• Hoi allemaal,
    Ik ben bezig met een werkstuk voor school. Ik heb hier wat vragen en zou jullie willen vragen deze te beantwoorden. Je kan de antwoorden mij sturen in een PM of gewoon op deze topic.

    De vragen zijn bedoelt voor meisjes.

    De vragen gelden voor op straat en op internet. Schrijf er wel bij of het over straat of internet gaat zodat het duidelijk is.

    Voor de mensen die denken; "Huh net waren de vragen iets anders?" dat klopt, wil toch proberen iets anders uit te zoeken.

    1. Hoe oud ben je?
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    11. Wat weet je over loverboys?

    Alvast bedankt voor je medewerking.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:44 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    1. Hoe oud ben je?
    17
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    Ja, in mijn stamkroeg, Stairway to Heaven. Hij kwam gewoon vanuit het niets naast mijn tafeltje staan waar ik aan zat met een vriendin, en sprak me aan. Hij was alleen Engels dus ging het niet zoals normaal zeg maar.
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    Ik heb hem afgewimpeld, maar je moet wel altijd positief en aardig blijven. Maar als je hem wel leuk vindt, waarom ga je er niet gewoon op in? Spreek alleen wel op een drukke plek af.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Ja, want je wordt wel gezien. Je moet er vanuit gaan dat jongens altijd de omgeving af scannen in een kroeg of club. Daar vandaan zoeken ze leuke meiden, en daar stappen ze op af.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Mijn e-mail zou ik wel geven, mijn nummer niet zo snel, aangezien dat toch wel persoonlijk is.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Jawel hoor, als ik hem leuk vindt, zeker!
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Nee.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    Hij mag me best aanraken, maar niet aldoor.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    Gewoon zeggen. Ik probeer het hem wel eerst te laten merken door afstand te blijven nemen.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    Nee, niet meegemaakt.
    11. Wat weet je over loverboys?
    Dat ze contact zoeken met onzekere meisjes.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    1. Hoe oud ben je? 16 jaar
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?Ja, tijdens het uitgaan
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen? Gewoon normaal en aardig. Zodra ze vervelend worden loop ik weg.
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Soms, als ze niet totaal dronken zijn en als ze gewoon aardig zijn.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Nee. Ik geef nooit zomaar gegevens af.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Een tijdje geleden heb ik een jongen ontmoet en ben ik met hem gaan daten. Dat deed ik omdat ik hem leuk vond en omdat hij mij ook leuk vond. Nu is hij mijn vriendje.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Als iemand me aan drankje aanbied in een kroeg neem ik het wel aan, maar daar blijft het ook bij.
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen? Niet verder dan ik zelf wil. Als hij dat wel doet loop ik weg of vlucht ik de wc in haha.
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt? Ja. Zodra hij iets doet wat ik niet wil geef ik dat aan. We gaan niet verder dan dat ik aangeef.
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen? Er was een keer een jongen die maar aan me bleef plakken. Ik liep steeds weg maar hij bleef achter me aan lopen. Voor de rest ben ik nooit lastiggevallen
    11. Wat weet je over loverboys? Genoeg. Ik val totaal niet op dat soort jongens en ik weet dat ik bij ze uit de buurt moet blijven.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.