moest hebben.
    11. Wat weet je over loverboys?
    Genoeg.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 22:23 ]

    1. Hoe oud ben je?
    16.
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    Ja. Bijna elke zaterdag wel, tijdens het uitgaan (cat)
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    Verschillend. Ligt eraan of tie' knap is ;/ haha nee grapje. Gewoon normaal. Sociaal, I guess.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Ofcourse, who wouldn't ;x Gewoon. Het is toch leuk , als iemand je aanspreekt. Dat iemand 'geinteresseert is' in ieder geval genoeg om je aan te spreken.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Ligt eraan. Ik zou niet zomaar na vijf minuten mijn nummer geven, maar als we een leuk gesprek hebben gehad of zo, why not?
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Ja. Iemand beter leren kennen kan nooit kwaad, lijkt me? :/ Al ligt het er ook wel aan wat voorn type het is.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Ligt eraan wat. Ik bedoel, een drankje ofzo sure, maar echt spullen (sieraden of weetveel) nee. Dat niet.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    Ligt eraan hoe knap hij is (cat). Nee haha eerlijk, ik zoen best wel makkelijk mensen, maar verder dan dat zou ik niet zo 1.2.3 gaan.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    Ja. Zover totdat ik denk 'Nee. dit wil ik niet' en dat zeg ik dan ook.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    Nee. Als er zoiets gebeurd, dan houden ze bij mij ook gewoon op. Doen ze het rustiger aan. Gelukkig.
    11. Wat weet je over loverboys?
    Dat ze vaak onzekere meisjes uit zoeken, en ze in de prostitutie leiden enshit. & dat ze niet lekker zijn in hun hoofd :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    1. Hoe oud ben je? 18, bijna 19 jaar.
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat? Ja. Ik schat hem iets rond de 23 ofzo. Dat gebeurde op straat.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen? Uch. Meestal antwoord ik bitchie, zodat die gozer doorkrijgt dat hij niet meer terug moet praten en me met rust moet laten.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Nou, nee. Het maakt ze alleen nog meer freak dan ze al waren. :'D
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Nee, ik moet er niet aan denken. Ik vertrouw het gewoon niet, en ik heb een vriend.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Nee. Ik wil niet met zo'n blaaskaak afspreken. Ik zou me er echt niet fijn bij voelen.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Eh, ligt eraan. Als het gewoon iets te drinken is ofzo, dan misschien wel. Maar als het echt iets duurs is, dan niet.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen? Uch, hij mag niet dichtbij komen. Anders merkt hij het vanzelf wel als hij niet naar me luisterd.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt? Ik zeg dat ik het niet fijn vindt. Als het namelijk echt een loverboy is dan zal hij gebruikmaken van je onzekerheid, want dan weet hij gewoon dat je er niet zo snel tegen in zal/kan gaan of dat je gewoon niet zo sterk bent.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen? Nou, nee. Niet echt.
    11. Wat weet je over loverboys? Dat het klootzakken zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1. Hoe oud ben je? 16
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat? Soms, maar meestal zijn ze gewoon van mijn eigen leeftijd. Zoja, dan is het meestal op festivals e.d.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen? Ligt er compleet aan hoe die mij benadert. Als die gewoon normaal doet, dan doe ik normaal terug.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Ligt er ook aan. Als ze compleet van de wereld zijn door drank en dan met een dubbele tong op je af komen, dan niet nee. Anders, yes, who wouldn't?
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Als ik het gevoel heeft dat hij er niets raars mee gaat doen wel. Maar ik geef eerder gewoon eerst mn twitter/facebook ofzo.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Niet als ik iemand maar heel even heb gesproken, nee.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Ligt eraan waar we zijn.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen? Gewoon subtiel een stap achteruit doen.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt? Ja hoor. Als hij mij echt ongewenst aan begint te raken, zeg ik daar gewoon wat van. En als ze niet luisteren, loop ik gewoon weg en hoop ik ze niet meer tegen te komen haha.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen? Nee.
    11. Wat weet je over loverboys? Veel.


    Tell me about it, stud.

    1. Hoe oud ben je? 14
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat? Als ik op de fiets zit naar huis, wordt ik nageroepen, maar niet individueel.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen? Ik zeg nikss
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Als het netjes en beleefd is toch wel
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Nou, nee. Heb ik nog niet echt meegemaakt ofzow.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Nee
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen? Als ik hem niet ken, ga ik dat zeker niet toestaan.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt? Ja.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen? Nee. Niet echt.
    11. Wat weet je over loverboys? Ze versieren je, en geven cadeautjes, doen alsof ze rijk zijn. Maar dat blijkt dan allemaal lariekoek!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bedankt voor jullie vele reacties!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow